Web Analytics
More
    Reklāma

    Skopums neļauj Apple Music pat pietuvoties Spotify

    Jaunākie raksti

    Apple WWDC 2017 norises laikā pirms nedēļas Tims Kuks ar milzu pacilājumu izziņoja, ka Apple Music ir jau 27 miljoni lietotāju visā pasaulē. Tas ir pamatīgs kāpums no 20 miljoniem lietotāju vēl 2016. gada nogalē. Bet Apple nespēj tuvoties Spotify.

    Spotify ir tikko izziņojis 140 miljonus aktīvu lietotāju visā pasaulē, tomēr to skaitā ir arī nemaksājošie klienti. Spotify jau trīs gadus piedāvā klausīties mūziku bez maksas, mūzikas starplaikos tiek atskaņotas reklāmas. Spotify 2016. gadā nodrošināja 50% aktīvo klientu kāpumu.

    Reklāma

    Pagājušajā gadā Spotify apgrozījums bija 3.3 miljardi dolāru, bet peļņa zaudējumi sasniedza aptuveni 200 līdz 300 miljonus dolāru. Spotify ir 50 miljoni maksājošu klientu un uzņēmums uzskata, ka panākumu pamatā ir tieši iespēja izmantot mūzikas straumēšanu bez maksas, tādējādi vilinot klientus pēcāk kļūt par maksājošiem servisa abonentiem. Turklāt Spotify lietotāji esot lojāli, tie visbiežāk nemaz neapdomā iespēju pāriet uz Apple Music.

    Avotsbgr.com
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    21 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    16.06.2017 09:11

    Raksta autoram, laikam nav izpratnes pa mūzikas industriju gan Apple, gan Spotify ir sava pieeja un share mūziķiem pat mūziku! nevajag visu krāsot melnās un baltās krāsās!

    Kristaps Skutelis
    16.06.2017 20:48
    Reply to  devnull

    Tev ir lielāka izpratne? Pastāsti mums par to vairāk.

    Kaspars Vjaksa
    16.06.2017 09:21

    lietoju jau kādu gadu Spotify un tiešām nav bijusi ne mazākā domapat izmēģināt Apple Music, neredzu argumentus kaut ko mainīt!

    es
    16.06.2017 11:40

    Nelietoju ne vienu, ne otru un nemaksaaju. Klausos iekopeeto muuziku un esmu apmierinaats! Kur probleema?!

    Briedis
    16.06.2017 21:23
    Reply to  es

    Problēma ir man, kā mūziķim. Par Taviem klausījumiem man nenāk piķis.

    🚶🏻
    17.06.2017 10:53
    Reply to  Briedis

    Tava problēma, tiec pats galā…👍🏻

    Briedis
    17.06.2017 11:23
    Reply to  🚶🏻

    Tu jau tāpat klausies tikai 50 centus un Riannu, tā ka, pa lielam, tas neko arī nemainītu… :)

    x
    17.06.2017 12:19
    Reply to  Briedis

    mūziķiem jāpelna ar koncertiem, nav jau populārā mūzika tik ģeniāla lai atlikušo mūžu dzīvotu no %% par ieraksta atskaņošanu))

    tāpat kā maizniekam ir jācep maize katru dienu, nevis jāsaņem %% par reiz izceptu klaipu.

    KKTK
    16.06.2017 11:46

    “2016. gadā kompānijas zaudējumi bija 556,7 miljoni eiro.”

    16.06.2017 13:19
    Reply to  KKTK

    Mans avots sūkā, Tev ir taisnība.

    Bet, cik noprotams, Spotify vēl nav izziņojis mīnusu oficiāli.

    “A new report suggests that Spotify investors have been told to expect annual operating losses between €300m and €400m”

    https://www.musicbusinessworldwide.com/spotify-revenues-topped-3bn-in-2016-with-losses-above-330m-report/

    Jānis
    16.06.2017 12:05

    Nu bet virsrakts pa rubli. Cik ļoti vajag ienīst kādu, lai regulāri ģenerētu kaut ko pretīgu par konkrēto kompāniju. Tas uzvārda dēļ vai Apple darbā nepieņēma :DD
    Kāds sakars te skopumam?

    Skābene
    16.06.2017 13:39
    Reply to  Jānis

    Cena, mantrausība, peļņas mārža!
    Spotify – labs piemērs pirātisma mazināšanai!

    Artis
    16.06.2017 13:51
    Reply to  Jānis

    Artis Apple uz labākiem virsrakstiem nav spējīgs. Vismaz gadījumos, kad par Ābolu raksta. Jāpierod.

    Kristaps Skutelis
    16.06.2017 20:49
    Reply to  Artis

    Ir, ir spējīgs. Visiem taču nevar būt rožains viedoklis par šo konkrēto kompāniju :) Vajag arī kādu skeptiskāku skatījumu.

    Artis
    18.06.2017 09:44

    Neviens neprasa rožainu viedokli. Bet tāpēc jau nevajag savu kuņģa sulu atraugāt katrā rakstā. Par android un citiem ne Apple produktiem tik nožēlojami virsraksti nenāk ārā…

    Kristaps Skutelis
    18.06.2017 10:39
    Reply to  Artis

    Labi. Ik pēc cik rakstiem drīkst? :)

    Artis
    18.06.2017 16:27

    Katru 3. var ;)

    Artanis
    19.06.2017 08:47

    Nopietni? Tā ir tava kā redaktora atbilde uz cilvēka kritiku tiešām pilnīgi debilam virsrakstam?

    Gribi argumentus – Apple Music PELNA, kamēr Spotify investē un cieš zaudējumus. Apple VISI lietotāji maksā, kamēr Spotify drusku vairāk par trešdaļu. Es neesmu biznesa guru vai matemātiķis, bet tur pat idiotam redzams, ka Ābola biznesa modelis ne tik vien “nespēj pat pietuvoties”, bet patiesībā saliek Spotify vienos vārtos. Un kas notiks, kad Spotify investori pievērs naudas krānu?

    Es saprotu, ka dažiem Ābola vārds jau vien izraisa kuņģa skābes saskriešanu rīklē, un man pašam arī daži viņu izgājieni liekas stulbi, bet nu raksta virsraksts vienkārši ir brutāli idiotisks, un nolaiž portālu lîdz TVneta līmenim.

    x
    19.06.2017 08:57
    Reply to  Artanis

    nu nezinu….pārspēt tvnet nav nemaz tik viegli, vismaz pirms gada-pusotra, tagad nezinu jo esmu uzlabojis savu dzīvi, aizmirstot par tā eksistenci.

    Kristaps Skutelis
    19.06.2017 08:57
    Reply to  Artanis

    Tautas valodā runājot, “Chillax”! :)

    Artis
    19.06.2017 13:41
    Reply to  Artanis

    Tieši tā. Un pats galvenais- tas ir bizness. Kāpēc lai kāds pelnītu mazāk vai nepelnītu vispār? Kāpēc tas ir jānosauc par skopumu? Artis Ābols darītu tieši tāpat, ja viņam piederētu kaut cik līdzīgs uzņēmums. Tad diez vai viņš sevi par skopu sauktu.

    Reklāma