Baumas norāda, ka HTC nākamajam gadam gatavo jaunu viedtālruņa modeli HTC 11, kas saņems liektu 5.5 collu ekrānu ar QHD (2560 x 1440) izšķirtspēju. Tiek pieļauts, ka HTC 11 darbinās Snapdragon 830 procesors kopā ar vismaz 4 GB RAM.
Tiek gaidīts, ka HTC 11 saņems uzlabotas kameras. Jau šobrīd HTC 10 modelis ir iegādājama ar optisko attēla stabilizācijas sistēmu gan galvenajai, gan arī priekšējai pašiņu kamerai. Tikšot pamatīgi uzlabota pašiņu kamera, tā nākamgad iegūs vismaz 8 megapikseļus.
Tiek uzskatīts, ka HTC 11 saņems aptuveni 4000 mAh akumulatoru, viedtālrunis atnāks ar Android 7.0 Nougat operētājsistēmu, ko papildinās Sense 8.0 lietotāja saskarne. HTC 11 korpuss būs veidots no metāla, pirkstu nospiedumu nolasītājs vēl arvien atradīsies fiziskā pogā zem ekrāna. Protams, nekur neaizmukt no USB Type-C pieslēgvietas.
HTC 11 turpinās sadarbību ar JBL, lai piedāvātu augstvērtīgu viedtālruņa skanējumu. HTC 11 izziņošana gaidāma tikai nākamā gada martā vai aprīļa sākumā, tāpēc šādas pāragras baumas var uzskatīt par vidējā aritmētiskā izvilkšanu no šobrīd pieejamajiem viedtālruņiem un gaidāmajām tehnoloģijām.
kas bija htc?
bildē ekrāns neizskatās liekts
izskatās, ka liektie ekrāni vispār neaizgāja masās, pāris modeļi bija un čuššš
Ražotāju vietā koncentrētos uz 3 lietām:
-darbības laiks bez uzlādes
-fotogrāfiju kvalitāte
-mazāk gļuku softā
Skaļruņi mandomāt ir lieki, jo tie, kas grib klausīties mūziku loudspeakerā, izmanto ārējās tumbiņas, fizisko apjomu neapmānīsi.
fiziku nepiemānīs, bet sevi gan.
padomā, jbl skaļruņi telefonā, vau, tas ir tik vareni! skaņa no tiem ir vienlaicīgi varena un pilna nianšu, piesātināta un teju vai līdzinās jbl galda monitoriem par 250 gabalā.
Kamēr HTC nepanāks vienošanos par garantijas servisu LV ar LMT- šis telefons LV būs tikai fanātiem un tie kas zina, kas tas ir. HTC 10 gribēju reāli paspaidīt pačamdīt, bet izrādās, ka BITE viņš kaut kur, bet izlikts nav. LMT netirgo jo nav vienošanās. Tele2 centros vispār no telefonu klāsta nekā jēdzīga nav.
garantijas serviss mūsdienās? tos nedaudzos brāķētos eksemplārus ar fiziskiem ražošanas defektiem sūtīt atpakaļ uz rūpnīcu, bet softa problēmas risināt, palūdzot ieslēgt wifi (gadījumam, ja nāktos likt apdeitus) un ievadīt autorizācijas kodu, lai supporta cilvēki tiek iekšā trubā.
ja telefonam vajag lokālo darbnīcu, tad manā sapratnē tas ir sūds, ne telefons.
nē, es saprotu ka cilvēks var sasist stiklu vai korpusu, un grib labot – bet tas jau vairs nav garantijas gadījums, lai baro neatkarīgos remontcilvēkus.