Reklāma

Pokémon Go spēle izstrādātājam septiņos mēnešos ienesusi miljards dolāru

Jaunākie raksti

Apple iPhone 13 modeļiem vairs nav pieejama trokšņu slāpēšana zvanu laikā

Trokšņu slāpēšana zvanu laikā Apple ekosistēmā tika piedāvāta jau 2013. gadā, reizē ar iOS 7 versiju, tomēr saņemta oficiāla...

Jaunā “Fiat Panda” tēmēs uz “pieejamākā elektroauto” statusu

Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošā Fiat zīmola vadītājs Olivers Fransuā izteicies, ka jaunās paaudzes "Fiat Panda" ir pavisam netālu un...

Visiem Twitter Spaces vadītājiem tagad pieejama audio ieraksta iespēja

Varbūt vēl atcerieties tādu lietotni Clubhouse, kas tās pirmajās darbības nedēļās 2020. gadā pāršalca interneta vidi ar audio saziņas...

Rimi visās kasēs piedāvā elektroniskos čekus

Lielveikalu tīkls Rimi jau pērnā gada oktobrī Latvijā uzsāka pilotprojektu elektronisko čeku ieviešanā, piedāvājot pircējiem atteikties no čeku drukāšanas...

ASV aviokompānijas ceļ trauksmi par 5G ietekmi uz gaisa satiksmi

Lielāko ASV aviokompāniju, tostarp "American Airlines", "Delta Air Lines", "United Airlines" un "Southwest Airlines" vadītāji brīdinājuši, ka gaisa satiksme...

Pokémon Go papildinātās realitātes spēle lielākajā pasaules daļā iznāca jūlijā, un pusgada laikā spēle kļuvusi ne vien par populārāko lejupielādi lietotņu veikalos, bet arī ienesusi izstrādātājiem veselus miljards dolārus.

Sensor Tower pētījumā iekļauta informācija no Android Play veikala un iOS App Store. Pokémon Go peļņu pamatā nodrošina lietotāju pirkumi lietotnē, bet spēle piedāvā arī uzņēmumiem reklamēties un pievilināt klientus ar Pokémon Go palīdzību.

Niantic ar Pokémon Go peļņas rādītājiem ir pārspējis pat Clash Royale spēli, kas miljards dolāru ienākumiem spēja tuvoties divas reizes lēnāk par Pokémon Go. Supercell izstrādātā Clash Royale pirmajos septiņos mēnešos sasniedza 550 miljonu dolāru ienākumus.

Miljards gan nav nekāds rekords spēļu biznesā, jo pirmo piecu nedēļu laikā kopš tirdzniecībā nonāca populārās videospēles Call of Duty versija Black Ops, tā iekasēja vairāk nekā miljards ASV dolāru. Pirmo piecu dienu laikā Black Ops tās izstrādātājiem Activision ienesusi vairāk nekā 650 miljonus ASV dolāru, tādējādi vairāk nekā sešas reizes apsteidzot tās priekšteci Call of Duty: Modern Warfare 2, kas pirmo piecu dienu laikā uzņēmumam atnesa 100 miljonus dolāru.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
06.02.2017 18:16

Ne visai godīgiem sociālās inženierijas speciem dažādu politikas strāvojumu nozarē te būtu darbiņš :) Savākt visas aitiņas buntītē un novirzīt publisku akciju veikšanai savu labdaru vajadzībām, izmantojot kaut ko šai spēlei līdzīgu.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: