Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā prezentēts “Maserati Levante” apvidus automobilis

    Jaunākie raksti

    Pirmais itāļu ražotāja “Maserati” apvidus automobilis “Maserati Levante” šodien tika prezentēts Latvijā. Jaunais “Maserati” apvidus automobilis savā klasē izceļas ar augsta līmeņa luksusu un ražotāja sporta sedaniem raksturīgajām vadīšanas iespējām. “Maserati Levante” jau ir izpelnījies lielu ieinteresētību Latvijas tirgū.

    “Tiem, kas pacietīgi gaidīja jaunā “Maserati Levante” parādīšanos, ir jābūt patīkami pārsteigtiem. Itālieši ir pierādījuši, ka apvidus automobili ar tā elegantajām formām var pielīdzināt sedaniem. Bet “Maserati Levante” ekskluzivitāte parādās ne tikai no ārpuses. Šis ir unikāls apvidus automobilis, jo ar savām vadības funkcijām tas līdzinās sporta sedaniem, bet tā iekšpusē var baudīt greznību, ar kuru līdz šim bija pazīstami “Maserati” sedani” – stāsta SIA “Autobrava” direktors Andris Sivickis.

    Reklāma

    Pēc A. Sivicka teiktā, interese par jauno “Maserati Levante” apvidus automobili Latvijā ir liela, jau vairāk nekā 50 klienti ir interesējušies par iespēju izmēģināt automobili, tiklīdz tas sasniegs Latviju.

    “Maserati Levante” šobrīd tiks piedāvāts ar divu veidu dzinējiem. Pirmais – 3 litru darba tilpuma V6 ar turbīnu aprīkots dīzeļdzinējs, kas attīsta 275 Zs jaudu un 600 Nm. Šis dzinējs ļauj 100 km/h ātrumu sasniegt 6,9 sekundēs un maksimālais sasniedzamais ātrums ir 230 km/h. “Levante” ar dīzeļdzinēju vidējais degvielas patēriņš ir 7,2 l/100 km, oglekļa dioksīda emisija – 189 g/km.

    “Maserati Levante S” modelī uzstādīts 3 litru darba tilpuma V6 “Twin-turbo” benzīna dzinējs, kas spēj attīstīt 430 Zs jaudu, un dīzeļdzinējam gandrīz pielīdzināmo 580 Nm griezes momentu. Šis modelis no 0 līdz 100 km/h var sasniegt 5,2 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 264 km/h. Šī apvidus automobiļa degvielas patēriņš – 10,9 l/100 km, bet oglekļa dioksīda emisija – 253 g/km.

    Sākot ar nākamo gadu, Eiropas tirgū parādīsies vēl viena alternatīva benzīnam – tas ir 350 Zs jaudas 3 litru darba tilpuma V6 “Twin-Turbo” dzinējs. “Maserati Levante” modelis ar šo dzinēju 100 km/h ātrumu sasniegs 6 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 251 km/h. Šī modeļa vidējais degvielas patēriņš – 10,7 l/100 km, oglekļa dioksīda emisija – 249 g/km.

    Visi dzinēji ir komponēti kopā ar pilnpiedziņas sistēmu “Q4”, optimāli sadalot griezes momentu starp riteņiem, 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu un “Start&Stop” funkciju. Nevainojamās “Maserati Levante” apvidus automobiļa vadības funkcijas nodrošina standarta aprīkojuma sarakstā ietvertā regulējamā pneimatiskā balstiekārta un elektroniski vadāmie amortizatori.

    Regulējamā piekare ļauj izvēlēties automobiļa augstumu 5 dažādos līmeņos (tostarp 2 bezceļa variantus). Braucot bezceļu apvidū, tiek sniegts maksimāls komforts, savukārt uz ceļiem ar kvalitatīvu asfalta segumu var baudīt sportisko braukšanas stilu.

    Dinamiskās “Maserati Levante” braukšanas un vadāmības īpašības, kas raksturīgas “Maserati” sedaniem, nosaka ārkārtīgi zemais smaguma centrs, ideālais svara sadalījums starp asīm (50:50), ierobežotas slīdes aizmugures diferenciāls un viens no zemākajiem klasē gaisa pretestības koeficientiem (Cx – 0,31). Spēja būtiski paaugstināt regulējamo apvidus automobiļa klīrensu – klīrensa augstuma izmaiņas amplitūda ir līdz 8,5 cm, ļauj pārvarēt dažādus bezceļu šķēršļus.

    Izgatavojot “Maserati Levante” interjeru, izmantoti augstākās kvalitātes materiāli – no premium līmeņa ādas sēdekļiem līdz Ermenegildo Zegna zīda audumam un salona apdares elementiem. Telpisko sajūtu salonā pastiprina elektroniski vadāms panorāmas jumts. Vadītājs un pasažieri var izmantot uzlaboto “Maserati Touch Control” multimediju sistēmu ar 8,4 collu augstas izšķirtspējas skārienjutīgo ekrānu.

    “Maserati Levante” tiks piedāvāti izvēlēties kopā ar papildu komplektācijas paketēm „Luxury-Package” un “Sport-Pack”. Katra no tām izceļas ar unikālām stilistikas un tehniskajām īpašībām un ļauj potenciālajiem pircējiem iegādāties individualizēta izskata automobiļus. Kopā ar jaunajiem apvidus automobiļiem var pasūtīt arī papildu bagāžas nodalījumu, jumta bagāžnieku vai āķi piekabei.

    “Maserati Levante” modeļa ar dīzeļdzinēju cena Latvijā ir sākot no 71 700 EUR, ieskaitot nodokļus. Visjaudīgākā “Maserati Levante S” modeļa ar benzīna V6 “Twin-Turbo” dzinēju cena ir sākot no 89 500 EUR, ieskaitot nodokļus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    19 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    24.02.2017 11:53

    Šim kā rendžiem visa piekare no alumīnija?

    Martiness
    24.02.2017 23:28
    Reply to  KKTK

    A kāda starpība, vai piekare no alumīnija, vai nē?

    Kristaps Skutelis
    25.02.2017 10:13
    Reply to  Martiness

    Sabiedrībā valda tāds uzskats, ka piekares, kurās ir daudz alumīnija detaļu, ir šausmīgi neizturīgas uz mūsu ceļiem un visu laiku dārgi jālabo. Šis ir viens no iemesliem kāpēc uz mūsu ceļiem ir ļoti maz Audi un vispār modernu auto.

    anonymous rant
    25.02.2017 18:09

    Ne jau izmantotais materiāls ir tas kāpēc tās piekares neturas. Volvo arī ir alumīnija piekare, bet citāda- vienkāršāka- konstrukcija un līdz ar to, upurējot gaitas komfortu, iegūstam ilgizturīgāku mezglu.

    Martiness
    25.02.2017 23:27

    Kristap uz mūsu ceļiem audi ir pa pilnam, cilvēki izmanto korejiešu mē*lu detaļas, tādēl arī tur nekas netur.
    Savukārt alumīnīja “piekare” ir pat opeļiem.

    Kristaps Skutelis
    25.02.2017 23:40
    Reply to  Martiness

    Laikam nākamreiz sarkasma karodziņš būs jāpaceļ augstāk. Lai redz jau pa gabalu :)

    KKTK
    25.02.2017 21:55
    Reply to  Martiness

    Starpība ir tad kad jāatskrūvē kāda skrūve vaļā. Tad nevis nomaini bojāto buksi, bet fleksē, čakarējies un beigās tāpat nākas nopirkt visu lielo OEM detaļu.
    Svara ietaupījums lietojot alumīniju, gan ir ievērojams.

    Martiness
    25.02.2017 23:23
    Reply to  KKTK

    Da labi par auto jomu to visu zinu, vnk ne Tu pirksi šādu auto, ne Tev tas, ko maina…

    P.s
    Kas par fleksēšanu, ko Tu tur pa skrūvei gribi dabūt vaļā?
    Pilnīgu pezpriģeli dzen…
    Par kādas bojātās bukses nomaiņu tu runā, un kāds tam sakars ar skrūvēm?

    Bils
    24.02.2017 11:55

    Siekalas līdz grīdai!

    Lapsinieks
    24.02.2017 12:34

    aizmugures lukturi kaut kas starp ford un korejiešiem :(

    x
    24.02.2017 12:42

    Man, lūdzu, divus! Abus ar piekabes āķi un ja var, ar gāzes iekārtu!

    mcarty
    24.02.2017 13:27

    mazliet neveiksmīgs modeļa nosaukums – Levante.

    Ja auto nopirks arābu/ islama tautības (piekritēji), tad jāuzmanas.

    Bils
    24.02.2017 14:16
    Reply to  mcarty

    kādēļ jāuzmanās, tieši AUSTRUMU publikai tad domāts, pirkt spējīgākajai daļai ;)

    Mārtiņš Vācietis
    24.02.2017 17:24
    Reply to  Bils
    :-)
    24.02.2017 21:26

    Kā parasti Mēsluratiem dizains pieklibo :(

    Lapsinieks
    25.02.2017 12:20
    Reply to  :-)

    protams, tavs desmitgadīgais pasāts spaiņa krāsā ir dizaina pērle.

    kris
    25.02.2017 12:44
    Reply to  Lapsinieks

    +1. :)

    :-)
    25.02.2017 14:49
    Reply to  Lapsinieks

    Diemžēl es braucu ar Audi a5 😉

    Kristaps Skutelis
    30.03.2017 01:12
    Reklāma