Reklāma

Google mākslīgā intelekta eksperiments spēj atšifrēt tavus drausmīgos zīmējumus

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Jaunākā Google mākslīgā intelekta eksperimenta Quick, Draw! ideja ir pavisam vienkārša – tu zīmē, bet mākslīgais intelekts mēģina uzminēt, kas tieši tiek zīmēts. Jāzīmē ir visai ātri, dotas tikai 20 sekundes. Ja mākslīgais intelekts no trīs līnijām spēj atpazīt debesskrāpi, tad tas spēj atpazīt jebko!

Izmēģināju Quick, Draw! un šķiet, ka kaut kas nav gluži “tīri”, jo dažreiz tiek atpazīti visneiedomājamākie objekti, kamēr visai uzskatāmu kaktusu Quick, Draw! tā arī nespēja atpazīt.

Izskatās, ka šobrīd Quick, Draw! nesadarbojas ar Chrome 54. versiju, bet Internet Explorer spēja darbināt šo nelielo izklaidi. Un vienmēr atceries – jo kroplīgāks tavs zīmējums, jo lielāka iespēja cilvēcei izdzīvot Skynet uzbrukumā.

clipboard01

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma