Web Analytics
More
    Reklāma

    Alcatel lieli plāni Baltijā

    Jaunākie raksti

    Ar vairākām jaunām viedierīcēm, kas jau tuvākajā laikā būs pieejamas Baltijas tirgū, starptautiskais elektronikas patēriņa preču zīmols Alcatel stiprinās savas pozīcijas Baltijā. Kopš pagājušā gada tas ievērojami palielinājis pārdošanas apjomu Baltijā, panākot 181% pieaugumu. Zīmols pieder vienai no pasaulē straujāk augošajām plaša patēriņa elektronikas preču korporācijām TCL.

    Jaunākie tirgus dati liecina, ka Baltijas mobilo tālruņu tirgū Alcatel ieņem ceturto pozīciju. 2017. gada februārī Alcatel kopējā tirgus daļa Latvijā bija 8%, Lietuvā 9% un Igaunijā – 6% (Gfk dati). Pirmie zīmola soļi Baltijas tirgū bija standarta mobilo tālruņu segmentā, kur pašlaik Alcatel ieņem līderpozīciju visās Baltijas valstīs – pēdējā gada laikā zīmola tirgus daļa šajā segmentā pieaugusi no 9% līdz 48% (Gfk 2017.gada marta dati). Viedtālruņu segmentā ar cenu zem 100 eiro, Alcatel ieņem stabilu ceturto pozīciju jau divus ceturkšņus pēc kārtas.

    “Esmu pārliecināta, ka mūsu biznesa modelis un produktu portfelis palīdzēs saglabāt augšupejošu tendenci arī nākotnē,” saka Alcatel Pārdošanas vadītāja Baltijas valstīs un Somijā Korīna Burbote (Corinne Bourbotte). “Šogad plānojam nostiprināt savas pozīcijas viedtālruņu segmentā ar cenu zem 100 eiro un pārliecinoši pieteikt sevi viedtālruņu segmentā ar cenu 100 – 200 eiro. Jau tūdaļ Baltijas tirgū būs pieejams pasaulē pirmais viedtālrunis ar LED aizmugurējo vāciņu – Alcatel A5 LED.”

    Alcatel ir starptautisks zīmols, kas pieder vienam no straujāk augošajiem elektronikas patēriņa preču koncerniem pasaulē – TCL Corporation. Koncerns patērētājiem piedāvā sešus produktu virzienus – mobilās ierīces, TV, mazo sadzīves tehniku, gaisa kondicionierus, veļasmašīnas un ledusskapjus. TCL Communication īsteno vairāku zīmolu stratēģiju, lai nodrošinātu precīzāku pozicionējumu dažādos tirgos. Uzņēmuma mobilo ierīču virziens balstās uz trīs galvenajiem zīmoliem – Alcatel, TCL, un kopš 2016.gada arī BlackBerry. Bez mobilajiem tālruņiem TCL Communication produktu klāstā ir arī planšetdatori, valkājamās ierīces, tīkla produkti, aksesuāri, kā arī rūteri un mobilās platjoslas ierīces.

    Viena no atšķirībām, kas padara Alcatel par unikālu savā jomā, ir tā unikālais biznesa modelis. Tajā apvienots labākais no divām pasaulēm – Ķīnas ražošanas kapacitāte un Eiropas kvalitātes standarti un starptautiskā uzņēmuma vadība. “Mums ir sava ražotne Ķīnā, kas palīdz īstenot pilnīgu procesa kontroli – sākot no produktu izstrādes un attīstības (R&D), ražošanas, dizaina līdz komercializācijai. Mūsu misija ir demokratizēt tehnoloģijas un padarīt tās pieejamas ikvienam,” saka K. Burbote. Līdz ar efektīvu ražošanu, Alcatel liek lielu uzsvaru arī uz inovācijām. Piemēram, pagājušogad tas pirmais pasaulē laida klajā viedtālruni komplektā ar virtuālās realitātes brillēm – IDOL 4S.

    Pateicoties spēcīgai tehnoloģiskajai kompetencei, TCL ir ilga sadarbības vēsture ar pasaules vadošajiem mobilo tālruņu operatoriem. Tas apliecina ražotāja pilnīgu atbilstību operatoru augstajiem kvalitātes standartiem. Latvijā Alcatel produkti nopērkami pie operatoriem Telia, Bite un Tele 2, kā arī veikalos Elkor, RD, Baltic Data, Euronics, 220.lv un 1a.lv.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    LOOK
    30.06.2017 13:53

    “Baltijas mobilo tālruņu tirgū Alcatel ieņem ceturto pozīciju”
    …aizdomīgs apgalvojums, lai neteiktu vairāk.
    …un ar BB iegādi šķiet viņi dodas dzelmē kā svina cirvis.
    Ja jau viņiem ir tik innovatīvs mārketings, kāpēc pēdējos 25 gados viņu prece ir tik nepieprasīta.
    Domāju ka ja veiktu aptauju, 99,9% aptaujāto nevarētu pateikt ko šis zīmols vipār ražo.

    edzuslv
    30.06.2017 14:26
    Reply to  LOOK

    BB viņi nav iegādājušies. Tikai ražo telefonus priekš BB. BB pats kļuvis par softa kompāniju.

    Janis
    30.06.2017 17:59

    Pajautāju draugam, kas ar pārdošanām darbojas. Rakstā norādītie tirgus daļu % viņiem var vēl labu laiku vien sapņos rādīties. Viss kas viņiem martā bija ir 0.xx% un 1.xx ja skatās pa katru no 3 Baltijas Valstīm.
    Ja ražotājs savā preses relīzē sniedz nepatiesu info, nu tad ko var teikt par ražotāju…

    Kristaps Skutelis
    30.06.2017 18:19
    Reply to  Janis

    Alcatel’am varbūt ir kaut kādi podziņtelefoni, kas sastāda tos lielos procentus?

    Lapsinieks
    30.06.2017 19:00

    uz to jau arī uzsvars.

    Janis
    30.06.2017 21:49

    Kristap, cik es zinu, tad GFK vai IDC savos reportos nedala pogu telefonos un smartphones. Tāpat kā GFK portatīvos datorus nedala atsevišķi spēļu, transformeros, ultrabukos, utt. Es, diemžēl, to GFK atskaiti pats savām acīm neesmu redzējis, atsaucos uz to, ko draugs pastāsta. Pieļauju, ka Tev ir daudz kontakti pie pārdevējiem, lai, ja ir interese, noprecizētu, kādi tad tie cipari patiesībā ir, gadījumā, ja atrodi par svarīgu zināt, cik korekti sevi pasniedz viens vai otrs ražotājs, kura aparātus, gan jau, ka paši testēsiet un apskatus taisīsiet kādā brīdī.

    Kristaps Skutelis
    30.06.2017 22:00
    Reply to  Janis

    GfK atskaitēs tiek atsevišķi nodalīti mobilie telefoni un viedtālruņi.

    Reklāma