Vakar Apple izziņoja pēdējo trīs mēnešu finanšu rezultātus, kuros tika atklāts, ka iPhone pārdošanas apjomi salīdzinot ar iepriekšējo gadu krituši par 13%. Tomēr analītiķi uzskata, ka kopējais viedtālruņu tirgus ir audzis par vismaz 6%, tādējādi viedtālruņu tirgus ir uzrādījis rekordkāpumu.
iPhone pārdošanas apjomi trīs mēnešu periodā noslīdēja no 48 miljoniem pirms gada līdz 45.5 miljoniem pēdējos trīs mēnešos. Tādējādi Apple viedtālruņu pasaules tirgus daļa ir no 13.6% samazinājusies līdz 12.1%, bet vēl arvien Apple ieņem spēcīgu otro vietu, pārdoto viedtālruņu skaita ziņā piekāpjoties vien Samsung.
Samsung pēdējos trīs mēnešos spējis pārdot 75.3 miljonus viedtālruņu, tādējādi saglabājot tirgus līdera pozīciju. Tomēr arī Samsung ir piedzīvojis 10% pārdošanas apjomu kritumu un pasaules statistikā no 24% tirgus daļas nogāzies uz 20%.
Huawei ir spējis pakāpties no 8% tirgus daļas līdz 9%, turklāt gada laikā Huawei ir piedzīvojis strauju 26% pārdošanas apjomu kāpumu. Šādu rādītāju pārspēj tikai OPPO ar 140% pārdošanas apjomu kāpumu pret iepriekšējā gada šiem pašiem trim mēnešiem.
Analītiķi uzskata, ka lēto un veiktspējīgo viedtālruņu tirgus tikai turpinās augt, kamēr dārgie viedtālruņi knapi spēs saglabāt esošos pārdošanas apjomus vai pat piedzīvos nelielus apjomu kritumus arī turpmāk. Ja Huawei turpinās šādu kāpumu un Apple iPhone turpinās lejupslīdi, jau nākamā gada rudenī Huawei tirgus daļa varētu līdzināties iPhone pārdošanas apjomiem.
Kas tas par virsrakstu….neviens nevienu neēd….picēji paši izdara izvēli….drīzāk tad jāraksta “Apple klienti dod priekšroku Ķīnas ražotājiem” ‘- pavisam cits uzsvars
Kādi vēl Apple klienti?? Šie cilvēki, pieļauju, nekad nav bijuši Apple klienti un pirmais, ko viņi norpēk ir Ķīnas lētucis.
OK…potenciālie klienti, kas nobalso ar maku par Ķīnas lētuci. Katrs $ ko cilvēks iztērē par ķīniešu ceha ražojumiem, nenonāk apple kontos. Tik vienkārši.
domāju, ka samsung ar savu note7 skandālu nogāzīsies vēl pa kādiem 5% ceturkšņa laikā, nokritīs arī apple un pēc pusgada pirmais trijnieks būs ļoti līdzīgs savās doļās. Tas tā – pakāst 2% ir nieks, pieaudzēt 2 – arī un skat – huawejs jau otrais. redzēs, kā uzņems mate9 – būs kā lakmusa papīrītis.
Da jebkuršs 700-800-900 eur aparāts principā pēc laika zaudēs saprātīgajai cenu kategorijai.
Xiaomi un Meizu un Huawei centieni iPhone līdzīgu ierīces izskatu un IOS līdzīgu saskarni mēģināt pārvilkt savā pusē Ķīnas jauno paaudzi, kuri par iPhone gatavi pārdot abas nieres uzreiz, būs nesusi augļus.
nu gan blēņas. cik var kultivēt mītus par to kopēšanu? tur sen vairs nav nekā tāda, ko kopēt. pasaule iet uz priekšu.
ir, ir nokopēts. Pat forma kā aifonam – plāns taisnstūris. Tāpat kā visi autoražotāji nokopēja mersedesu – četri riteņi, nevis trīs kā savulaik briti centās ieviest.
Auto 3-riteņu konstrukcija britiem (Reliant Robin u.tml.) radās cita iemesla dēļ – publika pieprasīja vienkāršu slēgtas konstrukcijas braucamo (klimats pretīgs, bieži līst), par kuru nav jāmaksā auto paredzētie nodokļi. Pēc britu likumdošanas trīsriteņu auto atrodas motociklu kategorijā. Lasi pats
https://en.wikipedia.org/wiki/Reliant_Robin#Licence_requirements
55 paundi gadā, tas tik parāda, kā mainījusies naudas vērtība
Mhm. Kopš 1990. gada vērtības kritums ir +/- 8 reizes.
Labs raksts par Xiaomi grūtībām: https://www.techinasia.com/talk/happened-xiaomi
jā, ne visu nosaka vnk lēta cena. pavej kā huawei sāk atmaksāties agresīvi tērētie mārketinga rubļi… izskatās, ka cilvēki negrib pirkt lētus telefonus – ja blakus būs vienādi telefoni – viens pa 300, otrs pa 600, bet tas otrais būs ar plakātiņu – kādai zvaigznei rokās, nav grūti uzminēt, kas tiks iegādāts…
Man vakar roka PATI ielika iepirkumu grozā jaunās dobeles dzirnavnieka eko auzu pārslas… poņimeješ?
>vienādi telefoni – viens pa 300, otrs pa 600, bet tas otrais būs ar plakātiņu – kādai zvaigznei rokās
pērkot eko auzas, tu pērc ilūziju ka mirsi vēlāk un mazāk sāpīgā veidā, plakātiņš nesniedz pat šādu ilūziju…
jā, bet mārketingā plakātiņš strādā labāk kā ilūzija…