Web Analytics
More
    Reklāma

    Nieka 40 dolāri un varēsi vienlaicīgi lādēt un klausīties mūziku ar savu jauno iPhone 7

    Jaunākie raksti

    Apple lēmums atteikties no standarta 3.5 mm austiņu pieslēgvietas ir visapspriestākais iPhone 7 un 7 iPhone Plus jaunievedums. Apple vēlas, lai vadu austiņām izmantotu Lightning pieslēgvietu, tomēr tādējādi nebūs vienlaikus iespējams veikt uzlādi un klausīties mūziku.

    iPhone 7 un 7 iPhone Plus nonāks tirdzniecībā piektdien, tomēr jau šobrīd vari pasūtīt Belkin izstrādāto Lightning Audio + Charge RockStar adapteri, kas ļaus apiet Apple uzliktos lādēšanas un vienlaikus arī mūzikas baudīšanas fiziskos ierobežojumus. Belkin apgalvo, ka adapters tapis ciešā sadarbībā ar Apple, tas nonākšot arī Apple oficiālajos veikalos.

    Belkin izstrādātā Lightning Audio + Charge RockStar adaptera cena ir 40 dolāri, kas būtu uzskatāma par visai piezemētu cenu Apple aksesuāram. Adapters atbalsta 48 kHz 24-bitu audio Lightning izejā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    81 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Lapsinieks
    13.09.2016 10:22

    urāā! a mēs uztraucāmiem… Cienīgs papildinājums apple 28 adapteru ģimenei!

    Krotow
    13.09.2016 11:38

    – Nevariet izmantot standarta austiņu spraudni mūsu jaunajā telefonā? Nieki! Nopērciet vienu papildus lūzni – tikai 40 zaļie.

    Saprātīgs cilvēks, to dzirdot, apgriežas un aiziet pie tā, kurš pārdos līdzvērtīgu aparātu ar standarta austiņu spraudni. Uz rindās pie veikala gulētājiem saprāta balss nedarbosies.

    Skābene
    13.09.2016 11:41

    Inovācija, sensācija, tagad milzīgais un neparocīgais austiņu spraudnis tiek aizstāts ar mazu(lasi lielu), ergonomisku (lasi neergonomisku), dizainisku super, truper koka kluci konstantīnu (kurā nav ne smakas no koka). Urrā, aplausi studijā! :)

    Maris Laudams
    13.09.2016 12:07

    Lietojiet airpods! Kur problēma?
    Gribi iphone, tad esi iphonists par visiem 100%. Apple zina labāk!

    davfreim
    13.09.2016 13:04

    Clickbait priekš visiem dirsējiem :) uzrakstiet par visiem adapteriem šādus rakstus par neko.

    13.09.2016 14:22
    Reply to  davfreim

    Reku viens noķerts!

    Uldis M.
    13.09.2016 13:55

    Ko jūs te ņematies par kaut kādu Belkin adapteri. Pasaule ir pilna ar dažādiem jēdzīgākiem un nejēdzīgākiem trešās puses aksesuāriem priekš iPhone.

    13.09.2016 14:13
    Reply to  Uldis M.

    Gluži manas domas. Es gan arī nedomāju, ka īpaši lielam īpatsvaram cilvēku ir aktuāli klausīties mūziku (ar vadu) vienlaicīgi ar ierīces uzlādi.

    vienalga
    13.09.2016 14:19

    braucot mašīnā standarta prakse waze ar gps, lādējas telefons, lai gala mērķī bača vēl dzīva un caur aux pieslēgumu klausos mūziku auto skaļruņos no telfona…

    13.09.2016 14:22
    Reply to  vienalga

    Normālā auto mūziku klausās caur Bluetooth. Bet vispār diezgan valīds points. Man pašam savā auto nav Bluetooth un mūžīgi besos par čakaru ar vadiem.

    davfreim
    13.09.2016 14:27

    Nu ja telefons par 1000€, tad auto vajadzētu būt zilajam zobam, bet nu ir dažādi brīnumi arī jauniem auto, kam aprīkojums kartupeļa līmenī. :)

    AUX tiešām ir nepatīkams čakars, protams, ka ne visiem auto tas bluetooth strādā normāli :/

    Lapsinieks
    13.09.2016 16:16
    Reply to  davfreim

    Domā? A ja brauc ar vecu jaguāru, kas maksā 10x vairāk par visu tavu i-produkciju… arī jābūt zilajam zobam?

    davfreim
    13.09.2016 18:12
    Reply to  Lapsinieks

    Ja vari atļauties tik daudz, tad vari arī ielikt modificētu konsoli ar visu zilzobu…

    banana
    13.09.2016 21:43
    Reply to  davfreim

    Nezinu nevienu balto cilvēku auto ražotaju(nerunāju par ferrari, maseratti u.t.t. kosmosiem) kurš 2016 gada auto standarta aprīkojumā tev dos ‘Bluetooth’ maģi!

