Web Analytics
More
    Reklāma

    Garmin izmanto Disney varoņu tēmas bērnu fitnesa aprocēs

    Jaunākie raksti

    Garmin ar Vivofit Jr. fitnesa aproču sēriju grasās vilināt bērnus uz aktīvāku dzīvesveidu. Garmin Vivofit Jr. fitnesa aproces ir krāsainas, uz tām attēloti dažādi Disney varoņi, lai fitnesa aproces bērniem šķistu interesantākas.

    Garmin Vivofit Jr. fitnesa aproces pieejamas ar Minnie Mouse, BB-8 robotiņu no Star Wars The Force Awakens, pieejams arī Captain America no Avengers. Ar saderīgu Garmin lietotni bērni tiks sūtīti dažādās “misijās”, piemēram, Avengers fitnesa aproces versija ļauj glābt Ņujorku no negatīvā varoņa Ultron, ja vien bērns stundu dienā aktīvi kustās – iet, skrien, lēkā.

    Reklāma

    Garmin Vivofit Jr. fitnesa aproces pieejamas divos bērnu izmēros, pieaugušo rokām šīs fitnesa aproces nav piemērotas. Jaunākiem bērniem noderēs Garmin Vivofit Jr. ar staipīgu rokas siksnu, vecākiem bērniem paredzēta sprādzes aizdare.

    Garmin Vivofit Jr. fitnesa aproces būs pieejamas ap Ziemassvētkiem, to pasūtīšanas cenas ir 100 eiro. Vismaz tā vēsta Garmin Vācijas tiešsaistes veikals.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    fake
    28.09.2017 12:15

    Kāds var izskaidrot, kāpēc bērnam būtu vajadzīga fitnesa aproce?!

    28.09.2017 12:25
    Reply to  fake

    Lai mazāk sēž pie TV un vairāk kustina tuklo pēcpusi. Šajā gadījumā aproce iet kopā ar lietotni, kas padara izkustēšanos interesantāku. Līdzīgi kā Pokemon Go – pastaigā, lai mošķis izšķiļas.

    x
    28.09.2017 12:42
    Reply to  Artis Ābols

    vai attīsta domāšanu, atrodot veidus kā piemuļķot aproci – piem. kratot uz veļasmašīnas, nevis bezjēdzīgi deldējot apavus.

    Reklāma