web analytics

Pirmajā “Startup Slalom” IT hakatonā Ventspilī uzvar ideja izglītības procesa uzlabošanai

Jaunākie raksti

Microsoft Surface Pro 7 planšetdatora apskats (video)

Tālajā 2011. gadā man bija ekskluzīva iespēja būt ASV un dzīvajā pieredzēt Windows 8 publiskās beta versijas izziņošanu. Šī...

ASUS RT-AX68U ir pirmais Wi-Fi 6 maršrutētājs ar Instant Guard

ASUS RT-AX68U ir pirmais mājas lietotājiem paredzētais bezvadu maršrutētājs ar Wi-Fi 6 un jauno Instant Guard drošības risinājumu. ASUS...

Kāds vīrietis Kalifornijā apsūdzēts pēc tam, kad viņa drons ietriecas policijas helikopterā

Visai nelāga drona pilotēšana izvērsusies kādam vīrietim Kalifornijā. Viņš pērnā gada septembrī palaida savu bezpilota lidaparātu, lai redzētu nozieguma...

“WhatsApp” nolemj uz laiku atlikt jaunās privātuma politikas ieviešanu

Pēc "WhatsApp" nesenā paziņojuma, ka drīzumā lietotājiem vai nu būs jāpiekrīt savu datu nodošanai "Facebook", vai arī par šo...

Razer piedāvā savu sejas aizsargmaskas konceptu ar RGB apgaismojumu

Koronavīrusa pandēmijas sākumā uzņēmums Razer aktīvi reaģēja uz situāciju un pielāgoja savu rūpnīcu, lai ražotu vienreizlietojamās medicīnas aizsargmaskas, un...



“Startup Slalom” – Latvijas Startup asociācijas Startin.lv hakatona zīmols – ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) atbalstu pirmo reizi devās ārpus galvaspilsētas robežām, lai pulcētu tehnoloģiju entuziastus Ventspilī. Tika izveidotas septiņas komandas, kas svētdienas vakarā žūrijai prezentēja savu veikumu.

Par uzvarējiem tika atzīta komanda ‘s’COOL’, kas izcīnīja pasākuma atbalstītāja uzņēmuma ‘Hansa Matrix’ sagādāto galveno balvu – 1000 eur. Par otro labāko komandu tika atzīts ‘Project Pigeon’, kas dāvanā saņēma iespēju visai komandai apmeklēt ‘Tech Open Air (TOA) Berlin’ konferenci Vācijā no 11. – 14. jūlijam. Savukārt, trešo vietu un uzaicinājumu visai komandai vai katram tās dalībniekam atsevišķi izmantot ‘TechHub Riga’ kopstrādes telpas vienu mēnesi bez maksas ieguva komanda ‘Fuffy’.

Komandas prezentēja šādas idejas:

  • s’COOL – izglītības procesa uzlabošanas rīks, kas piedāvā mācīties, izmantojot viedtālruņa plašās iespējas, tādējādi padarot mācīšanās procesu interaktīvu un interesantu;
  • Project Pigeon – klientu atsauksmju apstrādes rīks, kas ar mākslīgā intelekta palīdzību piedāvā apstrādāt atsauksmes prioritārā secībā, lai uz steidzamākajām būtu iespējams reaģēt vispirms;
  • Fuffy – atvieglota finanšu plānošana. Platformā ievadi priekšmetu, ko vēlies iegādāties uz nomaksu, un tā aprēķinās, kādu summu ik mēnesi nepieciešams atlikt, lai varētu pēc noteikta perioda iegādāties kāroto lietu;
  • Samay – pulkstenis ar vienu pogu un labi redzamiem cipariem, kam, izmantojot bluetooth savienojumu, iespējams kā modinātājsignālu uzstādīt jebkādu dziesmu no ‘YouTube’ vai radio;
  • PYI Chat – privāta čata aplikācija uzņēmumiem, kas piedāvā informācijas noplūšanas gadījumā izdzēst “vainīgo” ziņu vai pavedienu;
  • Fit & Soc – aplikācija, kas attālināti piedāvā koordinēt fitnesa trenera un viņa audzēkņa treniņa procesu, sekot līdzi saviem rezultātiem un dalīties ar tiem sociālajos tīklos, kā arī nodrošina saziņu starp trenažiera zāles apmeklētājiem.
  • PerFormEat – aplikācija, kas iesaka ēdienkarti, atkarībā no profesijas specifikas un attiecīgi nepieciešamajām uzturvielām, kas jāuzņem dienas laikā.

“Izdarīt kaut ko nevis tikai glabāt idejas,” tā savu motivāciju piedalīties raksturo uzvarētājkomandas ‘S-cool’ pārstāve un projekta idejas autore Marta Avotniece. “Es esmu 21. gadsimta skolotāja. Es saprotu, kas ir bērnam interesanti. Tehnoloģijas un viedtālruņi bieži tiek pieminēti ar negatīvu pieskaņu, taču to ir ļoti viegli izmainīt, ja mēs rūpējamies par saturu. Tad tas kļūst par brīnišķīgu darbarīku pasaules iepazīšanai.” Komanda 48 stundu laikā apstrādāja ideju, uzbūvēja darbojošos prototipu un projekta “landing page”. Tā jau drīzumā pieteiksies akseleratoram Somijā, kura fokuss ir izglītības tehnoloģijas. “Tas ir brīnišķīgi, ka trīs dienu laikā esam izveidojuši produktu, ar kuru varam pieteikties akseleratoram. Visam pāri bija humors un lielisks komandas darbs. Katrs zināja, kas viņam jāpaveic,” priecīga par padarīto ir Marta.

Hakatonu organizēja Latvijas Start-up uzņēmumu asociācija Startin.LV un LIAA, līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF). Hakatona mērķis ir popularizēt inovatīvu un tehnoloģijās balstītu ideju veidošanos jauniešu vidē, kā arī iedrošināt jaunos uzņēmējus izmēģināt spēkus biznesā.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Viesis

Gribētos šādos rakstos redzēt linkus uz projektu / komandu mājas lapām.

http://www.labsoflatvia.com/lv/zinas/pirmaja-startup-slalom-it-hakatona-ventspili-uzvar-ideja-izglitibas-procesa-uzlabosanai mājas lapā arī to nav.

Kristaps Skutelis

Hakatonos parasti idejas rodas uz vietas un to divu diennakšu laikā tikai retais tiek līdz kaut cik normālai mājaslapai. Tie visi ir ļoti agrīnas stadijas projekti un vairums no tiem pēc hakatona nobeidzas.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: