Web Analytics
More
    Reklāma

    Audi Q7 e-tron – uzlādējamais hibrīdauto ar quattro piedziņu jau Latvijā

    Jaunākie raksti

    Pirmais pasaulē TDI uzlādējamais hibrīdauto ar quattro piedziņu Audi Q7 e-tron no 2017.gada marta sastopams arī Latvijā. Q7 modelis ir Premium klases lielizmēra SUV automobilis, kas, pateicoties litija jonu akumulatoram un dīzeļdzinējam, spēj nobraukt 1410 km, nodrošinot 48-50 g/km kombinēto CO2 izmešu daudzumu un mazāk nekā 2l/100km kombinēto degvielas patēriņu.

    Audi uzlādējamais hibrīdauto Q7 e-tron ir sportisks, ērts un tajā pašā laikā ļoti ekonomisks. Tas spēj attīstīt ātrumu no 0 līdz 100 km/h 6,2 sekundēs, sasniedzot maksimālo ātrumu līdz pat 135 km/h tikai ar elektriskās jaudas palīdzību un līdz pat 230 km/h, iedarbinoties dīzeļdzinējam. Efektīvs jaunākās paaudzes V6 dīzeļdzinējs nodrošina 190 kW (258 ZS) jaudu un 600 Nm griezes momentu. Savukārt ar elektrisko motoru tiek nodrošināta 94 kW (127 ZS) jauda.

    Reklāma

    Audi Q7 e-tron quattro litija jonu akumulatoru var uzlādēt vairākos veidos. Ātrai uzlādei var izmantot īpašās ātrās uzlādes stacijas vai arī industriālās kontaktligzdas. Akumulatoru iespējams uzlādēt 2,5 stundās, izmantojot augstsprieguma jaudu, ka arī pieslēdzot to pie parastās sadzīves kontaktligzdas, bet jārēķinās ar to, ka pēdējais uzlādes veids prasīs 8 stundas. Pateicoties rekuperācijas procesam, akumulators daļēji uzlādējas arī braukšanas laikā. Papildu efektivitātes komponents ir standarta siltuma pārvaldības sistēma ar iebūvētu siltumsūkni, kas ļauj lieko siltumu no elektriskās piedziņas komponentiem novadīt uz auto salonu, tādējādi nodrošinot ātrāku salona sasilšanu un komfortablāku braukšanu, jo īpaši ziemas mēnešos.

    Audi Q7 e-tron parasti sāk darboties elektriskajā režīmā, taču tālāk tās vadītājam ir iespēja izvēlēties starp trim braukšanas režīmiem, kombinējot izmantoto enerģiju un divu dzinēju darbību. Izvēloties EV režīmu, auto brauc ar elektrības palīdzību, hibrīda režīmā vadības sistēma lielākoties pati brīvi izvēlas braukšanas veidu, savukārt akumulatora uzglabāšanas režīmā elektroenerģija patērēta netiek.

    Cockpit

    5,05 m garā Audi Q7 e-tron interjera un eksterjera dizains ir veidots pēc labākajiem SUV standartiem, un tas ir visietilpīgākais automobilis savā segmentā ar plašu vietu pieciem pasažieriem un 890 litru bagāžas nodalījumu. Hibrīda eksterjera dizainu raksturo tādas detaļas, kā vienrāmja radiatora reste un uzsvars uz riteņiem. Visas līnijas ir asas un precīzas, izceļot automobiļa platumu. Q7 e-tron ir aprīkots ar 19 collu diskiem un tā priekšējie lukturi ir trīsdimensionāli, gaismām veidojot bultu formu.

    Audi Q7 e-tron akcents ir Audi virtuālā vadītāja informācijas sistēma standarta aprīkojumā – tas ir pilnībā digitāls instrumentu panelis ar 12,3 collu ekrānu, kas sniedz svarīgāko informāciju izcilas kvalitātes grafikā. Vadītājs var iegūt dažāda līmeņa informāciju, tostarp specifiskus e-tron rādījumus, piemēram, jaudas mērītāju. Turklāt instrumentu panelī ir parādīti arī elektrības plūsmas rādījumi, attālums, ko var nobraukt ar elektrību un degvielu, kā arī  akumulatora uzlādes līmenis.

    Audi Q7 e-tron standartaprīkojuma cena Latvijas tirgū ir, sākot no 82 700 EUR ar PVN, un tas ir pieejams pasūtīšanai Audi dīleru salonos Moller Auto Riga un Moller Auto Lidosta.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    25 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    27.03.2017 12:58

    >maksimālo ātrumu līdz pat 135 km/h tikai ar elektriskās jaudas palīdzību un
    >līdz pat 230 km/h, iedarbinoties dīzeļdzinējam

    ārpus Vācijas šādiem auto būtu jālieto citi veidi, kā pasvītrot jaudu – Latvijā max atļautais ātrums ir 100km/st uz dažiem ceļiem vasaras periodā, un policijai ir nopirkti 40 (!!!) netrafarēti auto.
    nezinu, dāvināt braucienu pa trasi vai spēlīti, ko kompī paspēlēt uz pilnu klapi, jo dzīvē jaudas potenciāls lielākoties būs jāiegrožo.

    salona bilde ar lepno nosaukumu cockpit ir īpaši pielāgota, lai uzsvērtu salona šaurību un nosaukuma atbilstību?

    Lapsinieks
    27.03.2017 13:30
    Reply to  x

    man reiz bija diskusija ar vienu baigi biezo krānu. Pamatēzes bija tādas: es labi braucu, es varu atļauties, man ir antiradars. kamēr to visu nevari – sēdi nervozi stūrī ar saviem 90.

    x
    27.03.2017 13:54
    Reply to  Lapsinieks

    nenoliedzu – ir cilvēki, kuri tiešām brauc labi arī pārkāpjot ātrumu, t.i. nēmētājas kā apdullas mušas, spēji nebremzē un ar savu izpildīšanos neliek citiem mainīt ātrumu vai trajektoriju. bet tas ir vairāk saprāta jautājums – ja esi tik neorganizēts, ka nespēj ieplānot izbraukšanas laiku, kāpēc lai es ticētu ka esi labs plānotājs arī braucot.
    jautājums drīzāk – ja vari atļauties cackas, bet taupi uz trases rēķina, tad tu esi gnīda un feniņfisējs, nevis biezais krāns.

    un tās pamattēzes beidzas, kad tādi “sēžu augstāk par visiem, redzu tālāk par citiem” tupo apgāžas pagriezienā, jo fizikas likumi neko nezin par viņa īpašo stāvokli Visumā.

    GundarsBarons
    27.03.2017 14:57
    Reply to  x

    Fizikas likumus visiem patīk piesaukt. Bet bremžu piespiedējspēka lielums, bremžu disku un kluču laukums šādas klases auto ir krietni lielāks kā 80 gadu žigulim. Toreiz bija atļauts 60 pilsētā, 90 ārpus. Šobrīd 50 pilsētā, 90 ārpus. Te nu arī tie fizikas likumi – kurš auto spēs ātrāk apstāties(lasi – neuzskriet pēkšņam šķērslim)? Tas pirmkārt.
    Otrkārt par to plānošanu. Zināma taisnība tev ir. Bet redzi, vienam – ierēdnim ir jāsaplāno divi sīki darbiņi pa visu dienu un tos tiešām var saplānot, laicīgi izbraukt, utt. savukārt otram – uzņēmējam šo darbiņu ir trīsdesmit divi, jo no viņa paveiktā grib baroties tas ierēdnis, un vēl vesela rinda parazītu. Stundu skaits dienā abiem vienāds. Tad nu plāno kā gribi, bet steiga būs lielāka kā pirmajam tipāžam. Neuzņemties, nedarīt tik daudz? Visi jau gribētu, bet dzīve visbiežāk vienkārši piespiež. Kādam tomēr ir jādara daudz, lai visi pēctam izmantotu labumus. Par tiem biezajiem, “a ļa aizņemtie uzņēmēji”, kuriem piecās minūtēs sabīdīt kārtējo shēmu, runa nav.

    x
    27.03.2017 16:41
    Reply to  GundarsBarons

    ak tad tāpēc Latvijas budžetā nav naudas, ka ātruma ierobežojumi ir 50/90 un uzņēmēji nepagūst darīt darbus? šito noteikti vajag iesniegt Saeimā izskatīšanai – ja nu izdodas saglābt valsti?!?

    par jauno auto pārākumu pār žiguļiem – piekrītu, bet arī satiksmes blīvums ir daudzkārt lielāks un jāsaka, braukšanas apstākļi visai maz salīdzināmi. bet galvenais – cilvēki nav kļuvuši daudz prātīgāki, ja nu vienīgi mazāk mazgā auto pie ezeriem, bet tas nav atbildības pēc – vienkārši mazgātuves kļuva pieejamas.

    Skābene
    27.03.2017 15:01
    Reply to  x

    Labāk nesēdies pie stūres, ja trīci un drebi kā apšu lapa, drudžaini vērojot spidometru!
    Jaudīgs auto 1.kārt ir komforts, ko mazjaudas pļerdaks tev nekad nesniegs! Vari apdzīt fūri pa pretējo joslu uz 90km/h ar pļerdaku 10 kilometru garumā, vai arī iemīt grīdā, aizšaut garām 3 fūrēm, atmesties un braukt atkal mierīgi kruīzā!

    x
    27.03.2017 16:49
    Reply to  Skābene

    tu brauc pēs spidometra, nevis taho? vecīt, man ar tevi nav ko apspriest!

    Edmunds
    27.03.2017 19:02
    Reply to  x

    Kādi mums te auto “speciālisti” savākušies ! Braukā pēc tahometra ! Ar tādiem tiešām nav ko apspriest !

    x
    27.03.2017 19:20
    Reply to  Edmunds

    tavam auto ir tahometrs, motora eļļas temp un spiediena, turbīnas spiediena rādītāji? ja nav, tad slēdzam diskusiju. vīlē pēc spidiķa un adios.

    Edmunds
    27.03.2017 19:26
    Reply to  x

    Puika, kad saniegsi 18 un nopirksi pats savu auto, tad arī diskutēsim !

    Kristaps Skutelis
    27.03.2017 19:41
    Reply to  x

    Paga, kur mēs šajā sarunā esam aizbraukuši? Kāds vēl tahometrs? :D

    Lapsinieks
    27.03.2017 20:07

    neredzu nekādu jēgu no tahometra. absolūti. nevajadzīgi aizņem vietu priekšējā panelī.

    Skābene
    28.03.2017 09:08
    Reply to  x

    Kur tu to turbīnu bāzīsi uz elektroauto?Ko dod eļļas temperatūras devējs elektriskajai mašīnai!? Un jēga no tahometra uz elektromotora!?
    Voltmetrs varbūt arī noderētu!

    Skābene
    28.03.2017 09:05
    Reply to  x

    Vari iedomāties, manam auto nav tahometra! :) Bet tu jau tādus brīnumus gan jau ka nekad neesi redzējis!

    Spiedejs
    27.03.2017 16:55
    Reply to  Skābene

    Es jau tā pamēģināju iemīt grīdā un 3 auto garām, tagad pus gadu varu staigāt kājām, uz policistiem tavi argumenti nestrādās.

    Skābene
    28.03.2017 09:10
    Reply to  Spiedejs

    Es tak saku, ka ar mazmotoru bīstami braukt, kamēr uzkačā ātrumu pārāk ilgi esi pretējā joslā un pārāk viegli nošaut ar radaru!
    Bet ja ir vismaz 300hp zem pārsega, tad pretējā joslā atrodies tikai dažas sekundes un atgriežoties joslā, priekšā fūrei, radars redz tikai lielāko obhjektu (fūri).

    Lapsinieks
    27.03.2017 20:14
    Reply to  Skābene

    a divlitrīgs audi ir pļerdaks vai nav? tilpuma diapazonā no 1 līdz 5 litriem – 2 noteikti ir pļerdaks. apdzīt trīs fūres, kas brauc uz 90 kārtīgi ieminot grīdā – tur tiešām var trāpīt uz pusgadu ar kājām. Protams, ka ir liels negods un apkaunojums tavai vīrietībai braukt aiz fūres un 90.

    Krotow
    27.03.2017 22:19
    Reply to  Lapsinieks

    Braukt aiz fūres uz 90 vēl var. Taču 3 fūres bez apdzīšanas atstarpēm uz 2 joslu ceļa ir atklāta cūcība.

    Skābene
    28.03.2017 09:14
    Reply to  Lapsinieks

    2litrīgs audi ir mopēds, 2litrīgs audi ar turbīnu ir motorollers, 2 litrīgs audi ar twinscroll turbīnu, modificētu starpdzesētāju un 3 collu downpipe un taisno trubu pilnā garumā, kaltajiem klaņiem un virzuļiem, modificētu vadības bloku jau ir ciešams braucamais, pie nosacījuma ka tas ir awd nevis priekšpiedziņas vienritenis! ;)

    Lapsinieks
    28.03.2017 11:20
    Reply to  Skābene

    kaut kas īsti ar vērtību sistēmu tavā alvā nav kārtībā.

    Skābene
    28.03.2017 11:50
    Reply to  Lapsinieks

    Lodēšanas darbiem izmantoju pašu augstvērtīgāko alvu! ;)

    Lapsinieks
    28.03.2017 11:53
    Reply to  Skābene

    precīzi uzķēri domu

    🚶🏻
    28.03.2017 23:33
    Reply to  Skābene

    Wow, kur tu šito izlasiji?🤔

    Krotow
    27.03.2017 18:32
    Reply to  x

    To visu var vienkāršot, maksimālo jaudas un ātruma vietā norādot soda punktus un summu, kas būs jāmaksā, braucot ar maksimālo ātrumu konkrētajā valstī.

    Skābene
    28.03.2017 09:16
    Reply to  Krotow

    Principā pēc 150 vairs nav starpība par ko tiesības atņem, vai tie ir 150 vai 250, viens pīpis. Ja atņems, vismaz zināsi par ko! :)

    Reklāma