Web Analytics
More
    Reklāma

    Par jauno uzņēmēju konkursa Creative Business Cup nacionālās atlases uzvarētāju kļūst Anatomy Next

    Jaunākie raksti

    Augusta nogalē Lucavsalā tika aizvadīts inovācijas un tehnoloģiskās jaunrades festivāls iNovuss, kura ietvaros 26. augustā norisinājās arī starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa Creative Business Cup nacionālais fināls. Tajā savas biznesa idejas klātesošajiem prezentēja pieci žūrijas izvēlētie finālisti – Anatomy Next, be-with, HackMotion, Overly un Solfeg.io, kuri cīnījās par ceļazīmi uz konkursa lielo finālu. Tas šogad norisināsies 16. novembrī Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā Global Entrepreneurship Week laikā un vienkopus pulcēs vairāk nekā 100 jaunos uzņēmējus no visas pasaules ar mērķi atbalstīt radošas idejas un veicināt inovāciju attīstību.

    Reklāma

    Lai arī visu finālistu idejas bija inovatīvas un ar lielu radošo potenciālu, par 2017. gada spēcīgāko kandidātu žūrijas komisija atzina uzņēmumu Anatomy Next, kuru pārstāvēja tā līdzdibinātājs Sandis Kondrāts. Anatomy Next piedāvā interaktīvu medicīnas izglītības lietotni, kas palīdz topošajiem ārstiem pilnvērtīgi apgūt cilvēka anatomiju 3D formātā ar papildinātas realitātes iespējām. Komplicētā aplikācija ir vairāku gadu darba rezultāts, kas tapis sadarbībā ar medicīnas profesionāļiem ne tikai no Latvijas, bet arī no ASV vadošajām universitātēm. Jaunuzņēmumam, kas dibināts 2015. gadā, jau šobrīd tiek prognozēts liels potenciāls 1,5 miljardu dolāru vērtajā medicīnas izglītības programmatūru tirgū.

    Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, pateicoties atbalstītājam PINS konkursa finālu šoruden apmeklēs arī nacionālās atlases otrās un trešās vietas ieguvēji be-with un Solfeg.io, kuriem tiks sniegta iespēja demonstrēt savus produktus starptautiskai auditorijai, piesakot sevi tematiskajās sacensībās un veidojot jaunus kontaktus. Uzņēmums be-with piedāvā unikālu un lakonisku apģērbu līniju, kuras modeļiem aizmugurē ir izveidotas slepenas ”durtiņas”, kas ļauj neuzkrītoši pieskarties partnera ādai, tādējādi veicinot tik svarīgo tuvības izjūtu. Savukārt Solfeg.io pārstāv ideju par interaktīvu mūzikas apguves aplikāciju, kas palīdz skolēniem izprast šo priekšmetu caur populārām dziesmām.

    “Radošās industrijas dod ievērojamu pienesumu pasaules ekonomikai. Esam lepni redzēt tik spilgtas idejas starptautiskā konkursa Creative Business Cup nacionālajā finālā. Uzvarētājs Anatomy Next ir lielisks piemērs tam, kā starpdisciplināra sadarbība, apvienojot izglītību, tehnoloģijas un radošumu, dod rezultātu. Veiksmi viņiem konkursa lielajā finālā Kopenhāgenā!” komentē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktors Andris Ozols.

    Creative Business Cup ir globāla iniciatīva, kuras centrā jau tradicionāli ir uzņēmējdarbības un inovāciju stiprināšana. Ikgadējā konkursa mērķis ir atbalstīt radošas idejas un veicināt inovāciju attīstību, palīdzot vairāk nekā 100 jaunuzņēmumiem no dažādām pasaules valstīm satikties ar investoriem un potenciālajiem sadarbības partneriem, sasniegt globālo tirgu, rast jaunus kontaktus, kā arī piesaistīt papildu finansējumu sava biznesa tālākās izaugsmes veicināšanai.

    Šī gada nacionālās žūrijas sastāvu veidoja septiņi kompetenti un pieredzes bagāti industrijas pārstāvji – 2014. gada projekta dalībniece un uzņēmuma GIGI Bloks dibinātāja Ilona Viļuma, Jauno uzņēmēju centra valdes loceklis Aivars Timofejevs, TechHub izpilddirektors Dāvis Suneps, Dānijas Kultūras institūta vadītājs Saimons Holmbergs, Kultūras ministrijas Radošo industriju nodaļas vadītāja Lilita Sparāne, konkursa Creative Business Cup dibinātājs Rasmus Wiindtedt Tscherning, kā arī LIAA direktors Andris Ozols.

    Creative Business Cup konkursa atlasi Latvijā organizē LIAA Radošo industriju inkubators sadarbībā ar “Jauno uzņēmēju centrs “Jobs&Society””. Konkursa partneri ir Kultūras ministrija, Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Ziemeļvalstu Ministru padomes birojs Latvijā, Dānijas Kultūras institūts un PINS. Līdz šim Creative Business Cup konkursā Latviju pārstāvējuši zīmoli Vividly, Connection Codes, Drawies un GIGI Bloks. Pagājušā gada starptautiskajā konkursā sevi pieteica vairāk nekā 5000 jaunuzņēmumu no 60 dažādām pasaules valstīm, pārstāvot tādas radošās nozares kā mūziku, arhitektūru, modi, tehnoloģijas, filmogrāfiju, medijus u.c.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma