LG Electronics (LG) šodien pasaules tirgu iepazīstināja ar G6 viedtālruni ar jaunu, drosmīgu displeja formātu, kuru raksturo 80% ekrāna-korpusa attiecība un platleņķa kamera.
Lielizmēra ekrāns, kas iekļaujas jūsu rokā
LG G6 aprīkots ar 5,7 collu QHD+ (2880 x 1440 izšķirtspējas) FullVision® ekrānu un 18:9 malu attiecību, kas nodrošina plašāku skatīšanās laukumu spēlēm un video straumēšanai, salīdzinot ar tradicionālajiem 16:9 malu attiecības ekrāniem. Turklāt LG G6 ir pirmais viedtālrunis, kas nodrošina Dolby Vision™ lieliskam gaišumam, kontrastam un krāsām, kas apvienojumā ar 18:9 QHD+ ekrānu rada lielisku skatīšanās pieredzi.
Pievilcīgs ekrāns
LG G6 ir veidots no alumīnija un stikla un ir pieejams baltā, platīna un melnā krāsā. Metāla rāmis piešķir pamatīgumu, bet aizmugure ir pilnībā plakana bez kameru izvirzījumiem. Augšējā korpusa mala ir minimizēta, pateicoties kameras, sensoru un skaļruņa pārkārtošanai rindā priekšējā augšējā pusē. Gan korpusa, gan ekrāna noapaļotie stūri palīdz izkliedēt triecienu, ja tālrunis tiek nomests.
Ietilpiniet vairāk
Fotografējot ar LG G6 lietotajiem nebūs jālūdz cilvēkiem pārvietoties vai sakļauties ciešāk, lai visi iekļūtu kadrā, tā vietā tikai izvēlieties starp standarta un platleņķa uzstādījumiem. Un ar divkāršajām 13MP aizmugurē izvietotām kamerām, tostarp 125 grādu lēcu platleņķa iestatījumā, LG G6 spēj uzņemt kvalitatīvus panorāmas attēlus. G6 arī nodrošina paplašinātu 100 grādu skatu ar 5MP priekšējo kameru.
Radīts negaidītajam
LG G6 iespējams bez raizēm lietot gandrīz jebkur, pateicoties tā IP68 standartam atbilstošai ūdensizturībai un noturībai pret netīrumiem, kas padara to drošu iegremdēšanai ūdenī līdz 1,5 metru dziļumam līdz 30 minūtēm. Un jūs varat mazāk uztraukties par nejaušu telefona nomešanu un citu skarbu vidi ikdienas lietošanā, jo G6 izturējis 14 dažādus armijas standartu 810G testus. Tas izturējis arī pārbaudes ar augstām temperatūrām, naglu caurduršanām, tas izkliedē karstumu un samazina temperatūru.
Tehniskā specifikācija:
- Procesors: Qualcomm® Snapdragon™ 821
- Displejs: 5,7 collas 18:9 QHD+ FullVision® ekrāns (2880 x 1440 / 564ppi)
- Atmiņa: 4GB LPDDR4 RAM / 32GB UFS 2.0 ROM / MicroSD (līdz 2TB)
- Kamera: priekšējā 5MP platleņķa (F2.2 / 100°), aizmugurējā divkāršā: 13MP platleņķa (F2.4 / 125°) / 13MP standarta OIS 2.0 (F1.8 / 71°)
- Akumulators: 3,300mAh (iestrādāts)
- Operētājsistēma: Android 7.0 Nougat
- Izmēri: 148,9 x 71,9 x 7,9mm
- Svars: 163 grami
- Tīkls: LTE-A 3 Band CA
- Savienojamība: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 4.2 BLE / NFC / USB Type-C 2.0 (3.1 savietojams)
- Krāsas: Ice Platinum / Mystic White / Astro Black
- Cits: Ūdensizturība un noturība pret netīrumiem / Pirkstu nospiedumu sensors / UX 6.0 / Dolby Vision™ / HDR10 / Qualcomm Quick Charge™ 3.0 / 32-bit Hi-Fi
3300mAh……. paldies, nē. Nesaprotu ar kuru galu domā vairums ražotāju.
Manam OnePlus 3 ar 3000mAh pilna dienai pietiek atliektiem galiem un vēl paliek pāri. Ja grib bateriju divām dienām, tad jāliek telefonos 5000+ mAh, kas telefonu padarītu pārāk biezu. Vismaz telefonu ražotājiem tā liekas. :)
Žēl ka LV tas nebūs oficiāli nopērkams
Tas vēl nav zināms. Šādu preses relīzi mums atsūtīja vietējais LG. Ja nebūtu ne mazākās cerības, ka šeit šāds telefons netiks tirgots, tad nebūtu pilnīgi nekādas vajadzības tulkot un izsūtīt šo relīzi. Es jau vairākas reizes un no dažādiem avotiem esmu dzirdējis, ka LG varētu atgriezt viedtālruņu tirdzniecību Baltijas valstīs un baumas īpaši ticamas kļūst tāpēc, ka ir mainījusies LG vadība, kas var izmainīt priekšgājēju pieņemtos lēmumus. Jācer, ka LG tomēr atgriezīsies, savādāk mums šeit pieejamo telefonu klāsts ir pavisam skumjš.
G6 Varētu būt krietni sabalansētāks par iepriekšēji neveiksmīgajiem un pārspīlētiem Anti, inovāciju plasmasīgajiem modeļiem -G5 G4.
Šodien-gaumīgāka apdare,ūdens noturība to atgriež G3 kokurētspējas spēka laikos šodienā!
Baterija gan varēja būt pa 300am specīgāka?!
Man ir LG G3s un joprojām iet kā jauns, 2 gadu garantija beidzās jau jūlijā, tagad jau oktobra beigas. Lūk, tas ir telefons! :D Un man šķiet, ka tad,kad man vajadzēs jaunu telefonu, būs iznācis jau g7. :D Un viss pateicoties Evelatus pārdevējam,kas parādīja man šo modeli, jo gribēju ņemt htc, taču cenu kategorijā zem 200 eiro pieejamajam htc bija tik ļoti nespodrs, blāvs ekrāns un tik maziņš izmērs, ka ,ieslēdzot LG,uzreiz sapratu, ka pirkšu šo. :)
Nu prieks to dzirdēt savādāk paliek tie Huawei un Samsung. Noskatījos P10 prezentāciju iespaidīgs tālrunis un var just ka tēmē jau uz Samsung nevis LG kā korentu par to liecina arī jaunais dizains Samsung stilā lai pārvilinātu klientus.
Varētu padomāt, ka Samsung kaut vienā rādījumā būtu labāks par LG. Tieši pretēji, LG pat daudzos parametros ir daudz augstāks par konkurentu. Atcerēsimies, populārākais nav tas pats, kas labākais.
Ja viņi gribēja atgriezties (palikt) viņiem vajadzēja izmantot momentu kad izgāzās Note7 un gāzt LV tirgū savu V20 ar pamatīgu reklāmas kampaņu..
Nedomāju, ka globālā mērogā LG Latvijas tirgus ir tik nozīmīgs, lai “izmantotu momentu” :)
jā, viņiem tak ekselī nerāda ciparus aiz komata.
Gan jau, ka divus vai trīs rāda, bet ne tālāk.
gan jau, ka mēs neesam pat tajos trijos ciparos aiz komata.
Nu, tad jau Huawei ir dumiķīši izvērsdami tādu kampaņu Latvijā?
Tirgus paliek Tirgus. Katra kompānija saprot, ka ja viņi tev iebaros vienu aparātu – pastāv procentuāli ļoti iela iespēja, ka tavs un tavas ģimenes locekļu nākošaie telepurkšķi būs rotāti ar viņu logo. Tā ka tādas kampaņas ir zināmā mērā ilgtermiņa ieguldījums.
tur jāskatās katra uzņēmuma reģionālās struktūras, distribūcija, sadarbības ar lielajiem operātoriem, vietējā ofisa nozīmīgums/entuziasms un daudzas citas nianses. Huawei nav izvērsuši “tādu” kampaņu Latvijā. Sūds, ne kampaņa, salīdzinot ar to, ko es redzēju pag.vasarā Balkānu valstīs – tur reklāmu daudzums, milzīgos izmēros bija vnk. nomācošs. Vācijā tas pats, arī Francijā un Spānijā.
