Latvijā populārā aplikācija Taxify 2016. gadā pārsniegusi miljona lietotāju slieksni. Pēdējā gada laikā uzņēmums strauji attīstījies, kļūstot par vadošo kopbraukšanas aplikāciju Austrumeiropā un Āfrikā. Šobrīd Taxify izmanto vairāk kā 25000 vadītāju 17 pasaules valstīs, un 95% klientu novērtēto braucienu vadītāji saņēmuši 5* vērtējumu. Latvijā Taxify regulāro klientu skaits pieaudzis trīs reizes.
Aplikāciju Taxify Rīgā izmanto nu jau vairāk kā 2000 vadītāju, kas ļāvis platformai pēdējā gada laikā iekarot tirgus līderpozīcijas. Lielāks vadītāju apjoms dod plašākas izvēles iespējas arī klientiem, un vidējais gaidīšanais laiks Rīgā ir tikai 5 minūtes. Kopumā Latvijā aplikāciju lejupielādējuši 120 000 individuālo lietotāju, no kuriem puse jeb 60 000 klientu Taxify izmantojuši pēdējā mēneša laikā; gada laikā regulāro lietotāju skaits trīskāršojies.
Pēdējā gada laikā uzņēmums piedzīvojis strauji izaugsmi gan Latvijā, gan visā pasaulē. Aplikācija iekarojusi vairākus jaunus tirgus Austrumeiropā un Āfrikas valstīs, konkurējot ar kopbraukšanas gigantiem. Latvijā papildus klientu skaita izaugsmei ieviesti arī jauni pakalpojumi, tostarp lielu popularitāti ieguvis pakalpojums uzņēmumiem, dodot iespēju aplikāciju izmantot uzņēmuma kontu vairākiem darbiniekiem un norēķināties kā juridiskām personām. “Jau tuvāko mēnešu laikā Taxify plāno uzsākt darbību arī otrā lielākajā Latvijas pilsētā Daugavpilī, un nopietni izvērtējam iespēju skatīties arī uz Liepāju,” stāsta Taxify vadītājs Latvijā Juris Krūmiņš.
Populārākie galamērķi Rīgā nemainīgi ir autoosta un lidosta. Kopumā Latvijā gada laikā Taxify 92% braucienu saņēmuši 5* vērtējumu. Rūpējoties par kvalitāti, pēdējā gadā Taxify nobloķējis 200 vadītājus; par pārkāpumiem un krāpšanos nobloķēti arī 100 lietotāji. Interesanti, ka aptuveni pusotrs tūkstotis individuālo klientu lietojuši Taxify aplikāciju arī ārzemēs, izmantojot iespēju vienlīdz viegli un ērti izsaukt taksometru arī citās valstīs; galvenokārt Igaunijā un Lietuvā, bet arī Baltkrievijā, Somijā un Gruzijā. Līdzīgi gandrīz 3000 igauņu Taxify izmantojuši Latvijā.
Līdz šim pozitīva pieredze. Uzrunā, ka aisstāv abas puses ti bloķē gan lietotājus (aizstāv vadītājus) gan vadītājus (aizstāv pasažierus), jo atliek kādai no pusēm ieberzties, un servisu nelietos.
Arī tikai pozitīva pieredze! Taksometri tīri, nepiepīpēti, mašīnas labā tehniskā stāvoklī.
Un par pāsteigumu visi šoferi runā valsts valodā!
Nope, not the case here
haben sie ihre gepäck verloren?
Man arī patīk! Vienīgi, ja es izsaucu taksi kādam citam (draugam, klientam) – es zinu ne tikai uz kurieni viņš aizbraucis bet arī cik samaksājis. Varu visu brauciena maršrutu vērot telefonā un vēl saņemu atskaiti un e-pastu.