Web Analytics
More
    Reklāma

    LMT 2016. gadā pieaudzis apgrozījums un klientu skaits

    Jaunākie raksti

    Mobilā interneta popularitāte un lietu interneta risinājumi noteikuši Latvijas Mobilā Telefona (LMT) apgrozījuma pieaugumu 2016. gadā par 6%, sasniedzot 190 miljonus eiro. LMT pieslēgumu skaits palielinājies līdz 1 210 000, kas ir par 78 tūkstošiem vairāk nekā gadu iepriekš.

    LMT rentabilitāte EBITDA palielinājusies par 6%, 2016. gadā sasniedzot 62,4 miljonus eiro jeb 32,9%. Savukārt tīrā peļņa ir 22,3 miljoni eiro, kas ir tādā pašā apjomā kā gadu iepriekš. Pērn saglabāts arī LMT investīciju apjoms sakaru infrastruktūrā – 28,4 miljoni eiro.

    Pagājušajā gadā teju dubultojies datu patēriņš LMT tīklā, pieaugot par 45%. Pasaules līmenī Latvija ir līderos pēc mobilā interneta patēriņa, liecina vadošās telekomunikāciju pētniecības kompānijas Tefficient 2016. gadā apkopotie dati. Mums priekšā ir vēl tikai Somija. Esam apsteiguši tādas OECD valstis kā Zviedrija, Dienvidkoreja un ASV. No kaimiņiem Igaunija ir tikai desmitajā vietā un Lietuva vēl zemāk.

    Kā viens no pirmajiem pasaulē LMT 4G mobilā interneta tīklā pērn ieviesa mājas viedtelevīziju. Tas veicinājis pozitīvas pārmaiņas televīzijas tirgū kopumā, taču LMT viedtelevīzijas pakalpojums joprojām ir unikāls tirgū. Vairs nav jāskatās tikai tas, ko piedāvā operators, jo LMT viedtelevīzijā tāpat kā viedtālrunī ir iespēja pašam izvēlēties sev interesējošo saturu.

    Arvien lielāku popularitāti gūst mobilā televīzija LMT Straume, kas pieejama arī LMT viedtelevīzijā. 2016. gadā LMT Straumē bija vairāk nekā 500 tiešraižu un video sižetu, kuru skatījumu skaits pārsniedzis 3,1 miljonu. Kā inovatīva mediju platforma tā izpelnījusies arī Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes „Celmlauža balvu”.

    LMT prezidents Juris Binde: „LMT turpinās inovatīvu pakalpojumu ieviešanu, kas ļaus Latvijai nostiprināt telekomunikāciju līdera pozīcijas un kļūt pat viedvalsti. LMT šī gada prioritāte ir sadarbībā ar klientiem un partneriem attīstīt jaunus lietu interneta risinājumus, sākot no viedās mājas līdz pat valsts inteliģentās infrastruktūras izveidei. Attīstoties tehnoloģijām un ienākot 5G, mobilais tīkls vairs nav tikai telefons un interneta pieslēgums datoram. Globālajā tirgū tā ir konkurences cīņa par to, kura valsts gudrāk un efektīvāk mācēs izmantot jauno tehnoloģiju priekšrocības.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    19 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    27.01.2017 13:34

    Paceļot cenas pieaug apgrozījums, tas taču ir loģiski!

    Kristaps Skutelis
    27.01.2017 13:37
    Reply to  Skābene

    Tikpat loģiski būtu arī tas, ka paceļot cenas samazinātos klientu skaits, ne? :)

    Lapsinieks
    27.01.2017 13:38

    nē, tas nesaskan ar skābenes lōģiku. abonentu skaita pieaugumu ignorējam – tas noteikti ir mārketinga triks. :D

    Mx4
    29.01.2017 19:17
    Reply to  Lapsinieks

    Skuju tur ir pieaudzis abonentu skaits.Pat relīzē skaisti šis moments apiets -“pieaudzis pieslēgumu skaits”, kas varētu būt arī taisnība jo visādu attālināto figņu skaits ir krietni pieaudzis. Un protams LMT apsveikums ar Latvijas vislielākā korporatīvā klienta pakāšanu

    Kristaps Skutelis
    29.01.2017 20:19
    Reply to  Mx4

    Kurš ir tas Latvijas lielākais korporatīvais klients? Un kur pārgājis?

    Skābene
    30.01.2017 09:29

    Nu mums darbam bite izteica ļoooti vilinošu piedāvājumu mainīt operātoru!
    Finansiāli tas ir vienkārši graujošs, bet tā kā sakarus lieto arī dziļos laukos, tad pagaidām visi bišķi raustās, jo Bitei nāk līdzi slikta slava ar sakariem lauku apvidos!

    Lapsinieks
    30.01.2017 09:36

    bija nesen tāda bauma, ka vai nu latvenergo vai LDZ vai kāds no šitiem fruktiem pārgājis pie teļiem. Bet man ir aizdomas, ka šitos reketierus mierīgi palaiž pa skuju taku – labāk simts slaucamas aitas nekā vesela dempingotāju kūts!

