Arvien lielāks skaits lietotāju izmanto viedierīces, lai iepazītos ar tīmekļa saturu. Protams, tas noved pie negodprātīgiem reklāmdevējiem, kuri vēlas, lai cilvēki lejupielādētu dažādas lietotnes. Google ir uzsākusi cīņu pret reklāmām, kas aizvilina cilvēkus pie lietotņu lejupielādes.
Tiek uzsvērts, ka Google izveidojusi dažādus filtrus, kas cenšas nepieļaut šādu reklāmu nonākšanu līdz satura patērētājam. Google ikgadējā uzņēmuma darbības atskaitē norāda, ka AdSense platformā arvien biežāk nonāk tā dēvētās “self-clicking” reklāmas. “Self-clicking” reklāmas atveras pašas, nosūtot pieprasījumu uz Play Store lietotnes ielādei, kad lietotājs pārskata tīmekļa lapu.
Šādas reklāmas pirmo reizi nonāca Google redzeslokā 2015. gadā, kad no AdSense platformas tika izņemti daži tūkstoši “self-clicking” reklāmu. Pagājušajā gadā Google nācās izņemt 23 000 “self-clicking” reklāmu. Kopumā pagājušajā gadā Google no AdSense izņēma 1.7 miljardus reklāmu, kas pārkāpa platformas noteikumus. To skaitā ir arī 112 miljoni reklāmu, kas uzdodas par Android operētājsistēmas kļūdu paziņojumiem, novedot pie ļaundabīgas programmatūras lejupielādes.
Katrs pats var ziņot Google par reklāmas pārkāpumiem AdSense platformā.
Mees sheit nonaakam pie taa, ko pashi Google, Apple gan Microsoft ljauj dariit. Izvietot reklaamas programmaas. Shaas programmas ar in-App Ads buutu jaablokjee pa visam un jaadzeesh no Play Store, App Store utml.
Reklāmas, vai pareizāk ieņēmumi no reklāmām, palīdz līdz patērētājiem nonākt produktiem, kas citkārt būtu pieejams tikai par samaksu.
turklāt – lielāku, kā tagad maksas versija bez adiem, ja ir arī bezmaksas – ar!
Te nu mēs redzam, kas saindē internetu – 112 miljoni detektētu reklāmu, kas noved pie ļaundabīgas programmatūras lejupielādes. Cik ātri viņas tika atklātas? Cik palika neatklātas? Pastāstiet man vēl par to, kā Google rūpējas drošību…
Tu to pateici tā it kā tas būtu triviāls uzdevums.
Ja nabā dukurētājam ir zināms labāks algoritms miskastreklāmu izķeršanai, lai dodas uz Google.