Globālais tehnoloģiju, politikas, startup un dzīvesstila festivāls Digital Freedom Festival izsludina plašu meistarklašu programmu. Meistarklasēs varēs uzzināt, kā startup uzņēmumiem piesaistīt finansējumu, iegūt pirmos klientus, izveidot sava klienta profilu, kā arī to, kā izmantot spēļu metodiku problēmu risināšanai uzņēmumos un veidot efektīvu sava uzņēmuma kultūru.

Meistarklases notiks 28.novembrī no pulksten 9:00-12:00. Tajās varēs piedalīties gan Digital Freedom Festival konferences apmeklētāji, gan citi interesenti.

Digital Freedom Festival līdzdibinātāja Dagnija Lejiņa: “Veiksmīgam biznesam vissvarīgākās ir praktiskās zināšanas, kuras sniedz jomas profesionāļi. Mūsu meistarklašu vadītāji ir starptautiski atzīti eksperti. Pirms konferences 3 stundu laikā ikvienam būs iespēja kādā no meistarklasēm smelties idejas, kuras pielietot jau nākamajā dienā, pilnveidojot savu uzņēmumu.”

Kā iegūt savus pirmos 100 klientus?

Panākt nepieciešamo vilkmi uzņēmuma nodibināšanas brīdī ir ļoti grūts uzdevums, tāpēc pasaules vadošā akseleratora 500 Startups mentors Bernard Huang no ASV sniegs padomus kā radīt idejas un taktiku, veidot klientu apzināšanas kanālus un pārdošanas stratēģijas, lai iegūtu savus pirmos 100 klientus. Tāpat meistarklases ietvaros plānots novērtēt apmeklētāju radītos produktus un sniegt praktiskus ieteikumus to attīstīšanai.

Kā izmantot spēļu metodiku problēmu risināšanai?

Geimifikācija (gamification) jeb spēļu metodikas un elementu izmantošana ir spēcīgs instruments, lai motivētu cilvēkus un ierosinātu viņus rīkoties. Šādi iespējams sasniegt augstus rezultātus, tādēļ meistarklasē, kuru vadīs TED sarunu vēstnieks Sartaj Singh Anand no Indijas, būs iespējams apgūt modeļus, mehānismus un tehnikas, kas ļaus spēļu elementus izmantot problēmu risināšanā uzņēmumā un/vai produktu attīstības ciklā.

Kā atpazīt un definēt savu klientu un ratificēt sava biznesa projektu?

Lai pārdotu produktu, ir ļoti labi jāzina, kas būs produkta pircējs. Šajā meistarklasē, daudzu startup kopienu, StartUpWise guy līdzdibinātājs un mentors, Amazone Web biznesa attīstības vadītājs Mike Reiner no Nīderlandes palīdzēs labāk definēt un atpazīt sava produkta patieso klientu (customer persona), lai radītu produktu reālam un maksātspējīgam pircējam.

Kā dizainēt produktu, lai lietotājs to iemīlētu?

Viena no lielākajām startup uzņēmēju kļūdām ir radīt produktu, balstoties uz vienas personas redzējumu. Giraffe Visualization Group valdes priekšsēdētājs Mikus Opelts ar lietotāju pieredzes eksperti Līgu Letiņu meistarklasē stāstīs, kā no šī kļūdas izvairīties un kādus līdzekļus un metodes izmantot, lai izveidotu dzīvotspējīgu un rentablu produktu.

Kā sagatavot veiksmīgu projekta pieteikumu ES finansējuma saņemšanai?

Lūkojoties pēc finansējuma, daudzi startup uzņēmēji neapzinās, ka Eiropas Savienība piedāvā ļoti daudz un dažādu iespēju uzņēmējiem. Pieredzējušās finansējuma piesaistītājas Louna Sbou un Nina Martin no Vācijas savā meistarklasē informēs, kā iesniegt veiksmīgu pieteikumu finansējumam un kādi finanšu instrumenti ir pieejami maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Kā iegūt savu pirmo miljonu?

Miljonu vērts jautājums ir kad, cik daudz, no kura, kāda būs atdeve? Rūdīts startup kopienu veidotājs, akseleratoru guru Tal Catran no Izraēlas sniegs padomus, kā pārvarēt grūto sākumu un šķēršļus, lai iegūtu pirmo miljonu. Šajā meistarklasē dalībniekiem būs iespēja 3 minūšu laikā prezentēt savu ideju, mērķus un finansējuma piesaistes plānus, pretī iegūstot Tal Catran ieteikumus.

Kā veidot uzņēmuma kultūru un kāpēc individuāla komunikācija ar katru darbinieku ir svarīga?

Uzņēmumu Pipedrive un Clanbeat līdzdibinātājs Ragnar Sass no Igaunijas savā meistarklasē sniegs praktiskus ieteikumus, kā veidot uzņēmuma kultūru ar apmierinātiem darbiniekiem, lai pilnībā izmantotu viņu zināšanu potenciālu.

Plašāka informācija par meistarklasēm pieejama šeit: http://ej.uz/9t77

Digital Freedom Festival ir globāls tehnoloģiju, politikas, startup un dzīvesstila festivāls, kurā no 27.-29. novembrim pulcēsies vairāk nekā 1000 tehnoloģiju un startup uzņēmēji, eksperti, politikas veidotāji, investori un iedvesmojoši runātāji no visas pasaules, lai meklētu atbildes, kā sabiedrība, politikas veidotāji un uzņēmēji var labāk sadarboties un izmantot tehnoloģiju radītās priekšrocības.

Digital Freedom Festival atbalstītāji: Attīstības finanšu institūcija Altum, stratēģiskais partneris Lattelecom, Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (Live Rīga), Pitch konkursa partneris 500 Startups, Baltic-American Freedom Foundation (BAFF), Ziemeļu Ministru padomes birojs Latvijā (Norden), Nīderlandes Karalistes vēstniecība Latvijā, advokātu birojs SORAINEN, Izraēlas vēstniecība Latvijā, Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija, Latvijas Republikas Ārlietu ministrija, satura partneris RTU Rīgas Biznesa Skola, Rīgas Dome, ASV vēstniecība Latvijā, SD Ventures, Httpool, Mailigen, Slush, Tribe, Latvijas Startup uzņēmumu asociācija un citi.

Divu dienu biļetes var iegādāties mājaslapā www.digitalfreedomfestival.com. Aicinām sekot jaunumiem līdzi arī Facebook, Twitter un Instagram kontos, #DFFestival.

Konferences oficiālā valoda – angļu.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, lūdzu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Pastāsti citiem: