Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais Apple TV saņem 4K un HDR

    Jaunākie raksti

    Nedaudz iekavējusies ziņa, tomēr – Apple izziņojis jaunu Apple TV ar 4K izšķirtspējas atbalstu, kas ir ilgi gaidīts Apple TV uzlabojums. Vienlaikus jaunās paaudzes Apple TV atnesis šogad tik populāro HDR atbalstu.

    High Dynamic Range (HDR) video ir jaunākais televizoru ražotāju jājamzirdziņš. Ar 3D tehnoloģijām īsti neaizgāja, tāpēc tiek piedāvāti pavisam jauni televizoru paneļi, kas atbalsta HDR. Diemžēl ar savu piecgadīgo televizoru pie HDR apskates netiksi – HDR ir jāatbalsta televizoram, atskaņošanas ierīcei un arī pašam video materiālam jābūt ar HDR.

    Reklāma

    Apple TV darbina A10X Fusion procesors, kas atrodams arī iPad Pro modeļos. Apple TV ir 3 GB RAM, un tas pieejams divās atmiņu versijās – 32 GB atmiņas versijas Apple TV maksās 199 eiro, bet 64 GB versija maksās 219 eiro.

    Jaunie Apple TV nonāks veikalos 22. septembrī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    46 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    14.09.2017 11:53

    HDR – un viss ko tu tur skatīsies būs nedabiskās krāsās :D

    Lapsinieks
    14.09.2017 12:08
    Reply to  KKTK

    nu krāsu dabiskums jebkurā reprodukcijā ir relatīva lieta. strādājot vizuālās mākslas laukā es vispār neesmu pārliecināts, ka cilvēki redz vienādi vienas un tās pašas lietas.

    x
    14.09.2017 12:22
    Reply to  Lapsinieks

    protams, ka krāsu uztvere visiem nav identiska, varbūt tikai attāli līdzīga.

    bet cilvēki lieliski uztver skaitļus un burtus – uhd, 4k, hdr ir labāk par hd, trūkolor, un ja cilvēks par to nobalso ar maciņu – ko vēl vairāk vajag.

    14.09.2017 14:49
    Reply to  KKTK

    HDR nenozīmē nedabiskas krāsas. Nedabiskas krāsas iegūst jūsmiņi, kuri pirmo reizi paņem rokās fotoaparātu ar bracketingu un statīvu.

    x
    14.09.2017 14:56
    Reply to  Artis Ābols

    dabīgs vai nē – tas ir subjektīvi.
    salīdzinot ar pirmajiem krāsu tv, mūsdienu kalibrētie pro līmeņa monitori ir ellē ratā pārsātinātas, acis laukā tecinošas sātana radītas uzpariktes.

    kad ir pierasts pie tv movie režīma, tad normal režīms liekas abnormal, un liksim mierā vivid presetu, no kura sāk asarot acis, sāpēt galva un mesties vājums kājās.

    viss ir relatīvs, tāpat kā viens nevar ieēst cīsiņus, bet otrs kaisa šķīvī vegetu un stāsta, cik tas ir garšīgi. ja tauta prasa roltonus ar vegetu, industrija saka – lūdzu, saņemiet un te jums tīrs garšas pastiprinātājs bonusā!

    KKTK
    14.09.2017 15:09
    Reply to  Artis Ābols

    Labi HDR tāpat nozīmē to ka tu redzi to ko reālā dzīvē tu neredzētu. Tātad, no dabiskuma tur tālu.

    x
    14.09.2017 15:17
    Reply to  KKTK

    90% no tā, ko mums rāda tv, mēs tāpat nekad mūžā neredzētu! kāda jēga no tv)

    15.09.2017 09:31
    Reply to  KKTK

    Tās nu gan ir muļķības!

    Cilvēka acs ir uzskatāma par ideālu – tai ir milzīgs dinamiskais diapazons, ko neviena digitālā matrica, neviena analogā filmiņa nespēj iegūt un attēlot. Ar HDR tu televizorā redzi līdzīgu attēlu, kādu redzi ar aci ikdienā. Tikai ikdienā pie tā ir pierasts un neviens nepiedomā.

    x
    15.09.2017 09:50
    Reply to  Artis Ābols

    acs ir sensors, bet bilde veidojas smadzenēs un padokss ir tāds, ka saņemot mērījumus no neideāla avota (piem. nehdr tv), smadzenes vienalga uzzīmē bildi smukāku, atbilstoši tam kā cilvēks to iztēlojas vai grib redzēt. smadzenes un to darbība ir apbrīnojamas.

    15.09.2017 10:08
    Reply to  x

    Tas ir tieši tas, ko es saku. Acs ir ideāls sensors. Digitālās matricas ne tuvu nav ideālas, tāpēc izmanto HDR.

    x
    15.09.2017 10:29
    Reply to  Artis Ābols

    acs kā acs, bet lasīts, ka bilde veidojas smadzenēs.
    t.i. iespējams, ka aizstājot aci ar vienkāršāku sensoru (medicīna iet uz priekšu, ko), bilde vienalga būs smukāka (ok, cilvēkam patīkamāka un dabiskāka), nekā ar to pašu sensoru + kompis + hdr.

    GGrs
    15.09.2017 11:06
    Reply to  Artis Ābols

    Acis ne tuvu nav ideāls sensors, mums asinsvadi priekšā, un deguns ar traucē. Tā bilde, kas tiek līdz smadzenēm nav baigi smukā. Visu mūsu podiņš sazīmē un sakārto tā, lai izskatīts labi. Acīm vsp diezgan grūti iet ar krāsu redzi, piemēram perifērijā mēs reāli redzam melnbaltu, smadzens pēc tam piekrāso. No krāsām vislabāk uztveram zaļās gaismas viļņa garumu, ar citiem švakāk.
    Varētu ilgi un dikti rakstīt, kāpēc acs nav perfekta.

    Raimonds Talcis
    14.09.2017 12:46

    Daudziem no lasītājiem mājās jau ir 4k TV?

    Lapsinieks
    14.09.2017 13:16

    ir 4K HDR smart kaste un visādi virpinu domas pa galvu – nah vēl vajag apple TV??? Lai man būtu DIVAS pultis jālieto????

    Kristaps Skutelis
    14.09.2017 14:26
    Reply to  Lapsinieks

    Nē, nepareizs domu gājiens. Apple gribētu, ka viņu Apple TV ir kā galvenā multimediju ierīce, kas atrāda foto/mūzikas/video saturu un ļauj piekļūt aplikācijām, piemēram, spēlēm.

    Lapsinieks
    14.09.2017 16:29

    ir viena maza atruna – šodien, ja neskaita dārgos industriālos paneļus, nemaz normālu, piemēram, 60 collu monitoru bez jau iebūvēta konkurējošā produkta NAV iespējams nopirkt. Man tak tajā smartOS jau ir netflixi un cita šņega – nafig man vēl apple TV? Blakus CD atskaņotājam un diviem pastiprinātājiem vēlvienu kasti ar vēlvienu pulti? Izskaidro man – varbūt es kaut ko būtisku nesaprotu.

    Kristaps Skutelis
    14.09.2017 17:00
    Reply to  Lapsinieks

    Easy. Spēlītes. Uz taviem pastiprinātājiem nevar palaist spēlītes :)

    Lapsinieks
    15.09.2017 09:32

    a pēc būtības? kastīte “sūds” kas dara to pašo ko smārts, ja nesmārti vairs nav nopērkami… nav viss aukvardīgi?

    Kristaps Skutelis
    15.09.2017 09:55
    Reply to  Lapsinieks

    Jā, visi dara visu. Atliek vien izvēlēties to verķi, kas vislabāk atbilst tavām satura patērēšanas paražām un untumiem.

    Armands Bērziņš
    15.09.2017 13:59

    Ja vien tavs Smārts nav Sony/Philips vai cita ražotāja Androids, tad būs problēmas uzstādīt Shortcut, Viaplay vai jebko, ko normāli devi būs izveiojuši, jo 90% 3rd party tiek taisīts priekš divām OS. Ja tev ir jauns Sony ar Android OS, tad šodbrīd tiešām īsti nav jēgas no AppleTV. Bet ja esmu nopircis Samsungu, jo tas maksāja daudz lētāk nekā Sony TV, bet gribu shortcut, piemēram, tad Samsung+AppleTV var pat izmaksāt lētāk, nekā Sony ar iebūvētu Android.

    Artis
    15.09.2017 12:55
    Reply to  Lapsinieks

    Ja tev ir Apple TV, tad otru pulti vari iemest atvilktnē. Ieslēdz ATV, ieslēdzas arī TV. Izslēdz ATV- izslēdzas arī TV. Skaņu arī var regulēt ar ATV pulti. Ja Latvijā būtu pieejami visi servisi, kas pieejami ASV un par to būtu gatavi arī maksāt, tad ATV būtu ideāla ierīce. Spēles, Youtube un Netflix jau ir tikai neliela daļa ko ATV piedāvā. Ā, un jā… Darbojas bez gļukiem, bremzēšanas un nevajadzīgiem restartiem (salīdzinu ar savu otru smart TV no Philips).

    Jānis A
    14.09.2017 13:20

    4K TV ir viens…
    otrs ir kurš ir gatavs maksāt 20€ par filmu (lab, precīzi nezinu cik €, bet US 20$)?
    Latvijā apple tv ir metams miskastē pa lielam.

    Lapsinieks
    14.09.2017 14:12
    Reply to  Jānis A

    ir gana daudz cilvēku, kam (nez kādas) morālās robežas neļauj zagt – pat ja skolā iekodēja blēņas par labo robinu hudu.

    Kristaps Skutelis
    14.09.2017 14:15
    Reply to  Lapsinieks

    Ja filmas neskatās tādā apjomā kā rij džankfūdu, tad arī 20 eiro par filmu nav nekas traks. Cik tad reāli mēnesī var paspēt noskatīties filmas? Vienu? OK, max divas.

    Jānis A
    14.09.2017 14:37

    Nu šo konkrēti Kristap tu viennozīmīgi vērtē pēc savas ģimenes un pieredzēs.
    Es pieļauju ir ļoti daudz cilvēku kur mierīgi skatās vismaz 4 filmas mēnesī, jo pa lielam, pat ja darba dienās vakarā nav noskaņojums neko skatīties vai “nav laika”, tad nu ir piektdienas, sestdienas un svētdienas vakari, kur nu noteikti vismaz viens vakars būs brīvs.
    Tā kā precīzāk būtu teikt vidēji ģimenei, tas izmaksātu vismaz 100€ mēnesī.

    Žans
    14.09.2017 17:44
    Reply to  Jānis A

    1) Filma maksā no 9,99-16,99€
    2) Var jau nepirkt, bet iznomāt 3,99-4,99€

    Praktisku jēgu pirkt neredzu – iznomāt ir izdevīgāk(cena, ka kino biļetei vienam cilvēkam, bet skatās visa ģimene/draugi).

    Kristaps Skutelis
    14.09.2017 18:09
    Reply to  Žans

    Tie 20 usd/eur būs par 4k saturu. Holivuda vispār gribēja, lai cena ir augstāka.

    Žans
    14.09.2017 18:25

    Izīrēt varēs pa 5,99$(kā jau iepriekš).
    Pasākumā, tak teica – ka jau nopirktās filmas arī tiks atjauninātas uz 4K. Un cena 19,99$ bija vienmēr(neskaitot akcijas utt).

    Artis
    15.09.2017 13:01

    Kristaps pavirši skatījās prezentāciju? 4K cenas būšot tādas pašas kā HD.

    Artis
    15.09.2017 12:59
    Reply to  Žans

    Tieši tā. Neredzu jēgu pirkt, un nomāt ir ļoti OK.comment image

    Armands Bērziņš
    15.09.2017 13:53
    Reply to  Jānis A

    Bet tas viengalga lētāk kā kino, ja gribi redzēt ļoti svaigus gabalus. Ja skaties daudz biežāk, tad Netflix un līdzīgi, kas jau arī piedāvā 4K HDR

    Skābene
    14.09.2017 15:14

    Es labāk par 20EUR aizeju uz kino ar draudzeni, un paliks vēl pāri priekš kolas un popkorna.

    x
    14.09.2017 15:22
    Reply to  Skābene

    nujā, bet mājās par tiem pašiem eur20 tu vari pasaukt arī draudzenes draudzeni, un vēl savu draugu, no mazas kukurūzas graudu paciņas uzpūst pilnu spaini un vēl veļas bļodu popkorna, noskatīties kino, spiest pauzi un iet čurāt, vārīt kafiju un skaldīt riekstus, beigās sarīkot orģiju un pēc tam to visu izlikt internetos. bet kino tevi ar draudzeni izfurņītu laukā, pirms vēl jautrība būtu sākusies)

    Lapsinieks
    15.09.2017 09:47
    Reply to  x

    ja ir atbilstoša aparatūra – projektors vai +/- 100 collas, viss smuki aprīkots ar 7 kanālu skaņu, ka jumts lido līdzīgi kā kincī, sienas biezas, lai kaimiņi nenošautos – tad jau baudījuma līmeni var pietuvināt kinoteātrī esošajam. bet – tas prasa tādus līdzekļus (+/- 30-40 tūkstoši) ka tajā brīdī raudāt par dvacāru jau būtu kauna lieta. bet neatkarīgi no vietas – mājās vai kincī – spaidīšanās konceptu neesmu nekad sapratis – vai nu skaties kīno vai spaidies. vai nu klausies mūziku vai strādā. ēd vai kakā. kā var divas lietas darīt vienlaicīgi?

    davfreim
    15.09.2017 09:42
    Reply to  Skābene

    Laikam neesi bijis kino, brīvdienā vai 5dienas vakarā knapi biļetēm sanāks.

    Artis
    15.09.2017 13:05
    Reply to  Skābene

    Un ja tev ir sieva un 2 bērni (kuri pieprasa popkornu), tad 20 € ir tālu no patiesās realitātes. Brīvdienā cena būs tuvu 40 €. Un tad vēl jāklausās kā citi klepo, šņaukājas, šķauda un spārda tava krēsla atzveltni…

    Lapsinieks
    15.09.2017 13:16
    Reply to  Artis

    man mājās neļauj ierubināt visus kīno efektus. ja balss dzirdamas normāli, tad specefekti drebina visu māju :(

    Artis
    15.09.2017 13:34
    Reply to  Lapsinieks

    Skatīties mājās vai iet uz kino ir katra individuāla izvēle. Plusi un mīnusi ir abos gadījumos, tajā skaitā arī- cenas/kvalitātes attiecība.

    Lapsinieks
    14.09.2017 16:26

    domāju, ka galveno patēriņa daļu tomēr sastāda seriāli

    reiny
    14.09.2017 12:59

    Interesanti ar kādu softu viņi normālu bildi uztaisa par “parasto” jeb “pirms” bildi?
    Un no otra puses, mans vecais monitors taču tagad jau rāda to smuko putnu bildē ar 4kHDR. Jo es taču redzu atšķirību starp 4K un 4k HDR. :)
    Un vispār kā var ticēt kopmānijai, kas jau šobrīt taisa tik sliktu 4K.

    Lapsinieks
    14.09.2017 13:17
    Reply to  reiny

    funkcija “desaturate”, gan jau ir pat Peintā. Wordā toč ir, ekselī ar!

    Armands Bērziņš
    15.09.2017 13:47
    Reply to  reiny

    Ko nozīmē “taisa tik sliktu 4K”?
    iPhone uzņemtā 4K kvalitāte atpaliek no GH5 un A7SII?

    LapsiniekaBrālis
    15.09.2017 14:41

    Protams, ka atpaliek…

    Armands Bērziņš
    15.09.2017 15:39

    1) Ko nozīmē “Apple taisa tik sliktu 4K”?
    2) Ja tam ir kāds sakars ar iPhone video taisīšanas jeb filmēšanas kvalitāti, tad sanāk, ka AppleTV rādī tikai kinofilmas kas filmētas ar iPhone?

    Kristaps Skutelis
    15.09.2017 09:33

    Narcos pret pirātismu :) https://youtu.be/TfhK1HnPIe8

    Lapsinieks
    15.09.2017 09:42

    tizli un nemaz ne smieklīgi…

    Reklāma