Volkswagen papildina savu modeļu klāstu ar sportisku jaunpienācēju pilsētas krosoveru kategorijā – T-Roc. Modelim ir plašas personalizācijas iespējas (atšķirīgas jumta un virsbūves krāsu variācijas un papildu dizaina elementi), inovatīvas autovadītāja palīgsistēmas pat pamatkomplektācijā, plašs ekonomisku dzinēju opciju klāsts (ar jaudu līdz pat 140kw/190ZS), jaunās paaudzes digitālais mērinstrumentu panelis Active Info Display, kā arī novatorisks dizains. Veiksmīgi apvienojot kompaktās klases sportiskumu un apvidus automašīnas funkcionalitāti, jaunais T-Roc ir ideāli piemērots gan pilsētas straujajam ritmam, gan arī aktīviem piedzīvojumiem ārpus tās.
T-Roc ir būvēts uz MQB platformas un Volkswagen modeļu klāstā tiek pozicionēts segmentu zemāk nekā Tiguan. T-Roc ir 4,234 mm garš (par 252 mm īsāks nekā Tiguan) un tā riteņu garenbāze ir 2,603 mm. Pateicoties garākai riteņu bāzei, automašīna ir viena no lielākajām savā klasē – salonā ērti jutīsies pieci pasažieri, savukārt bagāžnieka ietilpība ir no 445 līdz pat 1,290 litriem (ar nolaistiem sēdekļiem).
T-Roc dizains ir izteiksmīgs un pārliecinošs. Šis modelis ir pirmais Volkswagen krosovers, kuru ir iespējams brīvi konfigurēt ar atšķirīgām jumta un virsbūves krāsu variācijām. Pēc vēlēšanās arī salona interjera apdares paneļus var izvēlēties kontrastējošās krāsās, kas sader ar sēdekļu apdari. T-Roc interjera forma un funkcionalitāte ir radīta digitalizācijas laikmetam. Automašīnu iespējams pasūtīt ar jaunās paaudzes pilnībā digitālo mērinstrumentu paneli Active Info Display, kā arī 8.0 collu lielu informācijas un izklaides sistēmu. Pēc izvēles T-Roc var papildināt arī ar augstas kvalitātes 300 vatu Beats skaņas sistēmu un savā klasē lielāko (870 mm x 1,364 mm) panorāmas lūku.
T-Roc modelis būs pieejams gan augstas kvalitātes pamatkomplektācijas versijā, gan arī papildināms ar divām ekskluzīvām līnijām Style un Sport, kā arī R-Line pakotni. Adaptīvā kruīza kontrole, atpakaļskata kamera, aklās zonas sensors, vadītāja noguruma detektors, parkošanās, sastrēgumu un avārijas bremzēšanas palīgsistēmas ar gājēju uzraudzības funkciju – kopumā 11 dažādas auto vadības palīgsistēmas nodrošinās lielāku braukšanas komfortu un ikdienā palīdzēs izvairīties no kritiskām situācijām.
Jaunais T-Roc tiek piedāvāts ar sešiem dažādiem ekonomiskajiem turbokompresora dzinējiem: trīs benzīna (TSI) un trīs dīzeļdegvielas (TDI). Tie ir sadalīti pēc jaudas: 85kW/115 ZS, 110kW/150 ZS un 140kW/190 ZS. 115 ZS versija ir aprīkota ar priekšpiedziņu un manuālo ātrumkārbu. Savukārt, izvēloties 150ZS dzinēju, būs iespēja izvēlēties priekšpiedziņu vai pilnpiedziņu, kā arī septiņu ātrumu DSG ātrumkārbu. Abi 190 ZS dzinēji ir aprīkoti ar pilnpiedziņu (4MOTION) un septiņu ātrumu DSG ātrumkārbu. Pilnvērtīgākai ceļa izbaudīšanai braucējs varēs izvēlēties situācijai un noskaņojumam piemērotāko braukšanas režīmu – Street un Snow , kā arī divus bezceļa iestatījumus: Offroad un Offroad Individual. Papildinot T-Roc ar adaptīvo piekares kontroli (DCC) un progresīvās stūrēšanas sistēmu, kas sākotnēji tika izstrādāta Golf GTI modeļos, varēs vēl vairāk personificēt braukšanas režīmus.
