web analytics

Latvijā prezentēts “Maserati Levante” apvidus automobilis

Jaunākie raksti

Seagate Storage Expansion Card for Xbox Series X|S apskats

Pagājušajā rudenī mēs apskatījām Seagate Game Drive for PS4, kas ļauj ērti un vienkārši paplašināt mūsu spēļu konsoles atmiņu...

Zinātnieki Islandes lavas laukos testē dronus un roverus, ko vēlāk cer izmantot Marsa izpētē

Arizonas Universitātes zinātnieku komanda Islandes lavas laukos izmēģina jauna koncepta dronus un roverus, ko vēlāk varētu izmantot arī Marsa...

“BMW” šī gada laikā plāno dubultot elektroauto pārdošanas apjomus

"BMW" apstiprinājis plānus jau šogad dubultot savu pārdoto elektroauto skaitu, salīdzinot ar pagājušā gada rādītājiem. Vācu autoražotājs, tāpāt kā...

Ričarda Brensona “Virgin Orbit” pirmo reizi sasniedz kosmosu un veiksmīgi izvieto orbītā satelītus

Ričarda Brensona (Richard Branson) uzņēmuma "Virgin Galactic" vienam no projektiem kompānijai "Virgin Orbit" izdevies pirmo reizi nokļūt līdz kosmosam...

Drīzumā komerciāli pieejami būs pirmie gandrīz pilnībā automatizētie droni

Federālā aviācijas pārvalde (Federal Aviation Administration - FAA) apstiprinājusi pirmos plašākai lietošanai domātos dronus, kuru lidināšanai nav nepieciešama tieša...



Pirmais itāļu ražotāja “Maserati” apvidus automobilis “Maserati Levante” šodien tika prezentēts Latvijā. Jaunais “Maserati” apvidus automobilis savā klasē izceļas ar augsta līmeņa luksusu un ražotāja sporta sedaniem raksturīgajām vadīšanas iespējām. “Maserati Levante” jau ir izpelnījies lielu ieinteresētību Latvijas tirgū.

“Tiem, kas pacietīgi gaidīja jaunā “Maserati Levante” parādīšanos, ir jābūt patīkami pārsteigtiem. Itālieši ir pierādījuši, ka apvidus automobili ar tā elegantajām formām var pielīdzināt sedaniem. Bet “Maserati Levante” ekskluzivitāte parādās ne tikai no ārpuses. Šis ir unikāls apvidus automobilis, jo ar savām vadības funkcijām tas līdzinās sporta sedaniem, bet tā iekšpusē var baudīt greznību, ar kuru līdz šim bija pazīstami “Maserati” sedani” – stāsta SIA “Autobrava” direktors Andris Sivickis.

Pēc A. Sivicka teiktā, interese par jauno “Maserati Levante” apvidus automobili Latvijā ir liela, jau vairāk nekā 50 klienti ir interesējušies par iespēju izmēģināt automobili, tiklīdz tas sasniegs Latviju.

“Maserati Levante” šobrīd tiks piedāvāts ar divu veidu dzinējiem. Pirmais – 3 litru darba tilpuma V6 ar turbīnu aprīkots dīzeļdzinējs, kas attīsta 275 Zs jaudu un 600 Nm. Šis dzinējs ļauj 100 km/h ātrumu sasniegt 6,9 sekundēs un maksimālais sasniedzamais ātrums ir 230 km/h. “Levante” ar dīzeļdzinēju vidējais degvielas patēriņš ir 7,2 l/100 km, oglekļa dioksīda emisija – 189 g/km.

“Maserati Levante S” modelī uzstādīts 3 litru darba tilpuma V6 “Twin-turbo” benzīna dzinējs, kas spēj attīstīt 430 Zs jaudu, un dīzeļdzinējam gandrīz pielīdzināmo 580 Nm griezes momentu. Šis modelis no 0 līdz 100 km/h var sasniegt 5,2 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 264 km/h. Šī apvidus automobiļa degvielas patēriņš – 10,9 l/100 km, bet oglekļa dioksīda emisija – 253 g/km.

Sākot ar nākamo gadu, Eiropas tirgū parādīsies vēl viena alternatīva benzīnam – tas ir 350 Zs jaudas 3 litru darba tilpuma V6 “Twin-Turbo” dzinējs. “Maserati Levante” modelis ar šo dzinēju 100 km/h ātrumu sasniegs 6 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 251 km/h. Šī modeļa vidējais degvielas patēriņš – 10,7 l/100 km, oglekļa dioksīda emisija – 249 g/km.

Visi dzinēji ir komponēti kopā ar pilnpiedziņas sistēmu “Q4”, optimāli sadalot griezes momentu starp riteņiem, 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu un “Start&Stop” funkciju. Nevainojamās “Maserati Levante” apvidus automobiļa vadības funkcijas nodrošina standarta aprīkojuma sarakstā ietvertā regulējamā pneimatiskā balstiekārta un elektroniski vadāmie amortizatori.

Regulējamā piekare ļauj izvēlēties automobiļa augstumu 5 dažādos līmeņos (tostarp 2 bezceļa variantus). Braucot bezceļu apvidū, tiek sniegts maksimāls komforts, savukārt uz ceļiem ar kvalitatīvu asfalta segumu var baudīt sportisko braukšanas stilu.

Dinamiskās “Maserati Levante” braukšanas un vadāmības īpašības, kas raksturīgas “Maserati” sedaniem, nosaka ārkārtīgi zemais smaguma centrs, ideālais svara sadalījums starp asīm (50:50), ierobežotas slīdes aizmugures diferenciāls un viens no zemākajiem klasē gaisa pretestības koeficientiem (Cx – 0,31). Spēja būtiski paaugstināt regulējamo apvidus automobiļa klīrensu – klīrensa augstuma izmaiņas amplitūda ir līdz 8,5 cm, ļauj pārvarēt dažādus bezceļu šķēršļus.

Izgatavojot “Maserati Levante” interjeru, izmantoti augstākās kvalitātes materiāli – no premium līmeņa ādas sēdekļiem līdz Ermenegildo Zegna zīda audumam un salona apdares elementiem. Telpisko sajūtu salonā pastiprina elektroniski vadāms panorāmas jumts. Vadītājs un pasažieri var izmantot uzlaboto “Maserati Touch Control” multimediju sistēmu ar 8,4 collu augstas izšķirtspējas skārienjutīgo ekrānu.

“Maserati Levante” tiks piedāvāti izvēlēties kopā ar papildu komplektācijas paketēm „Luxury-Package” un “Sport-Pack”. Katra no tām izceļas ar unikālām stilistikas un tehniskajām īpašībām un ļauj potenciālajiem pircējiem iegādāties individualizēta izskata automobiļus. Kopā ar jaunajiem apvidus automobiļiem var pasūtīt arī papildu bagāžas nodalījumu, jumta bagāžnieku vai āķi piekabei.

“Maserati Levante” modeļa ar dīzeļdzinēju cena Latvijā ir sākot no 71 700 EUR, ieskaitot nodokļus. Visjaudīgākā “Maserati Levante S” modeļa ar benzīna V6 “Twin-Turbo” dzinēju cena ir sākot no 89 500 EUR, ieskaitot nodokļus.

19 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
19 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Šim kā rendžiem visa piekare no alumīnija?

Martiness

A kāda starpība, vai piekare no alumīnija, vai nē?

Kristaps Skutelis

Sabiedrībā valda tāds uzskats, ka piekares, kurās ir daudz alumīnija detaļu, ir šausmīgi neizturīgas uz mūsu ceļiem un visu laiku dārgi jālabo. Šis ir viens no iemesliem kāpēc uz mūsu ceļiem ir ļoti maz Audi un vispār modernu auto.

anonymous rant

Ne jau izmantotais materiāls ir tas kāpēc tās piekares neturas. Volvo arī ir alumīnija piekare, bet citāda- vienkāršāka- konstrukcija un līdz ar to, upurējot gaitas komfortu, iegūstam ilgizturīgāku mezglu.

Martiness

Kristap uz mūsu ceļiem audi ir pa pilnam, cilvēki izmanto korejiešu mē*lu detaļas, tādēl arī tur nekas netur.
Savukārt alumīnīja “piekare” ir pat opeļiem.

Kristaps Skutelis

Laikam nākamreiz sarkasma karodziņš būs jāpaceļ augstāk. Lai redz jau pa gabalu :)

KKTK

Starpība ir tad kad jāatskrūvē kāda skrūve vaļā. Tad nevis nomaini bojāto buksi, bet fleksē, čakarējies un beigās tāpat nākas nopirkt visu lielo OEM detaļu.
Svara ietaupījums lietojot alumīniju, gan ir ievērojams.

Martiness

Da labi par auto jomu to visu zinu, vnk ne Tu pirksi šādu auto, ne Tev tas, ko maina…

P.s
Kas par fleksēšanu, ko Tu tur pa skrūvei gribi dabūt vaļā?
Pilnīgu pezpriģeli dzen…
Par kādas bojātās bukses nomaiņu tu runā, un kāds tam sakars ar skrūvēm?

Bils

Siekalas līdz grīdai!

Lapsinieks

aizmugures lukturi kaut kas starp ford un korejiešiem :(

x

Man, lūdzu, divus! Abus ar piekabes āķi un ja var, ar gāzes iekārtu!

mcarty

mazliet neveiksmīgs modeļa nosaukums – Levante.

Ja auto nopirks arābu/ islama tautības (piekritēji), tad jāuzmanas.

Bils

kādēļ jāuzmanās, tieši AUSTRUMU publikai tad domāts, pirkt spējīgākajai daļai ;)

Mārtiņš Vācietis
:-)

Kā parasti Mēsluratiem dizains pieklibo :(

Lapsinieks

protams, tavs desmitgadīgais pasāts spaiņa krāsā ir dizaina pērle.

kris

+1. :)

:-)

Diemžēl es braucu ar Audi a5 😉

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: