Cerēji, ka smaržīgā eglīte, kas cenšas attēlot jaunas mašīnas plastmasu aromātu, ir pagātne? Cerēji, ka visi pusnabagi ir pārmetušies uz Burberry smaržām, nevarot atļauties mēteli, somu vai vismaz to smuki rūtoto šalli? Nekā! Izveidota svece, kas mēģina tēlot jauna Apple produkta kastes atvēršanas smārdu.
Svece New Mac ir veidota pilnībā no sojas eļļas, tās smarža it kā atgādinās tikko atvērtu iPhone dievīgo aromātu. New Mac svece saturot piparmētru, persiku, bazilika, lavandas, mandarīna un salvijas smaržas, kas gan vismaz man īsti ar svaigi atvērtas viedierīce iepakojumu neasociējas.
New Mac sveces cena ir 24 dolāri, tiek solīts, ka tā degs 45 līdz 55 stundas. Interesanti, ka New Mac svece jau ir pilnībā izpārdota. Idiotu Jukušo trūkums nav novērojams.
īstā panākumu atslēga esot dažādu aromātu sajaukums – viskijs, zirgi, cigāri, sviedri un sperma. bet i-lūzeriem to nesaprast. **
Nils tā aļņus pievilina.
formaldehīdu smaka in ze džar.
mjā, ir taču cilvēki, kuri pavelkās arī no jauna auto salona izgarojumu smakas.
Sveci ar iesvīdušas paduses aromātu viņi vēl netaisās tirgot?
Domāju, ka to sveci pērk kā joku, lai piem. uzdāvinātu sīkajam, kurš jau mēnešiem raud par jaunu mac.
Nu ļoti smieklīgs joks. Lai vecumā, kad prasīs bērnam krūzi ūdens, tas uzliktu tekoša ūdens skaņas ierakstu.
Bērnam, kas dīc pēc aifona, ir vai nu jādod iespēja pašam to nopelnīt vai jāpaskaidro, kāpēc tas viņam nav vajadzīgs. Nevis jāņirgājas tik tizlā veidā.