    Hell vispār ir joprojām tādi kas standartaprīkojumā pārdod auto BEZ maģa, gribi parasto maģi piemaksā 300eur! Gribi maģim AUX + 200eur klāt! Gribi BT maģi – maksā klāt tur 1500eur un tad tev būs krutākais maģis ar BT tā pilnīgi ar visu eiropas autiņiem! Eiropā auto standartaprīkojums tev ir kaste ar durvīm četriem riteņiem, sēdekļiem un tad attiecīgi cik maka biezums atļauj pieaudzē aprīkojumu.
    Standarta latvietim pie auto iegādes/naudas skaldīšanas PROTAMS ka nevienam vairs ‘BT’ f-ciju nevajag! Un tad sākas visādas trešo pušu parodiju cilvēku izdomajumi ar FM transmitteriem u.t.t.

    13.09.2016 21:53
    Reply to  banana

    Tavā rīcībā ir novecojusi informācija.

    Briedis
    14.09.2016 18:53
    Reply to  banana

    Jau labu laiciņu ļoti daudz auto tiek aprīkoti ar Bluetooth handsfree sistēmu tīri drošībai, lai vari ļerkstēt pa telefonu. Kur Bluetooth handsfree, tur Bluetooth arī maģim. Man ir balto cilvēku 2012.gada VW Šarans ar nekādu tur turbo maģi. Bet viņam ir Bluetooth, un mūziku klausos caur to.

    ervinsasaris
    13.09.2016 23:20
    Reply to  davfreim

    Nu paga, ne jau nu tagad iPhonam klāt jāpiepērk ne tikai adapteris, bet arī atbilstoša mašīna… Ne visiem jaunākās mašīnas ar normālu aprīkojumu ir must have

    davfreim
    14.09.2016 00:03
    Reply to  ervinsasaris

    Nu protams ir jau visādi dīvainīši, kas paņem jaunu auto un ka tik lētāk, pat logus elektriskos atļauties nevar, ir arī tādi, kam radio izskatās kā 90. gadu autiņiem….

    Janis
    14.09.2016 00:13
    Reply to  davfreim

    Ej gulēt, jau pie samaņas esi sācis murgot :D

    Skābene
    14.09.2016 09:22
    Reply to  davfreim

    Latvijā 90% dīvainīšu brauc ar 10-15 gadus veciem auto, kur vēljoprojām mēdz būt kasešu atskaņotājs un kasešu adapteris priekš AUX. :)
    Un tā kā dīvainītis ir nopircis Iphone 7, tad jaunām ziemas riepām naudas nav un pirks lietotas! :D

    Uldis M.
    14.09.2016 09:42
    Reply to  Skābene

    Loģiski! Kurš tad redz kādas tev riepas uz mašīnas stāv, vai kas tavā īrētajā dzīvoklī darās? Toties jaunāko iPhone pamanīs katrs kurš zina kas ir jaunais iPhone! Tas taču ir latviešu dabā – parādīt ka esi izsities šai dzīvē uz augšu un ka vari atļauties braukt ar krutas markas auto (tas nekas ka vecu) un lietot iPhone (tas nekas ka kredītā, un uz riepu rēķina) :)

    Uldis M.
    13.09.2016 14:33

    Man arī no rūpnīcas auto nenāk Bluetooth, toties 3.5 aux ligzda gan ir. Kur problēma? Pa piecīti no ebaja pasūtīts Bluetooth aux adapteris, kurš pievienots stacionāri, viss glabājas rokas balsta nodalījumā un nav problēmu… klausos mūziku un Waze norādes bez vadiem…

    13.09.2016 14:36
    Reply to  Uldis M.

    Kāds konkrēti Tev ir tas Bluetooth verķis? Cik esmu mēģinājis, pilnīgi visi ir pēdējākie sūdi, kas nespēj noturēt savienojumu un skaņa raustās. Bet, jā, tas ir tāds jēdzīgs risinājums pie noteikuma, ja raidītājs OK.

    Uldis M.
    13.09.2016 14:42

    Izvēlējos šādu:
    https://www.aliexpress.com/item/2016-Newest-Upgraded-Version-Bluetooth-4-1-Wireless-AUX-Audio-Stereo-Music-Home-Car-Receiver-Adapter/32688946839.html?spm=2114.13010608.0.105.2Nx6Ee
    Man zem rokas balsta vāka ir gan piepīpētāja ligzda gan AUX ligzda abas blakus. Piepīpētāja ligzdā stāv lētais kompaktais USB 1A baroklīts, kamā iesprausts augstākminētais Bluetooth un ar īso kabelīti savienots ar AUX ligzdu… Ar iPhone strādā perfekti… cik telefonu esmu cilājis, signāls nezūd un arī skaņa šķiet ka neatšķiras salīdzinājumā ar tiešo pieslēgšanos AUXam.

