Jaunuzņēmums (angliski: start-up) Plastc tika radīts 2014. gadā, lai vienā plastikāta gabalā iekļautu vienlaikus līdz pat 20 dažādām norēķinu un atlaižu kartēm. Būsim godīgi paši pret sevi – kurš gan vēlas mūsdienās, kad viss ir tik digitalizēts, makā nēsāt piecu dažādu pārtikas veikalu kartes, nemaz nerunājot par būvmateriāliem, apaviem, bērnu precēm, degvielas uzpildes staciju izdotām kartēm utt.

Protams, ka Plastc spēja piesaistīt pamatīgu uzmanību un arī naudas daudzumu, lai izveidotu vienu karti, kas valdītu pār visām.

Tikko paziņots, ka Plastc iesniedzis bankrota pieteikumu, kas nozīmē, ka jaunuzņēmums ir paspējis notrallināt visu naudu, atlaist darbiniekus, slēgt visus sociālo tīmekļu kontus un tikai tagad publiski izziņot lielo vilšanos. Plastc atbalstītāji savu naudu atpakaļ nesaņems, bet ar šādu iznākumu ir jārēķinās, kad atbalsti agrīnā stadijā esošus projektus.

11 komentāri

      • Diez vai. Jāsagaida kad Apple/Samsung/LG Pay veida servisi beidzot būs pietiekami izplatīti un tad varēs beigt māžoties ar kartēm. Viss daļā pasaules būs izdarāms pa tiešo no telefona.

  1. Kāds veiksmīgi atslābināsies pāris gadus, bet nauda tāpat ātri beigsies. Kās ātri nāk, tas ātri iet.

  2. Nu, pekši vismaz pamēģināja :D Normāla kapitālisma apstākļos bankrots nav nekas ārkārtējs. Daudzi uzņēmēji pirms kaut ko sasniedz iziet cauri bankrotu sērijai. Tur cilvēki riskē. Tikai atšķirībā no mums viņiem ir resursi ar ko vairakkārtēji riskēt.

  3. hih, gan jau masīvākie investori grib jamiem pateikt: “Nu ko!? Braucam uz slimnīcu… Griezīsim ārā nierītes!”

Ir ko teikt?