Web Analytics
More
    Reklāma

    Google uzsāk pastiprinātu cīņu pret reklāmām, kas aizved uz lietotņu lejupielādēm

    Jaunākie raksti

    Arvien lielāks skaits lietotāju izmanto viedierīces, lai iepazītos ar tīmekļa saturu. Protams, tas noved pie negodprātīgiem reklāmdevējiem, kuri vēlas, lai cilvēki lejupielādētu dažādas lietotnes. Google ir uzsākusi cīņu pret reklāmām, kas aizvilina cilvēkus pie lietotņu lejupielādes.

    Tiek uzsvērts, ka Google izveidojusi dažādus filtrus, kas cenšas nepieļaut šādu reklāmu nonākšanu līdz satura patērētājam. Google ikgadējā uzņēmuma darbības atskaitē norāda, ka AdSense platformā arvien biežāk nonāk tā dēvētās “self-clicking” reklāmas. “Self-clicking” reklāmas atveras pašas, nosūtot pieprasījumu uz Play Store lietotnes ielādei, kad lietotājs pārskata tīmekļa lapu.

    Reklāma

    Šādas reklāmas pirmo reizi nonāca Google redzeslokā 2015. gadā, kad no AdSense platformas tika izņemti daži tūkstoši “self-clicking” reklāmu. Pagājušajā gadā Google nācās izņemt 23 000 “self-clicking” reklāmu. Kopumā pagājušajā gadā Google no AdSense izņēma 1.7 miljardus reklāmu, kas pārkāpa platformas noteikumus. To skaitā ir arī 112 miljoni reklāmu, kas uzdodas par Android operētājsistēmas kļūdu paziņojumiem, novedot pie ļaundabīgas programmatūras lejupielādes.

    Katrs pats var ziņot Google par reklāmas pārkāpumiem AdSense platformā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Nettwerk
    27.01.2017 11:25

    Mees sheit nonaakam pie taa, ko pashi Google, Apple gan Microsoft ljauj dariit. Izvietot reklaamas programmaas. Shaas programmas ar in-App Ads buutu jaablokjee pa visam un jaadzeesh no Play Store, App Store utml.

    wils
    27.01.2017 12:58
    Reply to  Nettwerk

    Reklāmas, vai pareizāk ieņēmumi no reklāmām, palīdz līdz patērētājiem nonākt produktiem, kas citkārt būtu pieejams tikai par samaksu.

    Lapsinieks
    27.01.2017 13:37
    Reply to  wils

    turklāt – lielāku, kā tagad maksas versija bez adiem, ja ir arī bezmaksas – ar!

    nabadanga
    27.01.2017 17:24

    Te nu mēs redzam, kas saindē internetu – 112 miljoni detektētu reklāmu, kas noved pie ļaundabīgas programmatūras lejupielādes. Cik ātri viņas tika atklātas? Cik palika neatklātas? Pastāstiet man vēl par to, kā Google rūpējas drošību…

    Kristaps Skutelis
    27.01.2017 18:16
    Reply to  nabadanga

    Tu to pateici tā it kā tas būtu triviāls uzdevums.

    Krotow
    30.01.2017 12:40
    Reply to  nabadanga

    Ja nabā dukurētājam ir zināms labāks algoritms miskastreklāmu izķeršanai, lai dodas uz Google.

    Reklāma