Baltijas tirgum paredzētos T-Roc ražos rūpnīcā Setubalā, Portugālē (blakus Lisabonai). Jau 2017. gada rudenī T-Roc būs pieejams iepriekšpārdošanā Latvijā un pirmās automašīnas tiks piegādātas dīleru centros jau šī gada beigās. Latvijas tirgus cena un pieejamās komplektācijas tiks paziņotas, uzsākot iepriekšpārdošanu.
Pilnīgi jauna Audi Q2 versija!
vo vo
lieliskā, vadītāju novērtētā DSG kārba
Kas vainas DSG? Nu, ja atmet runas par to, ka jūk un brūk kopā. Kamēr brauc, tikmēr jau prieks un laime, ne?
Tas gan! darbojas viņa forši!
A ko – ja tu to autiņu paņem operatīvajā līzingā uz 5 gadiem ar nosacījumu 20k gadā (100k līzinga beigās) tu domā ka tevi baigi uztrauks kas ar to kārbu darīsies pie 150k?
Tieši tā! Tas satrauc tikai sekondhenda pircējus… kas Latvijā ir vairums :D
Kāda braukšana pilsētas krosoveram? Sēdēšana sastrēgumā, kurā DSG “spīd un laistās” savā ilgmūžībā :D
Es to pašu gribēju teikt. Vienīgi kā ja operatīvajā paņemtu iespējams nevajadzētu ne reizi remontēt, tā kā DSG pareti brūk zem 100k.
150ZS 2WD benzīnu jau noteikti varētu padomāt, vienīgi interestanti kāda cena šim būs… gan jau līmenī ar tiguānu.
īsti veči brauc ar manuāli, vai ne? Pa Rīgu it īpaši super ērti.
Manuprāt, no visām fīčām īsti noderīgas ir divas – noteikti kruīzkontrole un nav par skādi atpakaļgaitas pīksteklis.
Salons izskatās kā VW UP!, bet nu man nepatīk šitie saspiestie “džipi”, izskatās kā parodija, tāpat kā Opeļi Mokas (lasam latviski mocīt).
Da, labi. Jaunā Mokka X izskatās riktīgi labi un super viegli braucams auto. Noteiktām vajadzībām foršs auto.
Gaumes jautājums, man patīk vai nu džips, vai vieglais, pa vidu sanāk mocības :)
Kas vainas mazliet augstākam vieglajam auto? Vismaz iekāpt un izkāpt viegli un redzamība labāka. Tātad, vieglāk braukt.
Nekas, ja gala produkts neizkatās kā sapresēts džips no sāniem un no augšas. Piemēram, B-klases mersis man ļoti patīk, sēdi augstu, vieglāk iekāpt un izkāpt, labi pārredzi ceļu, bet pati mašīnā nav džipa vannabīī.
Un tu gribi teikt, ka šis mersis izskatās labi? Neglītāks par Mokku.
Lai būtu godīgi, katra auto bilde no mājaslapas dīlera, Mokka izskatās resna, ar nesaprotamu mazu resti priekšā un resnu apaļu purnu un plastmasīga. Nemaz nerunāsim par salonu :)
Un ko tas mums rāda? Paaaareizi, vizuālais ir gaumes jautājums. Vienam māte, citam meita.
Šis B-klases mersis noteikti ir pieskaitāms pie gadsimta neglītākajiem auto. Tāpat kā CLA. :)
Te vēl labāk saskatāms proporciju trūkums un turku domāšanas neatbilstība Eiropas tirgum. :)
Oi, so trū. Aizmugure vēl kaut kā nebūt pieņemama, bet tā priekša. Brrr.
sāc apvelties, ka grūti no auto iztusnēt? nav nekādu pētījumu, kas liecinātu par “pārredzamības’ priekšrocībām un ietekmi uz satiksmes drošību
Nu, kādi vēl pētījumi? Es runāju par manu pieredzi. Augstākā auto vieglāk iekāpt un izkāpt. Ar šādu auto vieglāk braukt, īpaši noparkoties. Tas taču skaidrs kā ABC.
abc… ar nosacījumu, ka apkārt ir vieglie. jo vairāk džipu, jo šī priekšrocība mazāka. Ko tad – ar kamazu brauksi? nekad mūžā neesmu dzirdējis pretenzijas par grūtu parkošanos no cilvēkiem, kas parkoties māk. OK, ja lauki ceļi vai mežiņš – bet uz asfalta džips ir vnk postpadomju mazvērtīgo indivīdu krāna staipīšanas sindroms.
