Web Analytics
More
    Reklāma

    Pētījums: Ķīnas Android ražotāji “noēd” Apple tirgus daļu

    Jaunākie raksti

    Vakar Apple izziņoja pēdējo trīs mēnešu finanšu rezultātus, kuros tika atklāts, ka iPhone pārdošanas apjomi salīdzinot ar iepriekšējo gadu krituši par 13%. Tomēr analītiķi uzskata, ka kopējais viedtālruņu tirgus ir audzis par vismaz 6%, tādējādi viedtālruņu tirgus ir uzrādījis rekordkāpumu.

    iPhone pārdošanas apjomi trīs mēnešu periodā noslīdēja no 48 miljoniem pirms gada līdz 45.5 miljoniem pēdējos trīs mēnešos. Tādējādi Apple viedtālruņu pasaules tirgus daļa ir no 13.6% samazinājusies līdz 12.1%, bet vēl arvien Apple ieņem spēcīgu otro vietu, pārdoto viedtālruņu skaita ziņā piekāpjoties vien Samsung.

    Reklāma

    Samsung pēdējos trīs mēnešos spējis pārdot 75.3 miljonus viedtālruņu, tādējādi saglabājot tirgus līdera pozīciju. Tomēr arī Samsung ir piedzīvojis 10% pārdošanas apjomu kritumu un pasaules statistikā no 24% tirgus daļas nogāzies uz 20%.

    Huawei ir spējis pakāpties no 8% tirgus daļas līdz 9%, turklāt gada laikā Huawei ir piedzīvojis strauju 26% pārdošanas apjomu kāpumu. Šādu rādītāju pārspēj tikai OPPO ar 140% pārdošanas apjomu kāpumu pret iepriekšējā gada šiem pašiem trim mēnešiem.

    Analītiķi uzskata, ka lēto un veiktspējīgo viedtālruņu tirgus tikai turpinās augt, kamēr dārgie viedtālruņi knapi spēs saglabāt esošos pārdošanas apjomus vai pat piedzīvos nelielus apjomu kritumus arī turpmāk. Ja Huawei turpinās šādu kāpumu un Apple iPhone turpinās lejupslīdi, jau nākamā gada rudenī Huawei tirgus daļa varētu līdzināties iPhone pārdošanas apjomiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    28.10.2016 10:15

    Kas tas par virsrakstu….neviens nevienu neēd….picēji paši izdara izvēli….drīzāk tad jāraksta “Apple klienti dod priekšroku Ķīnas ražotājiem” ‘- pavisam cits uzsvars

    Jānis
    29.10.2016 10:50
    Reply to  x

    Kādi vēl Apple klienti?? Šie cilvēki, pieļauju, nekad nav bijuši Apple klienti un pirmais, ko viņi norpēk ir Ķīnas lētucis.

    x
    31.10.2016 13:10
    Reply to  Jānis

    OK…potenciālie klienti, kas nobalso ar maku par Ķīnas lētuci. Katrs $ ko cilvēks iztērē par ķīniešu ceha ražojumiem, nenonāk apple kontos. Tik vienkārši.

    Lapsinieks
    28.10.2016 12:05

    domāju, ka samsung ar savu note7 skandālu nogāzīsies vēl pa kādiem 5% ceturkšņa laikā, nokritīs arī apple un pēc pusgada pirmais trijnieks būs ļoti līdzīgs savās doļās. Tas tā – pakāst 2% ir nieks, pieaudzēt 2 – arī un skat – huawejs jau otrais. redzēs, kā uzņems mate9 – būs kā lakmusa papīrītis.

    Aldis Esmits
    28.10.2016 22:16

    Da jebkuršs 700-800-900 eur aparāts principā pēc laika zaudēs saprātīgajai cenu kategorijai.

    Krotow
    31.10.2016 13:00

    Xiaomi un Meizu un Huawei centieni iPhone līdzīgu ierīces izskatu un IOS līdzīgu saskarni mēģināt pārvilkt savā pusē Ķīnas jauno paaudzi, kuri par iPhone gatavi pārdot abas nieres uzreiz, būs nesusi augļus.

    Lapsinieks
    31.10.2016 13:20
    Reply to  Krotow

    nu gan blēņas. cik var kultivēt mītus par to kopēšanu? tur sen vairs nav nekā tāda, ko kopēt. pasaule iet uz priekšu.

    x
    31.10.2016 13:37
    Reply to  Lapsinieks

    ir, ir nokopēts. Pat forma kā aifonam – plāns taisnstūris. Tāpat kā visi autoražotāji nokopēja mersedesu – četri riteņi, nevis trīs kā savulaik briti centās ieviest.

    Krotow
    31.10.2016 15:26
    Reply to  x

    Auto 3-riteņu konstrukcija britiem (Reliant Robin u.tml.) radās cita iemesla dēļ – publika pieprasīja vienkāršu slēgtas konstrukcijas braucamo (klimats pretīgs, bieži līst), par kuru nav jāmaksā auto paredzētie nodokļi. Pēc britu likumdošanas trīsriteņu auto atrodas motociklu kategorijā. Lasi pats
    https://en.wikipedia.org/wiki/Reliant_Robin#Licence_requirements

    x
    31.10.2016 20:03
    Reply to  Krotow

    55 paundi gadā, tas tik parāda, kā mainījusies naudas vērtība

    Krotow
    31.10.2016 20:14
    Reply to  x

    Mhm. Kopš 1990. gada vērtības kritums ir +/- 8 reizes.

    31.10.2016 13:56

    Labs raksts par Xiaomi grūtībām: https://www.techinasia.com/talk/happened-xiaomi

    Lapsinieks
    31.10.2016 14:11

    jā, ne visu nosaka vnk lēta cena. pavej kā huawei sāk atmaksāties agresīvi tērētie mārketinga rubļi… izskatās, ka cilvēki negrib pirkt lētus telefonus – ja blakus būs vienādi telefoni – viens pa 300, otrs pa 600, bet tas otrais būs ar plakātiņu – kādai zvaigznei rokās, nav grūti uzminēt, kas tiks iegādāts…
    Man vakar roka PATI ielika iepirkumu grozā jaunās dobeles dzirnavnieka eko auzu pārslas… poņimeješ?

    x
    31.10.2016 20:07
    Reply to  Lapsinieks

    >vienādi telefoni – viens pa 300, otrs pa 600, bet tas otrais būs ar plakātiņu – kādai zvaigznei rokās

    pērkot eko auzas, tu pērc ilūziju ka mirsi vēlāk un mazāk sāpīgā veidā, plakātiņš nesniedz pat šādu ilūziju…

    Lapsinieks
    31.10.2016 20:13
    Reply to  x

    jā, bet mārketingā plakātiņš strādā labāk kā ilūzija…

    Reklāma