web analytics

Atzīmējot gada jubileju, aplikācija “Monea” paplašina pakalpojumu klāstu

Jaunākie raksti

Satechi prezentējis lādētāju, kurā var uzlādēt līdz pat piecām Apple ierīcēm

Šī gada CES 2021 izstādē Satechi prezentējis jaunu aksesuāru mobilo telefonu un planšetdatoru lietotājiem. Šis produkts tiek īpaši mērķēts...

“Cradlewise” rada mākslīgā intelekta kustinātu šūpuli, kas palīdzēs mazulim ātrāk aizmigt

Labs miegs ir tas, ko īpaši novērtēs jaunie vecāki, kuri bieži vien tā kārtīgi izgulēties nevar mēnešiem ilgi. Tā...

Savulaik populārais “Renault 5” atgriezīsies kā elektriskais hečbeks

Francijas autoražotājs "Renault" apstiprinājis, ka tas radīs jaunu versiju savulaik populārajam "Renault 5" hečbekam. Jaunais auto būs daļa no...

Zaļo tehnoloģiju akselerators attīstīs ilgtspējas uzņēmumus Baltijā

Lai veicinātu tādu inovāciju attīstību, kas piedāvā ilgtspējīgus risinājumus un tiecas uz labāku nākotni, Swedbank Latvija kopā ar tehnoloģiju...

Arī Xiaomi krīt Trampa nežēlastībā

Lai arī Donaldam Trampam prezidenta amats būs jāpamet jau pavisam drīz, tomēr vēl arvien norit aktīva cīņa ar ārējo...



Pašmāju sīkmaksājumu mobilā aplikācija “Monea”, atzīmējot 1 gada jubileju, saviem klientiem sāk piedāvāt jaunu pakalpojumu – ar aplikācijas palīdzību veikt rēķinu apmaksu dažādu pakalpojumu sniedzējiem Latvijā.

Jau šobrīd ar mobilo aplikāciju “Monea” ir iespējams apmaksāt rēķinus tādiem pakalpojumu sniedzējiem kā Latvijas Gāze, Lattelecom, Bite Latvija, LMT, Tele2, un citiem.

Mārtiņš Kalniņš, aplikācijas “Monea” līdzdibinātājs: “Mūsdienu straujais dzīves ritms ir viens no galvenajiem faktoriem, kāpēc vēlamies padarīt cilvēku ikdienu pēc iespējas ērtāku. Lai gan aplikācijas “Monea” pamatfunkcija ir nodrošināt naudas pārskaitīšanu visiem lietotāja telefongrāmatas kontaktiem vien dažu minūšu laikā, arī citu ikdienā veicamu darbību vienkāršošana jau kopš aplikācijas pirmsākumiem ir bijis viens no mūsu galvenajiem mērķiem. Priecājamies, ka šobrīd saviem klientiem varam nodrošināt arī atvieglotāku rēķinu apmaksu, tādējādi nodrošinot vēl lielākas ērtības ikdienas dzīvē.”

Lai iepazītos ar pilnu sadarbības partneru sarakstu rēķinu apmaksai, aplikācijā izvēlieties sadaļu “Rēķini”. Plašāka informācija par aplikāciju “Monea” ir pieejamas mājaslapā: www.monea.me.

Līdzās jaunajam – rēķinu apmaksas – pakalpojumam, tuvākajā laikā plānots ieviest arī papildu pakalpojumu – iespēju “Monea” klientiem pieteikties rēķinu saņemšanai no pakalpojumu sniedzēja. Tas nozīmē, ka klients varēs izvēlēties, kuru pakalpojumu sniedzēju rēķinus vēlas saņemt un arī apmaksu veikt ar “Monea” aplikācijas starpniecību vien ar dažu klikšķu palīdzību.

Latvijas iedzīvotājiem aplikācija “Monea” ir pieejama jau šobrīd, bet uzņēmuma tālākie plāni ir saistīti ar attīstību Eiropā. Ar šī gada septembri aplikācijas “Monea” dibinātāji ir sākuši investīciju A kārtas palielināšanu ar mērķi nākamajā gadā uzsākt šī pakalpojuma eksportu, tādējādi ieejot citos Eiropas valstu tirgos.

Mobilo aplikāciju “Monea” savā ikdienā var izmantot visu lielāko Latvijā darbojošos banku klienti. Lai lietotu aplikāciju “Monea”, to ir nepieciešams lejupielādēt savā mobilajā viedtālrunī, izmantojot App Store vai Google Play sniegtās iespējas. Pēc veiksmīgas lejupielādes ir jāreģistrē savs konta numurs (IBAN) un maksājumu karte (Visa, Mastercard). Būtiski, ka lietotāja kartei jābūt aktivizētai maksājumu veikšanai internetā. Tālākās darbības paredz: reģistrēt sava mobilā telefona numuru, vārdu, uzvārdu, personas kodu un izveidot tikai lietotājam zināmu paroli (PIN kodu). Pēc veiksmīgas reģistrācijas lietotājam būs iespēja veikt gan maksājuma pieprasījumu, gan naudas pārskaitījumu uz visiem viņa telefongrāmatas kontaktu bankas kontiem vien dažu minūšu laikā.