Varbūt es neprecīzi izteicos. Teiksim tā Huawei Latvijā IR reklāmas kampaņa un laba sadarbība ar operatoriem. Neskatoties uz to ka viņiem tā īsti nebija ko likt pretī ne Note7 ne Galaxy s7. Turpretī LG nav vispār nekādas reklāmas, ja neskaita kuslas preses relīzes te.. Un ne-pelēks, oficiāls viņu V20 – ar savu nomaināmo baču, lielisko audio kvalitāti, divām SIM UN (nevis vai) vietu atmiņas kartei, saglabātu minidžeku bet ar USB Type-C un dažiem jaukiem blingiem – brīnišķīgi paņemtu tādus kā mani – kam ir vecāka modeļa Note un gribējās apgreidoties uz 7.
ko viņiem nav ko likt pretī? Mate9 P9? TEV nav ko likt pretī, citiem IR. Mārketologiem neinteresē tavs viedoklis. Viniem ir cipariņi tabulās. Un Huawei IR ļoti labi cipariņi. Tavas attiecības ar brendiem – tavs absolūti subjektīvais skatījums. Ja raudi, mol, nav ūdensaizsardzības? Džeki uztaisa pētījumu, ka vairumam pofig. Un mierīgi mauc. LG kļūdu virtenes noveda šo brendu nebūtībā. Tas pats ar HTC. Sonī uz tās pašas takas. Patreiz oficiālā Eiropā dominē trijotne – apple, samsung un huawei. Nekādi LG tur vispār i tuvumā sapņos nerādās. Tas gan nenozīmē, ka pēc gada vai diviem kaut kas būtiski nevarētu izmainīties.
Jā – tev tiesa par tiem cipariem tabulās. No vienas puses tas ir jauki – optimizācija, peļņa utt. No otras – zūd dažādība. Pēkšņa, radikāla jauna ideja – kas sākotnēji neizskaitļota šajās tabulās, tomēr “paņem” publiku – vairs nespēj izsisties un mēs paliekam koši reklamētā un tomēr pelēcībā. Paliekam par vidējajiem statistiskajiem, lai gan katrs sevi mānam, ka esam unikāli.
diemžēl mēs viņiem, un ne tikai, esam ailīte ekselī.
Tev vēl jāsaprot, ka neviens uz Latviju nesūtīs 5 kastes vai puspaleti telefonu un vēl puskasti rezerves daļu. LG bija kaut kur 2 vai 3% tirgus daļa. Nevar vietējais kantoris panākt lielākus apjomus? Uz redzēšanos. Huawei var, tāpēc viņi tur Ķīnā ieķeksē – vienu paleti uz LV. +/- zec it. (nenormāli vulgarizējot)
Jep, tā tas varētu būt. Un tas apbēdina.
LG smartfonu tirgus daļa Latvijā bija vairāk par 10%, nevajag muldēt lūdzu. ASV , piemēram LG saglāba 3. vietu viedtālruņu aiz Apple un Gnusmas.
Kas ir avots apgalvojumam par tiem 10%?
gan jau ka alus pudeles etiķetes. savā laikā dānijā viens no aliem (neatceros – tuborgs vai karlsbergs) uz etiķetēm drukāja mazas gudrības lumpeņu izglītošanai. LG vairāk par 10% LV… te jau var no krēsla novelties reāli
Saskaņā ar GfK Retail and Technology Baltic datiem, LG tirgus daļa viedtelefonos 2016 1. ceturksnī (tas ir aiziešanas brīdī) Baltijas valstīs bija 10,2%. Jā! runa iet pār Baltijas valstim, atvainojos! Līdzīga statistika bija LV Tele2 un Lmt operatoriem. Es, kā LG V10 un Flex 2 īpašnieks, šajā sakarā uzskātu Lg mobile menedžerus par mudakiem!:( Par potenciālu: LG Chemical Industries lielakā Dienvidkorejas ķimijas tehnoloģiju kompanija; LG Display nodaļa Nr.1 pasaulē UHD IPS ekranu ražošanā, OLED paneļu ražošanā gandrīz vienādās pozicijās ar Samsung. Uz doto brīdī LG Display ražo ekranus priekš Sony, Panasonic, Philips un, protams, Apple:) Lurot aifonā vai aipedā jus faktiski skātāties koriešu monstra acīs!