    Mx4
    31.01.2017 00:26
    Reply to  Lapsinieks

    Nekādas baumas bet realitāte. Tele2 iemānīja LDZ savā kūtī, kaut kur +/- pirms mēneša

    Lapsinieks
    31.01.2017 00:30
    Reply to  Mx4

    bauma tādā ziņā, ka neatceros kas kur kam, tik pa ausu galu te vienā topikā dzirdēju – tobiš – nevarēju 100% apgalvot = bauma :D

    Skābene
    30.01.2017 09:22

    LMT jau nekonkretizē, cik samazinājās tieši telefonu lietotāju skaits un par cik pieaudzis mājas interneta un TV lietotāju skaits!Ļoti daudzos uzņēmumos ir LMT mobilie rūteri kā alternatīva Lattelecom!

    fake
    29.01.2017 02:01

    LMT ir sava veida Latvijas Apple :)

    Jānis A
    30.01.2017 09:47

    Es kā LMT heiteris, joprojām nesaprotu kā LMT var būt tik daudz lietotāju.
    Ieejot mājaslapā vienīgākais piedāvājums, ko varētu lietot, ir “Brīvība”, kas maksā 12.90, kas ir bez interneta, sanāk ja grib vēl 1GB interneta, tad jāmaksā visi ~21 eiro.
    Vai tad mums tik daudz cilvēku dzīvo Mazpisānos, kur “nav” zonas bitei un tele2 (cik nu šis mīts ir aktuāls 2017. gadā) vai tik daudz imigrantu, ka vajag zvanīties uz/no zemeņu laukiem Īrijā vai Anglijā?

    pirx73
    30.01.2017 09:58
    Reply to  Jānis A

    Taisnības labad jāsaka, ka pa 21 eiro būs nevis 1GB internets bet gan bezlimits pilnīgi visam – sarunām, sms un internetam.
    Nu man sievasmāte – Tukuma novads, LMT ir vienīgais operators, kuram tur ir normāla zona. Pārējiem 2 – jāiet uz kalna. Alternatīva ir ņemt Amigo, kurš arī darbojas LMT tīklā. Ir viņiem pensionāru pēcapmaksas tarifi. Kāda suņa pēc LMT izdomāja atstāt tikai superluksa klases pakalpojumu Brīvība un nenopietno “piezvani man” Mini par 2 eiro (iekļauts tikai numura noteicējs, woohoo un 12 centi minūtē par jebkuru zvanu), es nespēju izprast.

    Jānis A
    30.01.2017 10:17
    Reply to  pirx73

    Pa ~21 eiro būs 1GB, pa ~22 būs 2GB, bet par ~23 eiro būs bezlimita (divu eiro starpība).

    Bitei savukārt 2GB, kas vairumam cilvēku ir pilnīgi pietiekami un maksā 9.50, bet nu ja tik tiešām ir vajadzīgs tas bezlimits, tad 19.50 nav ļoti tālu no 23 eiro, pareizi tu saki.

    Kā arī, ja tu nefreelanco par kaut kādu tele-marketingu, kas zvana visiem numuriem pēc kārtas un piedāva preci, tad “lielākajiem tīkliem Latvijā” arguments ir galīgi neaktuāls, jo visiem taviem draugiem, paziņām un ģimenei ir kāds no trim operātoriem 100%.

    Man tāda sajūta, ka cilvēkiem ir vienkārši slinkums pāriet uz citu operātoru

    pirx73
    30.01.2017 10:25
    Reply to  Jānis A

    Nepiekritīšu par visiem tīkliem – ļoti daudzas poliklīnikas, slimnīcas, firmas un pat valsts iestādes nu ir “citi tīkli”. Principā, šodien, zvanot uz numuru, kas sākas ar 6… ja vien neesi pārbaudījis iekš numuri.lv – nav nekādas garantijas ka tas būs Lattelecom numurs.
    Latvieši ir samērā konservatīva tauta. Reti ko maina, iespējams tāpēc. Es minēju iemeslu, kāpēc savu sievasmāti es nevaru dabūt prom no LMT, bet vispārīgi skatoties – visiem 3 nu ir normāls pārklājums, runa ir tikai par atsevišķiem pleķiem.

    Lapsinieks
    30.01.2017 10:29
    Reply to  Jānis A

    te atslēgas vārds ir nomaksa/atvērtais. ar ierīci tu esi piesaistīts.

    JacksDaniels
    30.01.2017 10:44
    Reply to  Lapsinieks

    tā nu gan nebūs gluži patiesība. iekārtas nav piesaistītas numuram, kā tas ir pie bitēm un teļiem.

    Lapsinieks
    30.01.2017 10:52
    Reply to  JacksDaniels

    nav gan. nav kā agrāk, kad softiski telefonus piesaistīja tīklam. bet pamēģini aiziet ar nummuru pie cita operātora, ja tev ir atvērtais.

    Jānis A
    30.01.2017 15:23
    Reply to  Lapsinieks

    Es īsti nezinu, kas tas ir, bet ātri iemetot aci, cik sapratu, tas ir pa lielam tas pats, kas parasts līzings, tikai ar iespēju nevis obligāti lietot telefonu 2 gadus līdz tu izpērc viņu, bet gan 6 mēnešus un tad ņemt jaunu, ja gribas un turpināt maksāt, konkrēta telefona cenu mēnesī.
    Šī opcija man šķiet ir tikai domāta baigiem mob. telefonu entuziastiem un testētājiem. Parastiem cilvēkiem tas nav diez ko aktuāla man liekas.
    It īpaši tagad, kad mobilo telefonu attīstībā ir daudzas reizes lēnākā kā kādus 5 gadus atpakaļ. Piemēram, kad agrāk 240×320 ekrāna vietā parādījās 320×480, kas ir wow, milzīgi jūtama atšķirība, nevis kā tagad 1080×1920 vietā parādās 1440×2560, kas ir meh… var iztikt bez, vai arī cik ātri kamera agrāk attīstījās.

    Reklāma