Reklāma

Bite: Latvijas iedzīvotāji “Google Play” veikalā iepērkas par vidēji 3 eiro

Jaunākie raksti

“Instagram” plāno pāriet uz vienu video formātu – “Reels”

"Instagram" aizvien aktīvāk konkurē ar video koplietošanas platformu "TikTok". To pierāda arī "Instagram" jaunākie centieni. "Twitter" ievietotajā ekrānšāviņā redzams,...

Apple iPhone lietotāji tagad var oficiāli migrēt datus uz Android 12 versiju

Tie viedtālruņu lietotāji, kuri vienmēr ir lietojuši vienas operētājsistēmas telefonus nemaz nezina, ka līdz šim tā īsti nevarēja pārvietot...

Arī Samsung gatavo pilotprojektu un vēlas iesaistīties Tesla 4680 bateriju ražošanā

Tehnoloģiju milža Samsung bateriju ražošanas meitasuzņēmums "Samsung SDI" plāno iesaistīties Tesla 4680 bateriju šūnu ražošanā - tiek ziņots, ka...

Pirmais iPhone svin 15 gadu jubileju, tā laika prototipiem sasniedzot pus miljona dolāru vērtību

Pirms 15 gadiem 29. jūnijā mainījās pasaule, jo tika prezentēts pirmais iPhone viedtālrunis, un tas ir bijis viens no...

Spāņu kompānija iegādājusies “Draugiem Group” uzņēmumu “Vendon”

Ziņots, ka Spānijas vadošā tehnoloģiju kompānija "Azkoyen Group", kas piedāvā automatizētus produktus un pakalpojumus, iegādājusies "Draugiem Group" uzņēmumu "Vendon"....

Šā gada oktobrī apritēs deviņi gadi, kopš izveidots pasaulē populārais mobilo aplikāciju veikals “Google Play”, kuru iecienījuši vairāk nekā miljards “Andorid” operētājsistēmas viedierīču lietotāju visā pasaulē. Aptuveni 90% pirkumu šajā veikalā ir saistīti ar mobilajām spēlēm.

“Nav noslēpums, ka “Android” ir populārākā mobilā operētājsistēma pasaulē, tostarp Latvijā. Šobrīd “Google Play” piedāvājums ir saistošs teju katram otrajam BITES klientam. Turklāt mūsu dati apstiprina “Google Play” statistiku – lielāko daļu jeb aptuveni 90% lietotāju tēriņu šajā veikalā veido mobilās spēles. BITES klienti īpaši iecienījuši “Supercell” izstrādātās spēles, piemēram, “Clash Royale” un “Boom Beach”. Turklāt viņu tēriņus veikalā veido galvenokārt maksājumi par dažādiem šo spēļu papildpakalpojumiem, piemēram, iespēju piešķirt spēļu varoņiem īpašas spējas,” norāda BITES Mārketinga direktore Diāna Šmite.

Šobrīd veikalā “Google Play” pieejami jau vairāk nekā 3 miljoni mobilo aplikāciju, kā arī 40 miljoni dziesmu, 5 miljoni digitālo grāmatu un vairāki tūkstoši filmu. Lielākā daļa šo aplikāciju pieejamas bez maksas, taču lietotāji ir iecienījuši arī maksas mobilās aplikācijas, starp kurām pieprasītākās ir dažādas mobilās spēles.

“Statista.com” dati liecina, ka veikala “Google Play” ieņēmumi no mobilajām spēlēm pērn sasniedza 2,4 miljardus eiro. Šā gada pavasarī ienesīgākās spēles bija “Monster Strike”, “Candy Crush Saga” un “Pokemon GO”. Jāpiebilst, ka “Candy Crush Saga” ir līdz šim populārākā mobilā spēle veikalā “Google Play” – tā lejupielādēta mobilajās ierīcēs aptuveni vienu miljardu reižu. Runā, ka ik dienu šī spēle tiek izspēlēta vairāk nekā 100 miljonus reižu.

Otrajā vietā starp ienesīgākajām mobilajām aplikācijām veikalā “Google Play” pagājušajā gadā bija izklaidējoša rakstura aplikācijas, piemēram, “Snapchat”, bet trešajā – mūzikas straumēšanai paredzētās aplikācijas. Piemēram, visvairāk pirktais skaņdarbs aplikācijā “Google Play Music” bija britu dziedātāja Eda Šīrana dziesma “Thinking Out Loud”, bet mūzikas albums – Adeles “25”.

Tāpat salīdzinoši liels pieprasījums bija pēc dažādiem maksas servisiem, piemēram, “1Weather” precīzākai laika prognozei un “Express VPN” drošākai publisko tīklu lietošanai.

“Mobilās aplikācijas ļauj padarīt mūsu ikdienu ērtāku un aizraujošāku, tāpēc paredzams, ka tuvāko gadu laikā pieprasījums pēc tām tikai turpinās palielināties. Domājot par klientu ērtībām, esam ieviesuši pakalpojumu, kas ļauj maksu par pirkumiem šajā veikalā pievienot BITES ikmēneša rēķinam. Šo iespēju ik mēnesi izmanto vidēji 2 000 uzņēmuma klientu, un viņu skaits turpina pieaugt,” informēja D.Šmite.

Lai arī veikalā “Google Play” pieejamo produktu cenas svārstās no dažiem eiro centiem līdz pat vairākiem simtiem eiro, “Citigroup Global Markets” analītiķu aprēķini liecina, ka šobrīd vidējais pirkums šajā veikalā ir 4,76 eiro vērtībā. Salīdzināšanai var minēt, ka vidējais BITES klientu pirkums “Google Play” ir 3 eiro vērtībā.

“Septembris ir BITES dzimšanas dienas mēnesis. Domājot, kā pārsteigt klientus savos svētkos, nolēmām viņiem pasniegt sava veida virtuālo dāvanu karti veikalā “Google Play”. Proti, turpmāk ikviens uzņēmuma klients, pieslēdzot šī veikala pirkumus BITES rēķinam pirmo reizi, saņems dāvanā 3 eiro pirmajiem pirkumiem. Šis piedāvājums, ņemot vērā vidējā pirkuma vērtību šajā veikalā, noteikti būs saistošs daudziem mūsu klientiem,” tā Šmite.

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Diez Vai
21.09.2017 14:36

Virsraksts ir clickbait – nav korekti, jo pēc raksta sanāk, ka visi Latvijas iedzīvotāji lieto Biti. Vai arī tika aizmirsts uzrakstīt rindkopu par Latvijas kopējo iedzīvotāju statistiku (nevis tikai Bites lietotāju).

Janis Bojars
21.09.2017 21:29

Ja es pareizi atceros mobilo operatoru statistiku (2016 g.), tad SIA “Bite Latvija” ir vismazākais klientu skaits Latvijā starp operatoriem. Nav īsti korekti (un pareizi) rakstīt “Latvijas iedzīvotāji”, ja rakstā tiek minēti tikai Bite’s klienti. SIA “Bite Latvija” klienti = nav visi LR iedzīvotāji :) Es esmu pārliecināts ka LMT klienti iepērkas GoPlay veikalā par daudz lielākām EUR (nekā vidēji SIA “Bite Latvija” 3 EUR)… (tas ir mans pieņēmums) ;)

Krotow
22.09.2017 01:22
Reply to  Janis Bojars

Google Play, appus pērkot, atstāti ap pusotra simta eironaudas. Tiesa, esmu LMT klients. Ko tur lai Bite dara, vvz.

Janis Bojars
22.09.2017 10:37
Reply to  Krotow

150 EUR? Wow! Tas ir iespaidīgi :)

Reklāma