Web Analytics
More
    Reklāma

    Audi Ženēvā prezentē sportiskos RS 3, RS 5 Sportback, SQ 5 TFSI un Q8 Sport konceptauto

    Jaunākie raksti

    Premium klases autobūves zīmols Audi Ženēvas Starptautiskajā auto izstādē prezentē sešus jaunus modeļus, galvenokārt demonstrējot tā veikumu sportisko automobiļu segmentā. Pasaules pirmizrādi šajās dienās piedzīvo Audi Q8 Sport konceptauto, kas aprīkots ar 3.0 TFSI V6 dzinēju ar hibrīda sistēmu (mild hybrid system) un elektriski darbināmu kompresoru, un jaunais RS 5 Coupe modelis, kuru atzīst par RS sērijas gran turismo auto, kas ir izcili piemērots ceļošanai garās distancēs, ir ļoti ātrs un jaudīgs. Debiju piedzīvo arī Audi RS 3 Sportback, Audi SQ5 TFSI, kā arī A5 Sportback g-tron.

    Audi Q8 Sport konceptauto – ekonomiska un revolucionāra piedziņas sistēma

    Reklāma

    Neapšaubāmi sportisks, dinamisks un luksusa klases Audi Q8 Sport koncepta automobilis iezīmē jaunu pavērsienu lielizmēra auto kategorijā. Modeli raksturo daudzi jauni inovatīvi risinājumu, taču par īpaši revolucionāru tiek uzskatīta konceptauto piedziņas sistēma. Modeļa standarta aprīkojumā ietilpst pirmais pasaulē 3.0 TFSI sešu cilindru dzinējs ar hibrīda sistēmu (mild hybrid system) un elektriski darbināmu kompresoru. Startera ģenerators, kas izvietots starp kloķvārpstu un transmisiju, pārvalda enerģijas atgūšanu un, ja nepieciešams, spēj darboties pretējā virzienā kā papildu elektromotors. Savukārt 48 voltu elektriskā sistēma nodrošina elektroenerģijas piegādi. Atgūto enerģiju iespējams izmantot, lai palielinātu veiktspēju. Paaugstinātas darbības laikā, kad iekšdedzes dzinējs un elektromotors darbojas vienlaicīgi, elektromotora papildu 20kW jauda un tā 170 Nm griezes moments dzinējam paver kopumā 350 kW jaudu un kopējo griezes momentu 700 Nm apmērā.

    Automobilis no 0 līdz 100 km/h ieskrienas vien 4,7 sekundēs un spēj sasniegt maksimālo ātrumu 275 km/h.  Ar Audi Q8 Sport tā vadītājs spēs nobraukt vairāk nekā 1200 kilometrus, tādējādi ar auto varēs doties garos izbraukumos.

    Salīdzinājumā ar Q8 konceptauto, ko Audi gada sākumā prezentēja Detroitā,  sportiskajai modeļa versijai vēl par 12 milimetriem ir paplašinātas riteņu bāzes, sasniedzot trīs metrus un nodrošinot pietiekami daudz vietas mašīnā gan pasažieriem, gan to bagāžai. Ar tā izsmalcinātajām līnijām, salona apdares materiāliem un plašumu Audi Q8 Sport interjers pilnībā atbilst luksusa auto segmentam. Vadītāja informācijas sistēmas un palīgsistēmas galvenokārt darbojas, pateicoties skārienjutīgiem ekrāniem, kas ir papildināti ar displeju, kas tiek projicēts uz auto vējstikla.

    Audi RS 5 Coupe – jauna RS dizaina valoda un unikāla jauda

    Jaunā Audi RS 5 Coupe – RS modeļu gran turismo – apvienota elegance un ikdienas pielietojamība, kā arī iespēja ar spēkratu veikt garus ceļojumus, baudot ātrumu un jaudīgu braukšanu. Pilnībā jauns Audi 2.9 TFSI V6 biturbo dzinējs piedāvā ievērojamus jaudas un degvielas patēriņa taupīšanas uzlabojumus. Modeļa dzinējs attīsta 331 KW jaudu. Tā 600 Nm griezes moments pieejams plašā diapazonā no 1900 līdz 5000 apgriezieniem minūtē. Spēcīgākais A5 sērijas modelis no 0 līdz 100 km/h ieskrienas 3,9 sekundēs un modeļa papildu pieejamajā dinamiskajā pakotnē spēj sasniegt maksimālo ātrumu 280km/h.

    Iedvesmu RS 5 kupejas izstrādei dizaineri guva no Audi 90 quattro IMSA GTO raksturīgajām sacīkšu auto detaļām. Masveidīgās gaisa ieplūdes atveres ar šūnu struktūru, kas raksturīgas RS modeļiem, izceļ jaunās Audi RS 5 kupejas priekšdaļu. Viengabala priekšējā radiatora reste ir platāka un plānāka par tās bāzes modeli. Blakus priekšējām gaismām ir papildu sānu gaisa ieplūdes un izplūdes atveres, savukārt Matrix LED priekšējās gaismas pieejamas papildaprīkojumā. Quattro raksturu paspilgtina izteiktais riteņu arku izliekums, arkas paplašinātas par 15mm.

    Audi RS 5 Coupe melnais interjers pārsteidz ar savu eleganci un sportiskumu. Tādas detaļas kā RS sporta sēdekļi ar dimanta formas šuvēm Fine Nappa ādā, kā arī RS daudzfunkcionālā sporta stūre ar plakanu apakšu izceļ kupejas sportiskumu. Modeļa virtuālajā vadītāja informācijas sistēmā esošie displeji sniedz informāciju par spiedienu riepās, kā arī par jaudas un gravitācijas rādītājiem. Autovadītājam ir iespēja pārslēgt pārnesumus, kad ir sasniegts apgriezienu ierobežojums.

    Audi RS 5 DTM – vairāk nekā 500 ZS jauda un pilnveidota aerodinamika

    Līdz ar plaša patēriņa pieejamajiem modeļiem Audi Sport Ženēvā prezentē arī Audi RS 5 Coupe DTM sacīkšu versiju. Jaunais RS modelis ne vien atbilst visaugstākajām tehniskajām prasībām, bet arī atspoguļo jaunās RS sērijas dizaina tendences. Trešās paaudzes Audi RS 5 DTM dizains ir daudz spilgtāks, īpaši izceļoties izteiksmīgām priekšējām un aizmugurējām riteņu arkām.

    Zīmols ir piestrādājis arī pie aerodinamiskās veiktspējas. Audi RS 5 DTM četru litru V8 dzinējam ir vairāk nekā 500 ZS liela jauda. Tāpat 2017. gada sezonai riepu partneris Hankook nodrošina modelim mīkstākas riepas, lai vēl vairāk palielinātu sacīkšu auto ātrumu. Trasē  RS 5 Coupe DTM dosies jau līdz 5. maijam.

    Audi RS 3 Sportback – jauns piecu cilindru dzinējs un augstas tehnoloģijas balstiekārta

    Audi Ženēvā automīļiem demonstrē vēl vienu ievērības cienīgu auto – RS 3 Sportback. Modeļa jaunais 2.5 TFSI piecu cilindru dzinējs attīsta 294 kW (400 ZS) jaudu un 480 Nm griezes momentu. Sportiskais kompaktās klases modelis no 0 līdz 100 km/h ieskrienas vien 4,1 sekundē.

    RS 3 Sportback jaudu demonstrē arī izteiksmīgs dizains – viengabala radiatora reste, Quattro logo uz tās un lielas gaisa atveres auto priekšpusē. Savukārt aizmugurē elegants RS jumta malas spoileris, gaisa izkliedētājs un RS izplūdes sistēmas lielie ovālie uzgaļi nešaubīgi liks atskatīties. Ar platāku riteņa bāzi, progresīvu auto vadāmību, četru savienojumu aizmugurējo asi un stingru balstiekārtas uzstādījumu RS 3 Sportback apvieno aizraujošu dinamiku ar izcilu stabilitāti. Quattro automobiļa vadīšana ir standarta funkcija, kas iekļauta dinamiskajā vadīšanas sistēmā Audi drive select, kopīgi ar S-tronic, dzinēja pārvaldi un pielāgojamiem izplūdes vārstiem. Kā izvēles opcija pieejama RS sport suspension plus ar adaptīvu amortizācijas kontroli.