15 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
15 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
as

Ceru, ka mūsējiem izdosies nest Latvijas vārdu pasaulē ar kautko līdzīgu Skype!
pats gan nelietoju, jo saņēmējam arī jābūt aplikācijai, kas ir neiepējamā misija visai telefongrāmatai. Pagaidām ērtāk ar bankas aplikāciju ieskaitīt kontā, tie kam cita banka paši vainīgi:)

TomsQ

Tieši tā – neiespējamā misija. Ideja un aplikācija ir laba, taču negribu strādāt kā viņu mārketinga daļās darbinieks un katru reizi kādam reklamēt un lūgt, lai viņš ieinstalē aplikāciju. Ja vien būtu opcija kontaktam manuāli ievadīt bankas kontu…

Tom

Skandināvijā šādas micro/mobile maksājumu platformas ir ļoti populāras un tirgū it laba konkurence. Gandrīz katrai bankai ir savs risinājums. Tāpēc ir labi, ka arī Latvijā kāds kaut ko dara, bet… Kad runa ir par maniem personīgajiem datiem un vēl jo vairāk – par manu naudu, es kļūstu mazliet tramīgs. Kā mani dati tiek uzglabāti? Kā tie tiek šifrēti? Ar kādiem algoritmiem? Kad un vai vispār ir veikt PCI-DSS audits? Ja nav veikts PCI audits, tad platformu nevar uzskatīt par drošu. Vēl bēdīgi ir tas, ka pati monea.me lapa neatbalsta TLS. Mani māc bažas par konkrētā servisa drošību.

x

es neaizdomājos līdz PCI, pat ne līdz TLS. Bet man liekas dīvaina doma laist savus maksājumus ar ID info caur trešo kantori. OK, ja es būtu grāmatvedis, kurš 12st. dienā pavada auto vai lidostās, jā es saprotu. Bet kāpēc to vajag man, ja var apsēsties pie laptopa (vai nostāties, stāvgalda gadījumā), atvērt internetbanku un izdarīt darāmo.

Vienīgais, ko es saprotu – maksāt no telefonu blēžu kantorim europark, tas protams ir ērti, lai arī iebāzt karti automātā ir vēl ātrāk, nekā grābstīties gar tel. ekrānu. Ja nu nomest auto un skrienot maksāt, bet var pakrist un viss laika ietaupījums vējā.

Ēriks

Ļoti noder Monea gadījumos, kad vajag steidzami dabūt naudu no sava SEB konta uz, piemēram, draudzenes Nordea kontu.
Ja es to darītu, apsēžoties pie sava galda (vai, iespējams, nostājoties pie stāvgalda, kas varētu būt aktuāli tiem, kas ikdienā strādā pie stāvgaldiem), ieejot savā internetbankā un izdarot darāmo, tad man tas prasītu vairāk laika, dažādu drošības kodu ievadīšanu, un (pats būtiskākais) – nauda saņēmēja kontā visticamāk nonāktu tikai nākamajā dienā. Ir bijušas reizes, kad šāds risinājums gluži objektīvi neder!

x

Jā, dažādu drošības kodu ievadīšana reāli čakarē dzīvi, piekrītu. Paiet puse dienas!

Hm, nebiju aizdomājies ka konti abiem vienā bankā ir ērti arī no šāda praktiskā viedokļa, jeb drīzāk, ka dažādu banku gadījumā jāgaida ilgāk, bet tā tas ir. Tevis pieminētajā situācijā sieva ir glābta minūšu laikā. Bet jā, vienu banku var organizēt savējo lokā, ar citiem – kāda banka nu katram ir, tāda nu ir.

Jānis A

monea.me lapai tls vai ssl nav nemaz vajadzīgi. Tā ir tīri informatīva lapa.
Vienīgais tas rada nelielu priekšstatu par pašu kantori vai viņiem ir tie 50 eiro gada par sertifikātu vai nav, kur pie tam šajā gadījumā kantoris nodarbojas ar naudu, kas savā ziņā ir ironiski – ir iedaļa “drošība”, bet nav pat drošs savienojums ar mājaslapu.

Tom

TLS nodrošina ne tikai šifrēšanu, bet arī daru integritāti. Kāds var uzhakot to lapu un ielikt savu formu, kurā laipni aicina klientus ievadīt savus kredītkaršu datus. Kā jau pats rakstīji, tad kompānijai, kas nodarbojas ar kredītkaršu datu apstrādi, tas ir nepiedodami.

digitalk

jā, no šāda aspekta pilnīga laža, piekrītu. kaut gan varbūt viņu statiskā lapa reizi stundā no bekapa atjaunojas un plats vienalga uz visādiem kūlhakeriem.

Artis

Logo krāsas paši nevarēja izdomāt?comment image

x

primārās krāsas ir vien 3, kā lai katrs dabū pilnīgi citādākas.

digitalk

nu vismaz logo nav nopizģījuši ;)

TomsQ

Ja pareizi atceros, tad Monea ar šādu krāsu logo bija jau pirms instagrams nomainīja savu stilu ;)

Lapsinieks

šajā gadījumā instagrams nopi**ījis no monea.

digitalk

jāievieš jauns termins – no…[pīp]…ējis :)
tas gan sāk atgādināt veco anekdoti par Jamaikas un Kolumbijas neveiksmīgo futbola spēli, kur futbola laukumam jamaikieši nopīpēja visu zāli un kolumbieši nošņauca visas līnijas…

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: