LG Electronics (LG) maina patērētāju priekšstatu par ledusskapi, iepazīstinot ar jauno Smart InstaView modeli. Pateicoties Amazon Alexa balss atpazīšanas tehnoloģijai un WebOS viedās pārvaldes platformas atbalstam, jaunais LG Smart InstaView™ ledusskapis pārsteidz ar pilnīgi jaunu funkciju klāstu.
LG ledusskapis, kas tika prezentēts starptautiskajā elektronikas izstādē CES 2017, ir aprīkots ar 29 collu skārienjutīgu LCD ekrānu, kas pēc diviem piesitieniem ekrānam kļūst caurspīdīgs un ļauj ielūkoties ledusskapja iekšpusē bez nepieciešamības atvērt tā durvis. WebOS nodrošina uz Wi-Fi balstītas funkcijas tieši ledusskapī, radot izsmalcinātu un jaudīgu pārtikas pārvaldes sistēmu.
Amazon Alexa Voice pakalpojums sniedz lietotājiem piekļuvi inteliģentam personīgajam asistentam, kas papildus recepšu meklēšanai spēj atskaņot mūziku un veikt Amazon Prime piemērojamus pasūtījumus no amazon.com vietnes, tostarp pasūtot pārtikas produktus, pievienojot priekšmetus pirkumu sarakstam un daudz ko citu. Ar vairāk nekā 6 000 pieejamu prasmju, Alexa spēj arī kontrolēt viedo mājokli, pieprasīt automašīnas remontu, iestatīt virtuves taimeri un pārbaudīt laikapstākļu prognozes.
LG Smart InstaView ledusskapis piedāvā arī dažādas citas ērtības uzlabojošas funkcijas. Inovatīvā Smart Tag izvēlne ļauj lietotājiem ekrānā izvietot digitālas uzlīmes un birkas, lai norādītu uzglabātos produktus, kā arī ievadītu informāciju par katra produkta derīguma termiņu, lai ledusskapis spētu atgādināt par derīguma termiņu beigšanos. Ģimenes locekļi var uzstādīt atgādinājums viens otram un izveidot veicamo pienākumu sarakstus, kas tiek attēloti ekrānā. Lai attālināti pārbaudītu ledusskapja saturu, 2.0 megapikseļu panorāmas skata platleņķa lēcu kamera no dažādiem leņķiem iegūst iekšpuses attēlus, kas pieejami aplūkošanai viedtelefonā.
“Sadarbojoties ar Amazon, mēs spējam paplašināt mūsu viedā ledusskapja iespējas,” norāda LG Electronics un Home Appliance & Air Solutions Company prezidents Sons Dēhjuns (Song Dae-Hyun). “Mūsu Smart InstaView ledusskapis ļaus lietotājiem izbaudīt savu virtuves pieredzi kā vēl nekad.”
„Lielai daļai ģimeņu virtuve ir viena no rosīgākajām telpām mājās, kā arī tā ir vieta, kur cilvēki bieži vien ir visaizņemtākie. Tagad patērētājiem savos mājokļos nodrošinātas vēl lielākas ērtības, un tas viss panākts, izmantojot tikai balss komnadas un Alexa programmu,” uzsver Amazon Alexa viceprezidents Maiks Džordžs (Mike George). “Sadarbībā ar novatorisko tehnoloģiju ražotāju LG mēs patiesi spējam demonstrēt, kā iespējams uzlabot patērētāju dzīvi, modernizējot vienu no svarīgākajām iekārtām mājoklī.”
Nez cik ilgs laiks paies, līdz produktu sarakstā parādīsies ripas un pagarinātāji?
Šādai funkcionalitātei vajadzēs rootot… :D
Cerams, ka būs arī iespēja uzreiz attēlus importēt instagrammā!
Nekas nav jārūto. Pietiks ar to, ja kopējā reklāmu spama avotā ieperināsies generic virgaa un cailis izplatītāji :)
stāsts iz dzīves. provaiderim pažēlojās klients, ka viņu epasti tiek bloķēti kā spams un nevis vnk spama folderī, bet tiek izmesti bez nosūtīšanas. grūti legālai medicīnas kompānijai piedāvāt visu ko, ieskaitot viagru :)
interesanti, kādam jābūt pedantam un kontrolfrīkam, lai, atnākot no veikala, ievadītu nedēļai sapirktajai pārtikai derīguma termiņus? pilnīgs BS. kamēr veikalos nebūs vienotas kodēšanas shēmas ar automātisku šīs info nolasīšanu ledusskapī, tikmēr tā ir tikai presrelīze ar LG miklajiem sapņiem.
Neesmu drošs, bet man šķiet, ka tādu informāciju var no iepakojuma noskenēt.
Neesmu drošs, ka no visu pārtikas preču iepakojumiem to var. Gadās arī sačammāti iepakojumi, kur pat lielais kods kasē nelasās. Taisnību sakot, man lauž pēc paikas atnešanas mājās vēl skanēt kaut kādus kodus :D
Nu, ja, kodus jau vienreiz esi skenējis veikalā. Bet no otras puses, nemaz tik bieži tas ledusskapis taču netiek papildināts. Protams, atkarīgs no ģimenes lieluma un tās dalībnieku ēdelīguma.
to var iekodēt (spriežot pēc iespējas sabāzt info strīpkodā vietai vajadzētu pietikt, bet rimčikā liekas šobrīd tur ir prece un tās svars sveramajiem produktiem), bet tur ir tikai preces kods attiecīgā veikala izpratnē. tas nozīmē, ka tev vēl ir jāiebaksta kas tas par produktu un katram veikalam (veikalu tīklam) šie kodi nav unificēti.
ērtākais risinājums būtu RFID leibes uz katra iepakojuma, bet tas ir pārāk dārgi imho.