    Static photo, Colour: Ara Blue

    Autovadītājs var pats noteikt šo komponenšu darbību, izvēloties starp dažādiem braukšanas režīmiem. Vadāmību pilnveido Electronic Stabilization Control (ESC) ar riteņiem selektīvu jaudas kontroli un sporta režīmu.

    Audi SQ 5 TFSI – V6 jauda un izcila dinamika

    Eiropas pirmizrādi piedzīvo arī Audi SQ5 TFSI, kas gada sākumā tika demonstrēts Detroitas auto šovā. Audi SQ5 TFSI  ar trīs litru turbo V6 dzinēju nodrošinās autovadītājam 260 kW jaudu, 354 ZS un maksimālo griezes momentu 500 Nm tikai pie 1,370 apgriezieniem minūtē. Sportiskais SUV uzņems ātrumu no 0 km/h līdz 100 km/h vien 5,4 sekundēs. Quattro pilnpiedziņa nodrošinās vadītājam dinamisku braukšanu savienojumā ar komfortablu astoņu pakāpju pārnesumkārbas pārslēgšanos. Modelis Eiropas tirgū būs pieejams, sākot no šī gada vasaras.

    Quattro pilnpiedziņa un ātrā pārnesumu pārslēgšana ar astoņu pārnesumu Tiptronic ātrumkārbu veicina dinamisku vadību. Sportiskumu auto nodrošina arī aktīvs jaudas sadalījums starp aizmugurējiem riteņiem. Papildus jau minētajām tehnoloģijām Audi drive select sistēma nodrošina Tiptronic un standarta amortizācijas kontroli. Autovadītājs var izvēlēties starp dažādiem braukšanas režīmiem, piemeklējot sev  tīkamāko. Papildaprīkojumā pieejamā pneimatiskā piekare ļauj autovadītājam pielāgot augstumu konkrētai braukšanas situācijai.

    Audi A5 Sportback g-tron – sportiska elegance un dabasgāzes piedziņa

    Pēc A3 Sportback g-tron un A4 Avant g-tron jaunais Audi A5 Sportback g-tron ir zīmola trešais modelis, kas dzinēja darbināšanai izmanto dabasgāzi. Tas ir aprīkots ar 2.0 TFSI dzinēju ar 125 kW jaudu, 170 ZS  un 270 Nm griezes momentu. Tvertnes modulis sastāv no četriem ļoti viegliem, taču izturīgiem blokiem ar kopējo ietilpību 19 kg, ļaujot ar sašķidrināto dabasgāzi nobraukt aptuveni 500 kilometrus. Un ar papildu 25 litru degvielas tvertni kopā iespējams veikt aptuveni 950 km.

    NEDC ciklā Audi A5 Sportback g-tron ar S-tronic pārnesumkārbu patērē vien 3,9 kg dabasgāzes uz 100 km, radot 100 g C02 izmešu uz 1 km, kas ir mazāk, salīdzinot ar izmešu daudzumu līdzvertīgiem dizeļdzinējiem. Apvienojumā ar Audi e-gas tehnoloģiju A5 Sportback g-tron ir pat vēl draudzīgāks.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kristaps Skutelis
    07.03.2017 23:12

    Es nevaru sevi saukt par Audi fanu, bet tas ko redzu šajās bildēs mani patiešām uzrunā. Tas RS 5 Coupe vispār ir episki glīts auto! Whoa!

    x
    07.03.2017 23:23

    >354 ZS un maksimālo griezes momentu 500 Nm tikai pie 1,370 apgriezieniem minūtē.

    bet pie 1390rpm nenodrošinās?

    Skābene
    08.03.2017 09:52

    Iesaiņojiet man pa vienam no katra! :)

    Andris Zarsss
    13.03.2017 23:42

    Interesanti, kurš no šiem būtu vispiemērotākais Bauskas rajona iedzīvotājiem?

    Kristaps Skutelis
    13.03.2017 23:45
    Reply to  Andris Zarsss

    Vai tad Bauska neskaitās BMW pilsēta? ;)

    Lapsinieks
    14.03.2017 00:01
    Reply to  Andris Zarsss

    Audi 80 quattro kupeja ar tonētiem stikliem.

    Reklāma