Web Analytics
More
    Reklāma

    Scania rada pasaulē pirmo pulksteni no smagajām automašīnām

    Jaunākie raksti

    Scania ir pieņēmusi jaunu izaicinājumu – sacensības ar laiku. Izaicinājumā 14 smagājām automašīnām bija burtiski jāķer katra sekunde. Pamestā lidlaukā nekurienes vidū Scania radīja pasaulē lielāko pulksteni, kas sastāv no smagajām automašīnām – pulksteni, kas tikšķ 24 stundas no vietas.

    Strādājot kravas pārvadājumu biznesā, būšana īstajā vietā un īstajā laikā nozimē visu. Tāpēc Scania tās jaunās paaudzes smagās automašīnas nolēma notestēt, liekot uz sacīkšu ceļa vienu pret vienu ar pašu grūtāko pretinieku – laiku. Pats uzstādīšanas process, aizņēma 14 smagās automašīnas, 90 autovadītājus un 70 000 kvadrātmetru pamesta lidlauka. Gigantiskais pulkstenis sāks tikšķēt 20. septembra plkst. 20:00 pēc Latvijas laika un tiks translēts tiešraidē.

    ReklāmaAdvertisement

    “Smagās automašīnas ir ne tikai lielas, spēcīgas konstrukcijas, bet arī sīki un smalki izplānoti un noslīpēti instrumenti – tieši tāpat kā pulksteņi. Katru automašīnu vajadzēja specifiski pielāgot tās atrašanās vietai pulkstenī, un bija nepieciešama smalka datu analīze reālajā laikā un savienojamība ar servisa centru, lai šī misija būtu iespējama,” skaidro Stafans Arvas (Staffan Arvas), Scania mārketinga un komunikācijas vadītājs.

    Katrai no iesaistītajām automašīnām bija sava veida izaicinājums atkarībā no tā, kurā no pulksteņa rādītājiem tā bija. Sekunžu rādītāju kolonai vajadzēja braukt pa perfektu riņķi katras sešdesmit sekundes 24 stundu garumā. Sekunžu rādītāja kolonas iekšējai automašīnai vajadzēja noturēt vienmērīgu ātrumu 13 km/st., savukārt ārējai automašīnai – 54 km/st. Automašīnām, kuras veidoja stundu un minūšu rādītājus vajadzēja sinhroni laiku pa laikam braukt un apstāties.

    Lai spētu noturēt vienmērīgu ātrumu un degvielas patēriņu, katru no 14 smagajām automašīnām vajadzēja tehniski pielāgot atbilstoši tās atrašanās vietai pulkstenī. Scania flotes vadītāji no kontroles torņa vēroja visu iesaistīto mašīnu darbību, lai izvairītos no neparedzētām pauzēm un lieka nolietojuma.

    Vadītāji spēlēja nozīmīgu lomu misijas izpildē. Elins Engstroms, Scania automašīnas vadītājs, kurš brauca sekunžu rādītāja kolonā, izceļ: “Kravas automašīnu biznesā patiesi svarīga ir precizitāte un punktualitāte. Pulksteņa izaicinājums bija augstākais pārbaudījums, iekļaujoties vienotā sistēmā ar vienmērīgu ātrumu pa noteiktu trajektoriju 24 stundas no vietas. Visiem vadītājiem vajadzēja darboties sinhroni, lai nodrošinātu šīs misijas izpildi un izveidotu pasaulē lielāko smago automašīnu pulksteni.”

    Pulksteņa darbība tika filmēt, izmantojot piecu dažādu veidu kameras, kas ļauj skatītājiem pulksteņa mājaslapā pārslēgties starp dažādiem skatiem. Tāpat mājaslapas apmeklētāji var ieskatīties projekta aizkulisēs un uzzināt sīkāk gan par pulksteni, gan Scania jaunās paaudzes automašīnām.

    Pulksteņa izaicinājums tika pieņemts, lai pierādītu, ka, neskatoties ne uz ko – vai tiek vilkta graudu, degvielas vai koku krava vai veidots 70 000 kvadrātmetru liels pulkstenis – Scania spēj piedāvāt labāko risinājumu vissvarīgākajam biznesam – Jūsu.

    the-scania-clock-at-daytime

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    as
    22.09.2016 09:51

    Tāpēc tie auto tik dārgi, ka spēlē šitik dārgas rotaļas:)

    22.09.2016 14:36
    Reply to  as

    Auto ir dārgi, jo tās ir specifiskas ierīces ar kuru palīdzību biznesi var nopelnīt.

    deni2s
    22.09.2016 14:13

    Kārtējais mārketinga BS.

    22.09.2016 14:35
    Reply to  deni2s

    Jā, es Tev pilnībā piekrītu, ļoti interesanta mārketinga kampaņa :)

    deni2s
    22.09.2016 14:50

    Vismaz sev neko interesantu tur neatradu. Dara kaut kādas muļķības un to pasniedz tā, it kā lidošana uz Mēnesi salīdzinot ar šo ir nieks. Šī noteikti nav tā ziņa, kuru es sagaidu redzēt kursora auto sadaļā.

    23.09.2016 08:50
    Reply to  deni2s

    Man gan šī aktivitāte šķita interesanta un tā ir saprotama arī tiem, kas ir ārpus transporta biznesa jomas. Tāpēc arī publicēju Kursorā. Kādu saturu sagaidi pie mums?

    deni2s
    23.09.2016 10:18

    Interesantus un subjektīvus auto apskatus, varbūt kādu jaunu tehnoloģiju apskatus (tur lukturi, bremzes – tādā stilā), kurš ražotājs ar kuru apvienojies, auto modeļu jaunumi (jauni modeļi/pārtraukta ražošana), kaut kādu vietējo auto pasākumu (klubu) apraksti un ziņas par tiem arī būtu interesanti – tagad jums nekā tāda nav, bet tie pasākumi notiek sezonā katru vīkendu.

    23.09.2016 10:45
    Reply to  deni2s

    Izklausās prātīgi un interesanti. Lūkosim darboties tā, lai šāds saturs atrastu vietu arī Kursorā. Paldies par viedokli!

    Reklāma