Valkājamās viedierīces varētu būt sasniegušas savu pārdošanas pieaugumu tempu izaugsmes maksimumu, tomēr pat šogad to tirgus pieaugums tiek lēsts ap 8%. ASV valkājamo ierīču tirgus vairs neaug, bet citviet pasaulē tās vēl tiek pieprasītas.
Xiaomi ir uzskatāms par valkājamo ierīču tirgus vilcēju, kamēr kādreizējais līderis Fitbit cīnās ar dažādām finanšu problēmām. Xiaomi pēdējos trīs mēnešos pārdevis 3.5 miljonus valkājamo ierīču, Fitbit 3.3 miljonus, kas nozīmē, ka Fitbit samazinājušies pārdošanas apjomi par veseliem 34% pret iepriekšējo gadu.
Protams, cena ir Xiaomi uzvaras atslēga, jo Xiaomi lētākā fitnesa aproce maksā 15 dolārus, kamēr Fitbit maksā sākot no 60 dolāriem. Apple Watch cena ar Xiaomi un Fitbit nav salīdzināma. Android Wear tirgus ir kritiski zemos apjomos.
Nelielu valkājamo ierīču tirgus atdzīvošanos varētu nodrošināt baumām apvītais nākamais Apple Watch modelis, kas varētu būt darbināms bez iPhone izmantošanas. Pagaidām nekas plašāk par nākotnes Apple Watch nav zināms.
Nav brīnums, ka pieprasījums pieauga, krītot tikai cenai.