Izskatās, ka Apple ir pārdomājis un vairs nevēlas, lai lietotāji izmantotu reklāmu bloķēšanas rīkus savos viedtālruņos. Tiek ziņots, ka Apple varētu no App Store veikala dzēst vairākus reklāmu bloķēšanas rīkus, kuru darbības pamatā ir Virtuālais privātais tīkls (VPN).
Apple pagaidām nav oficiāli liedzis izvietot reklāmu bloķējošas lietotnes App Store, tomēr AdBlock for iOS lietotnei varētu būt pienācis gals, jo Apple esot atteicies veikalā izvietot lietotnes atjauninājumu. Apple sniegtajā atbildē izstrādātājam esot norādes uz lietotnes neatbilstību digitālā veikala noteikumiem.
Tiek pieļauts, ka Apple grasās turpmāk atļaut tikai tos reklāmu un cita satura bloķēšanas rīkus, kas darbojas kā Safari pārlūka spraudņi. Apple Worldwide Developers Conference 2015 ietvaros tika izziņota iOS 9 Safari interneta pārlūku apgādāšana ar reklāmu bloķēšanas rīku.
“Jauka ziņa” ābolfaniem, kuriem pēc ziņu lapas ielādes 5 sekundēm jāgaida vēl minūte, kamēr iekraujās visas pagarinātāju, nekustamo īpašumu, mobilo operatoru un vvz vēl kā reklāmas. Jailbreak forewer?
loģiska atbilde būtu pārlūks, kas aiztures laikā māk rādīt citu tabu, kurā jau viss ir noprocesējies!
sliktākajā gadījumā – VM ar citu OS, kurā var griezt pārlūku ar vajadzīgajiem bloķētājiem)
Atļauja darbināt VM IOS iekārtā – nu jau gan sapņo :)
visām impērijām ir sākums un ir arī beigas)
Džeilbreikings taču ir dead https://motherboard.vice.com/en_us/article/8xa4ka/iphone-jailbreak-life-death-legacy
Ābola pamatā ir radīt un attīstīt noslēgtu sistēmu kurā viss notiek tikai tā kā to vēlas “RADĪTĀJS”.
Tas tad arī ir fenomenālo finasiālo rādītāju pamatā. Mūsdienās čīkstēt ka iOS ir labāks par Androidu, ir tas pats kas trīt mēli par MAC pārākumu pār WIN. Beigu galā nebrīnīšos ja nākamie iPhoni tiks būvēti uz Qualcomm.
Kad Apple tirgus daļa būs tik liela, lai varētu uzskatīt, ka apple ir ieguvusi dominējošu stāvokli, tad arī Apple saņems tās pašas zāles ko Eiropas komisija izrakstīja MS un Google! :) Un nebūs vairs Apple brīv noteikt to, ko lietotājam būs lietot!
Kamēr latvieša izstrādātais “Ķieģelis” ir pieejams, es nezinu bēdu.
Par reklāmām man pēdējā laikā nav skaidrs, kāpēc tā cīnās iznīdēt bloķētājus. Ja agrāk reklāmas televīzija rādīja līdz 5min tad vēl skatījos. Tagad televīziju ģimenē vairāk neskatāmies dēļ 15min reklāmām, kuras 1h laikā tiek laistas 30min. Esam pārgājuši uz Android ar online rīkiem. Visi APPi, kuros figurē reklāmas tiek momentā dzēsti un meklētas alternatīvas. Vai nopirktas versijas bez reklāmām. Tādā kā youtubā 4sek reklāmas aizvēršanas poga tiek uzspiesta uzreiz, nemaz nedzirdot, kas tā par reklāmu. Tas ir tā pat kā ar vecu sienas pulksteni, kurš katru stundu sit stundas un vēl 1x pusstundā. Ar laiku pierod un vairāk to neievēro un nedzirdi. Ko reklāmdevēji cer panākt, man nav skaidrs.