LG Electronics (LG) 2017. gada Frankfurtes autoizstādē (14.-24. septembris) prezentē savas jaunākās automašīnu komponenšu tehnoloģijas, starp kurām būs LG pirmās OLED aizmugures lampas, ar kurām tiks aprīkoti lielāko Eiropas autobūves uzņēmumu automobiļi. LG arī iepazīstinās ar savienotajiem automašīnu risinājumiem autonomās braukšanas koncepta automašīnām. LG debija Frankfurtes autoizstādē ir nākošā aiz nesenās debijas lielākajās autoizstādēs Āzijā (Pekinā un Šanhajā), kā arī Ziemeļamerikā (Detroitā) pēc struktūrvienības LG Vehicle Components dibināšanas 2013. gadā.
LG, izmatojot savu plašo pieredzi OLED televizoru ražošanā, izstrādājis OLED auto aizmugures lampas, kas norāda uz uzņēmuma globālo līderību OLED tehnoloģiju jomā. LG OLED aizmugures lampas ir līdz pat 85%-90% kompaktākas salīdzinājumā ar tradicionālajiem apgaismes moduļiem, pateicoties aizmugurējā apgaismojuma neesamībai. Tās izstaro arī mazāk siltuma, kas nodrošina uzlabotu izturību un ilgmūžību, salīdzinot ar tradicionālajām aizmugures lampām.
LG plāno prezentēt arī citus novatoriskus produktus, tostarp AV navigācijas sistēmas, informācijas un izklaides sistēmas un tādas ērtību uzlabojošas ierīces kā ADAS kameras, LCD instrumentu paneļus un elektriskos kompresorus.
LG Vehicle Components ir LG visstraujāko izaugsmi piedzīvojošais bizness, un sagaidāms, ka tam būs nozīmīga loma uzņēmuma nākotnes izaugsmē. Šo izaugsmi lielā mērā veicinās sadarbība ar General Motors pie Chevrolet Bolt EV izstrādes, kurā LG kopumā piegādā 11 komponentes un sistēmas, tostarp elektriskās piedziņas dzinējus, jaudas pārveidotāju moduļus, akumulatoru elementus un augstas jaudas sadales moduļus.
Priekš kam lukturos vajag OLED? OLED’am ir savas priekšrocības salīdzinot ar parastajiem SMD/THT LED’iem, bet šīs priekšrocības ir domātas priekš to izmantošanas displejos un indikatoros, ne jau lukturos – priekš lukturiem parastās LED ir vairāk kā pietiekamas… Izklausās pēc totāla haipa priekš nozīmēšanās clickbait virsrakstos.
Relīzē tas taču ir pateikts: “LG OLED aizmugures lampas ir līdz pat 85%-90% kompaktākas salīdzinājumā ar tradicionālajiem apgaismes moduļiem, pateicoties aizmugurējā apgaismojuma neesamībai. Tās izstaro arī mazāk siltuma, kas nodrošina uzlabotu izturību un ilgmūžību, salīdzinot ar tradicionālajām aizmugures lampām.”
jā, labi pateikts – aizmugures lampas kompaktākas, pateicoties aizmugurējā apgaismojuma neesamībai))
Es vispār domāju, ka OLED elementus vēl kādu laiku neredzēsim parasto mirstīgo cilvēku autiņos. Drīzāk visādiem interesantiem risinājumiem dārgajā galā. Un nav ne vainas, vismaz kaut kas interesants un nepierasts.
mani nemulsina oled, bet tas, ka lampas ir, bet apgaismojuma – nav!
Es pieņemu, ka tur bija domāts, ka nav jātaisa klasiskas lampas ar spuldzēm un reflektoriem, kas tiešām aizņem diezgan daudz vietas. Tādā ziņā OLED displejiņi ir pavisam plāni.
Kristap, es māku lasīt, paldies. :) Savukārt ja manu rakstīto izlasīsi arī Tu, tad sapratīsi, ka es nesalīdzinu OLED ar kvēlspuldzēm (kas, acīmredzot, ir domāts ar “tradicionālajām aizmugures lampām”), bet gan ar jau plaši izmantotajām SMD/THT LED diodēm.
Tāpat arī par ilgmūžību viņi OLED var salīdzināt tikai ar parastajām spuldzēm, jo LED darba mūžs ir virs 50k stundu, ko OLED joprojām īsti nodršināt nevar. Siltums, hmm, nu varbūt vienīgā kategorija, kurā tiešām var mērīties, bet visu augšminēto kopā ņemot – pilnībā palieku pie sava augstāk teiktā – LG vienkārši zīmējas medijiem.
Iespējams, ka tā. Nevar pārmest, tā tās lietas notiek.Ja nezīmēsies medijiem, neviens par tevi nezinās un nekāds dižais bizness nesanāks.
Audi Swarm oled lampas ir interesants veidojums, bet tur izmantots oled ekrāns
Un vai tad šī nav preses relīze?
Ir, ir. Salaboju autoru.
Ieraudzīju lampu un gribēju jau teikt, ka baigi līdzīga nu jau mirušā Saab 9-5 lampai. Bet palasot tālāk tapa skaidrs, ka tas ir priekš GM izstrādāts dizains, kas visu izskaidro! :)
Kam tur vēl OLED vajadzīgs? Lai paneļi ātrāk izdegtu un tos būtu jāpērk no jauna?