Ar milzu prieku skatos kā sarunā par vienu tēmu tu jauc iekšā pilnīgi nesaistītas citas tēmas :)
so du jū. Tieši pa tēmu. Pilnīgi nesaprotu šādu auto jēgu. It sevišķi pilsētā. Tavi argumenti neiztur kritiku un vairāk izklausās pēc atrunām: tipa nejūtu ceļu/apkārtni, tālab man vajag augstāku auto. Pasaki vēl, ka sēdpozīcija Tev ir ērtāka padžerā un brauciens patīkamāks kā volviķī.
ps. es vienmēr cenšos cilvēkus iepriecināt.
Tā, tagad vēlreiz un no sākuma. Mans teksts ir par to, ka augstākos auto ir vieglāk iekāpt un izkāpt. Kā arī tos vieglāk vadīt gan tāpēc, ka augstāk sēdi un viss pārskatāmāks, gan netraucē daļa ceļa šķēršļu. Tas ir tas, ko domāju un teicu.
Tas ko es neteicu un kam šobrīd nav īsti nozīmes – es neaicinu skriet un pirkt pašus lielākos džipus, lai ar tiem pārvietotos pilsētā. Tas ir totāli muļķīgi. Par to vispār nav nekādu šaubu. Mazos krosoverus gan var, jo iepriekš pieminētie plusi ir, bet atkrīt “liela džipa pilsētā” kretīnisma elements.
un es jau uzreiz atbildēju – ja visi brauks ar krosoveriem, tad jelkāda pārskatāmība pazudīs aiz tam, ka nebūs vairs zemās mašīnas kam redzēt pāri :D
>augstākos auto ir vieglāk iekāpt un izkāpt.
pēc loģikas, belaz ir a.v. sapnis))
Mēs te runājam par kravas auto? Nē.
ko nozīmē – kravas auto? padžērs vai kukurūzers arī nav gluži vieglie auto, vismaz šaipus okeānam.
Belaz nozīmē kravas auto.
tieši tā, belaz ir kravas auto.
un manā grāmatā arī lielie suvi nav vieglie auto.
ja cilvēks met acis uz kruīzeru, ir iespēja ka viņam gribēsies apseglot vēl lielāku mamutu.
Piemēram, Belazu? Aha, ka tik ne tā.
aha, zinām mēs jūs, augstāksēdētājustālākredzētājus)
Nu dažreiz Rīgā vajag augstāku, jo pat citas RS autostāvvietas atrodas uz tādas apmales, ka sāpīgi klausīties kā cilvēki tur parkojas, bet vienalga ne jau neglitos parketniekus.
pēc idejas: ja pa ielu staigā zagļi tad augsta sēta nav risinājums. pilsoniski risinājumi; jācilpo uz vēlēšanām un jāievēl tādi pilsoņi, kas sakārtos i ielu malas, i izglītības sistēmu, lai nākotnē nevajadzētu veidot geto ar sētām un braukt ar bruņutehniku.
kad cilvēki sāks piesūtīt rēķinus bezpeļnas sia par auto bojājumiem, kas gūti izmantojot maksas stāvvietas, tad nevajadzēs pirkt lauksaimniecības tehniku braukšanai pilsētā.
Nu ja auto nav nosēdināts līdz zemei, tad iekāpt vēl var, visos tajos sēdinātajos rāpies ārā ļoti neērti, jebkurā parastā auto ir ok, bet augstos džipos otra galējība – pārāk augsti, kas arī sagādā šādas tādas neērtības.
Cik cilvēku, tik viedokļu :)