Nu, re, tagad cita runa. Paldies! Vai nešķiet, ka LG šo tirgus daļu sagrāba ar saviem lētajiem un nemaz ne tik labajiem viedtālruņiem? ;)
Kas attiecas uz LG uzņēmumiem komponenšu ražotājiem, tad, jā, dažās jomās LG tiešām ir līderi vai vismaz vieni no vadošajiem uzņēmumiem, tomēr tas pats par sevi automātiski nenozīmē, ka viņi prot izdomāt, salikt kopā un veiksmīgi pārdot viedtālruņus. Tas viss nav tik vienkārši. Pavei, Sony taču prot taisīt kameru sensorus, bet pašam ar telefoniem iet tā… ne pārāk.
Bet kopumā konkurencei ir jābūt, jo citādāk paliksim tikai Samsung/Huawei pasaulē. Jācer, ka LG jaunā vadība pārdomās un atgriezīs Baltijā arī telefonus.
hā hā hā b*** 10% LG, 10% alcatel… pārējie nervozi pīpē pa pakšiem :D
“Saskaņā ar GfK Retail and Technology Baltic datiem”… fak – nopērc kādus datus vajag. nu nē – dati vienādi – nopērc kādu griezumu priekš PR vajag.
Uz to pusi, jā.
ok. vienu pusgadu – ap 2009to gadu – kad iestājās katastrofāli straujšs nokia noriets, LG izdevās (pateicoties āzijas tirgum un dumjfoniem pārsvarā) sasniegt Tevis aprakstīto 10% robežu. Ciādi – nekad tur nekas dižš nav bijis +/- 5% robežās. Ja Tev ir citi dati – lūdzu, studijā!
Par potenciālu un oriģinalitāti gan drusku pārspīpē. Nepārproti – atsevišķi produkti man ļoti simpatizē: tas pats G6 – būtu pirmais rindā, ja stāvētu pie LMT.
Dumiķīši vai ne dumiķīši, bet LG vairs nav īsti salīdzināmi ar pasaules trešo lielāko viedtālruņu ražotāju Huawei, kas vienā ceturksnī spēj pārdot aptuveni tikpat daudz viedtālruņus, cik LG gada laikā.
Tevi tūlī sabārs, kādu h sūdi un ka nemaz ne trešie, dziedās par oppo, hujoppo, vivo uc šņagu.
Kādreiz Lada bija vienīgā ierobežotā izvēle auto piedāvājumā.
Tāpēc es tikai par konkurenci. Samsung jau ir sen kā apnicis ar savām reklāmām un sprāgstošajām baterijām. Huawei ir palicis dārgi neinteresants ar ierobežotu piedāvājumu. Un vairāk arī nekā nav.
aifons! aifons ūber alles!
kādreiz nebija ladu. bija žiguļi. bet bija arī moskviči, zapiņi un volgas. bet vienkāršiem cilvēkiem nekas no tā visa nebija pieejams – bija rinda, nenormāla cena pret algu un nekas pat nespīdēja, ja vien nebija siltumnīca ar tomātiem vai tulpēm. vai darbs gaļas veikalā.
bārmeņi taču!
un partijas nomenklatūra. sorī – par bārmeņiem izkrita no prāta.
jāsaka, ka šis izskatās labāk par P10
18:9 = 2:1
nu gan jaunums. tā raksta, lai cilvēkiem nebūtu galvā jārēķina, kā tas pie QHD+ izšķirtspējas korelējas ar FHD 16:9
Atdzīšos mani nekad tā īsti nav uzrunājis neviens no Lg g sērijas telefoniem, šis šķiet diezgan interesants.
Fotografējot ar LG G6 lietotajiem nebūs jālūdz cilvēkiem pārvietoties
vai sakļauties ciešāk, lai visi iekļūtu kadrā, tā vietā tikai
izvēlieties starp standarta un platleņķa uzstādījumiem.
Nu G5 tas jau bija. Teikums būtu vietā, ja rakstītu par G5. Papētot un salīdzinot G6 Vs. G5, palikšu vien pie savēja G5
Gaidu kautko līdzīgu kā mans LG V10. Lieliskākais telefons, ko esmu lietojis.
> tas izkliedē karstumu un samazina temperatūru.
kam, kur?
lai būtu saprotamāk, acīmrdzot, domāts ka panorāmas režīmā kamera imitē ~11mm skata leņķi, bet priekšējā kamera – 18mm.
iespējams, ka jaunā paaudze, kas nav turējusi rokās pilno kadru, jau domā grādu jēdzienos, bet domāju ka lielai daļai 35mm jēdzieni pagaidām vēl ir pierastāki.