Re, kas notiek, kad darbā pieņem indieša un mākslīgā intelekta apvienojumu! OnePlus pavisam nesen izlaida OnePlus 5 modeli, kas par spīti dažādām vājām vietām tiek vērtēts kā visai pieņemams viedtālrunis.
Twitter lietotājs @imsarathrk vēlējās uzteikt OnePlus atbalsta dienestu, bet tā vietā OnePlus jau sāka risināt neesošu problēmu. OnePlus lietotājs vēlējās pateikties par labu OnePlus 5 akumulatora darbību, bet OnePlus atbalsta dienests to nesaprata.
Lētākais OnePlus 5 modelis maksā 499 eiro. Par šo naudu iegūsi 64 GB iebūvēto atmiņu un 6 GB RAM kopā ar Qualcomm Snapdragon 835 procesoru un 3300 mAh akumulatoru. OnePlus 5 saņēmis arī uzlabotu divu objektīvu kameru. Tātad OnePlus 5 no OnePlus 3T atšķiras ar procesoru, kameru, cenu un mazāku akumulatoru.
Dārgākais OnePlus 5 par 559 eiro saņēmis 8 GB RAM kopā ar 128 GB iebūvēto atmiņu. Šim modelim ir Midnight Black krāsa, kamēr lētākais OnePlus 5 pieejams Slate Gray krāsā. OnePlus 5 nav saņēmis microSD atbalstu.
Sorry for any inconvenience caused. We’ve contacted our India team and a specialist will get back to you shortly for further support.
— OnePlus Support (@OnePlus_Support) 11 July 2017
Man kāreiz vakar no Azure supporta zvanīja.. bļin arī grūti bija saprast ko šis murmina. Priežot pēc visa arī indietis bija
Tikko atvēru viņu epastu.. Jama Mustafa – nav pat indietis :)
Interesanti – vakar zvana nepazīstams numurs no Londonas. Protams tādus numurus neceļu. Pēc tam pameklēju kas tas ir – arī izrādās no MS Azure. Savulaik bija paņemts triālis pie viņiem, kas tika atcelts tajā pašā dienā.
Ta jau tev arī Mustafa zvanīja :)
Šī raksta autors vispār palasīja arī iepriekšējos twītus? “This is the quality of support” ir sarkasms, par to, ka OnePlus nav tāda opcija kā atgriezt atpakaļ telefonu ar defektu. OnePlus atbalsta dienests tikai atbild ar standarta frāzēm un nekas nenotiek. Tajā pašā laikā OnePlus svin veiksmīgu OnePlus 5 palaišanu.
Ja palasa arī iepriekšējos Dwaipayan Barman, tad ir redzams pilns stāsts.
adresēt šeit http://www.androidpolice.com/2017/07/11/oneplus-support-twitter-bad-confuse-compliments-complaints/
Tad sanāk, ka raksta autors pārpublicē tekstu no cita avota, nemaz nepārbaudot informācjas pareizību? :)
Jā. Īso ziņu gadījumā tā tas parasti notiek.
vasaras pofigs. kas vēl būtu, ja būtu karsts laiks…
Nosacīti pofigs. Tā tas vienkārši darbojas. Īsās ziņas tiek lokalizētas no ārzemju medijiem un uzticamies, ka tie ir savu faktu pārbaudes darbu izdarījuši. Ja kaut kas balstoties uz pašu pieredzi šķiet greizi, tad uzmanīgāk paskatamies. Ja feileri norauj avots, automātiski dažkārt paķeramies līdzi arī mēs. Tāda ir skaudrā dzīves (Kursora) patiesība.
Diemžēl tādā veidā arī ātri izplatās viltus ziņas. Piem. par Rowan Atkinson/Mr. Bean nāvi.
Jā, jau kādas trīs vai četras reizes Atkinsons ir miris :) Bet šajā konkrētajā OnePlus gadījumā īsti liela kļūda nav. Es pat brīnos kāpēc par tik maznozīmīgu notikumu bija jāraksta.