Nākamajā mēnesī Mazda atgriezīsies pie Ženēvas ezera uz 87. Ženēvas Starptautisko auto izstādi, kur Eiropas debiju piedzīvos jaunais Mazda CX-5, kā arī divi atjaunināti modeļi – 2017. gada Mazda CX-3 un 2017. gada Mazda2.
Sešus gadus pēc Mazda MINAGI konceptautomobiļa, oriģinālā CX-5 priekšgājēja un jauna atzītu modeļu klāsta prezentēšanas Ženēvā jaunais, kompaktais apvidus automobilis ieved Eiropas populārāko Mazda modeli jaunā paaudzē. Jaunais CX-5, kas ir garāks un zemāks nekā iepriekšējais modelis, žilbina ar jaunu augstākās kvalitātes Soul Red Crystal virsbūves krāsu, kurai piemīt īpašs dziļums un intensitāte.
Pateicoties saskaņā ar uzņēmuma uz cilvēku orientēto filozofiju veidotajam jaunajam CX-5, Mazda paceļ Jinba-Ittai koncepciju jaunā līmenī, piemēram, ar izturīgo, taču izsmalcināto kabīni, kuras gaumīgi minimālistiskais dizains izstaro spēku un mājīgumu. Uzlabojumi komforta aprīkojumā ietver sēdekļus, kas novērš nogurumu, un papildu izolāciju, kā arī piekares regulējumus, kas salonā samazina trokšņa un vibrāciju līmeni. Savukārt G-Vectoring Control (GVC) sistēma uzlabo gan braukšanas komfortu, gan vadāmību un drošību. Citi ieguvumi autovadītājam ir labāki ekrāni, piemēram, jaunais projekcijas ekrāns*, kas ir viens no pirmajiem šajā automobiļu klasē.
Šie elementi atspoguļo uzņēmuma Mazda mīlestību pret braukšanu un dziļo emocionālo saikni, kas tam ir ar tā automobiļiem; to demonstrē arī zīmola jaunā kampaņa Drive Together. Tas pats attiecas arī uz jaunākajām Mazda B segmenta modeļu versijām. 2017. gada Mazda CX-3 apvidus auto un 2017. gada Mazda2 supermini standarta komplektācijā ir aprīkoti ar GVC sistēmu un modernizēto i-ACTIVSENSE aktīvo drošības tehnoloģiju klāstu, kurā ietilpst arī adaptīvie LED priekšējie lukturi (ALH)*. Arī uz cilvēku orientētajā salonā ir vairota pievilcība – tas aprīkots ar pārveidotu stūri, labākas kvalitātes ekrāniem (piemēram, pilnas krāsu gammas projekcijas ekrānu), tas ir klusāks un piedāvā vairāk braukšanas komforta. 2017. gada CX-3 un 2017. gada Mazda2 Eiropā ieradīsies pavasarī, bet vasaras sākumā tiem sekos jaunais CX-5.
* Pieejamība atkarīga no apdares līmeņa un tirgus
Jinbalatai koncepcijas automobilis dziļi sarkanajā krāsā, ko demonstrē arī zīmola jaunā kampaņa Drive Together! :)
Kurš tos suņa murgus dzejo?
Japāņu reklāmu teksti mēdz būt Japānas kultūrā neiesvētītajiem grūti saprotami. TV reklāmas viņiem ir vēl šizīgākas. Paskaties Youtube – tur popkorns klāt vairs neder, vajadzēs vismaz kāsi vai haloperidolu.
izklausās, ka esi speciālists. tik nevar saprast – japānu vai apreibinošo vielu jautājumā. :D
Nevienā no abiem :P Tikai stāstu ko esmu dzīves laikā pamanījis.
Garākajā un zemākajā CX-5 ir kabīne kā ZILiem, bet mazākiem CX-3 un mazda2 jau salons. Interesanti, protams.