Reklāma

Pokémon Go spēle izstrādātājam septiņos mēnešos ienesusi miljards dolāru

Jaunākie raksti

Hyundai Bayon apskats – vai mazais korejiešu SUV spēj konkurēt ar eiropiešu alternatīvām?

Kompaktklases krosoveru segments kļuvis tikpat piesātināts kā hečbeku kategorija – pilsētai domāts SUV ir šķietami katram autoražotājam. Dažiem tādi...

BMW sniedz ieskatu īpaši ekskluzīvajā “3.0 CSL Hommage” modelī

Vācu autoražotāja BMW sporta divīzija sniegusi pirmo ieskatu īpaši ekskluzīvajā "3.0 CSL Hommage" modelī, kas tiks prezentēts vēlāk šogad,...

Bateriju problēmu dēļ Volkswagen uz laiku spiests apturēt ID.Buzz ražošanu

Vācu mediji ziņo, ka Volkswagen ir spiests apturēt elektriskā ID.Buzz ražošanu, saskaroties ar bateriju defektu no jauna piegādātāja. Jaunā...

Baumo, ka BMW 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā sākotnēji plānots

Viens no vācu autoražotāja BMW flagmaņiem 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā plānots, tam notiekot ap 2027. gadu....

LG iesaistās elektroauto uzlādes iekārtu biznesā

Korejiešu uzņēmums LG paziņojis par savu iesaistīšanos elektroauto uzlādes iekārtu biznesā - LG pārpircis citu Dienvidkorejas uzņēmumu "AppleMango", kas...

Pokémon Go papildinātās realitātes spēle lielākajā pasaules daļā iznāca jūlijā, un pusgada laikā spēle kļuvusi ne vien par populārāko lejupielādi lietotņu veikalos, bet arī ienesusi izstrādātājiem veselus miljards dolārus.

Sensor Tower pētījumā iekļauta informācija no Android Play veikala un iOS App Store. Pokémon Go peļņu pamatā nodrošina lietotāju pirkumi lietotnē, bet spēle piedāvā arī uzņēmumiem reklamēties un pievilināt klientus ar Pokémon Go palīdzību.

Niantic ar Pokémon Go peļņas rādītājiem ir pārspējis pat Clash Royale spēli, kas miljards dolāru ienākumiem spēja tuvoties divas reizes lēnāk par Pokémon Go. Supercell izstrādātā Clash Royale pirmajos septiņos mēnešos sasniedza 550 miljonu dolāru ienākumus.

Miljards gan nav nekāds rekords spēļu biznesā, jo pirmo piecu nedēļu laikā kopš tirdzniecībā nonāca populārās videospēles Call of Duty versija Black Ops, tā iekasēja vairāk nekā miljards ASV dolāru. Pirmo piecu dienu laikā Black Ops tās izstrādātājiem Activision ienesusi vairāk nekā 650 miljonus ASV dolāru, tādējādi vairāk nekā sešas reizes apsteidzot tās priekšteci Call of Duty: Modern Warfare 2, kas pirmo piecu dienu laikā uzņēmumam atnesa 100 miljonus dolāru.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
06.02.2017 18:16

Ne visai godīgiem sociālās inženierijas speciem dažādu politikas strāvojumu nozarē te būtu darbiņš :) Savākt visas aitiņas buntītē un novirzīt publisku akciju veikšanai savu labdaru vajadzībām, izmantojot kaut ko šai spēlei līdzīgu.

Reklāma