Web Analytics
More
    Reklāma

    Xiaomi nodrošinājis valkājamo ierīču tirgus augšanu

    Jaunākie raksti

    Valkājamās viedierīces varētu būt sasniegušas savu pārdošanas pieaugumu tempu izaugsmes maksimumu, tomēr pat šogad to tirgus pieaugums tiek lēsts ap 8%. ASV valkājamo ierīču tirgus vairs neaug, bet citviet pasaulē tās vēl tiek pieprasītas.

    Xiaomi ir uzskatāms par valkājamo ierīču tirgus vilcēju, kamēr kādreizējais līderis Fitbit cīnās ar dažādām finanšu problēmām. Xiaomi pēdējos trīs mēnešos pārdevis 3.5 miljonus valkājamo ierīču, Fitbit 3.3 miljonus, kas nozīmē, ka Fitbit samazinājušies pārdošanas apjomi par veseliem 34% pret iepriekšējo gadu.

    Reklāma

    Protams, cena ir Xiaomi uzvaras atslēga, jo Xiaomi lētākā fitnesa aproce maksā 15 dolārus, kamēr Fitbit maksā sākot no 60 dolāriem. Apple Watch cena ar Xiaomi un Fitbit nav salīdzināma. Android Wear tirgus ir kritiski zemos apjomos.

    Nelielu valkājamo ierīču tirgus atdzīvošanos varētu nodrošināt baumām apvītais nākamais Apple Watch modelis, kas varētu būt darbināms bez iPhone izmantošanas. Pagaidām nekas plašāk par nākotnes Apple Watch nav zināms.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    18.08.2017 22:13

    Nav brīnums, ka pieprasījums pieauga, krītot tikai cenai.

    Reklāma