    Artis
    14.09.2016 15:03
    Vilnis
    28.10.2016 12:22

    Esmu lietojis šādu produktu – iClever Himbox HB01

    Skābene
    14.09.2016 09:26
    Reply to  Uldis M.

    Bluetooth katrā mašīnā darbojas citādi. Man piemēram iekš Chevrolet mūzika skan, bet Waze tiek slāpēta. Iekš toyotyas atkal otrādi, kad skan waze paziņojums, mūzika tiek slāpēta! Tā kā katram auto ražotājam savas īpatnības! Ak jā, ar toyotu (2016) Iphone vispār nedraudzējās, tikai caur aux vadu. Nezinu kāpēc tā notiek, jo android ar toyotu draudzējas.

    digitalk
    13.09.2016 16:47

    jautājums vai tai normālā auto ir normāla akustika. ja nav, tad prastākais mp3 pleijeris, spraužams piepīpētājā, ar iebūvēto FM raidītāju un flešiņa atbalstu tavā autoradio atskaņos tik pat nekvalitatīvi kā zilzobis.

    13.09.2016 16:58
    Reply to  digitalk

    Oi, te gan nošāvi greizi. Tie FM transmiteri skan pēc dibena un Bluetooth sniegums ir par pāris kārtām kvalitatīvāks un atšķirība ir uzreiz jūtama. Esmu savulaik gana daudz izmēģinājis FM transmiterus, lai vairs nekāptu uz šī grābekļa.

    Lapsinieks
    13.09.2016 17:03

    digitōks varbūt domāja kādu zapiņu ar vienu papīra skaļruni… FM transmiteri IR GAVNO. starp citu – nafig tads vajadzīgs – to pašu tak var izdarīt ar telefonu (ok, ne visiem ir, bet tomēr)

    13.09.2016 17:09
    Reply to  Lapsinieks

    Starp citu, labu tēmu paķēri. Savulaik taču bija diezgan daudz telefoni, kam bija iebūvēti arī FM raidītāji. Man šķiet, ka par kaut kuru Nokiju ar šādu fīču es biju diezgan lielā starā. Mūsdienās šādu ierīču laikam vairs gandrīz nav palicis. Tagad pat FM radio uztvērējus arvien retāk iebūvē.

    digitalk
    13.09.2016 18:00

    man ar BT ir ‘saspringtas attiecības’, gļuks uz gļuka, revīzijas un profili, draiveri kompjiem, kurus ne kārtīgi dabūt, ne autori ērti uztaisījuši. visi tie pārnēsājamie skaļruņi no lētā gala, kas labākajā gadījumā skan pēc boomboksa. tāpēc arī salīdzināju ar FM raidītājiem, kuri neskan daudz sliktāk par parasto radio.

    bet ja saki, ka situācija vismaz auto jomā ir labāka, būšu zināt.

    Uldis M.
    14.09.2016 09:36
    Reply to  digitalk

    Patiesībā Auto FM raidītāju viens no klupšanas akmeņiem bija tieši iebūvētais, nekvalitatīvais MP3 atskaņotājs (dekoders), jo kā zināms MP3 ir kompresēts formāts.
    Viens no pēdējiem FM transmiteriem ko savulaik testēju iepriekšējā mašīnā (kurai nebija AUX iespēju), bija tīri pliks FM raidītājs ar 3.5 spraudni ko slēgt klāt telefonam, vai citai atskaņošanas ierīcei. Tas skanēja krietni labāk par iepriekš izmēģinātajiem klasiskajiem modulatoriem ar piespraustu flešku. Protams līdz labai skaņai tur bija tālu, bet nu, iztikt varēja.

    Artis
    14.09.2016 15:00

    Es to atrisināju, nopērkot Bluetooth to aux adapteri AliExpresī pa 3€. Viss darbojas.

    Kaspars
    13.09.2016 14:18

    Lai reizē klausītos mūziku uz parastām (t.i. 3.5mm pieslēguma) austiņām un vēl varētu lādēt telefonu, tagad vajag 2!!!! adapterus, līdz šim nevajadzēja nevienu… Var jau teikt par to ka jāiet laikam līdzi, bet nu- izskatās, ka laiks šajā ziņā iet uz nepareizo pusi?!

    Artūrs Trubačs
    13.09.2016 15:04

    Vispār Apple ir pārvērties par mēslu, es vēl joprojām nesaprotu kamdēļ šis viss ir vajadzīgs, piemēram ja laiks iet uz priekšu, tad lai izdomā vienu standarta portu, kas iespējams varētu aizvietot 3.5 portu, bet nē nu Apple jau izdarīja ka var nerēķināties ar citiem ražotājiem par citiem tehnoloģiju radītājiem. Un man likās tagad jau ir viedais gads, nevis adapteru gads, apple vienmēr izdomās kā papildus noslaukt savus patērētājus.

    13.09.2016 15:41

    Pilnīgi ačgārna domāšana. Ir nevis jākrāmējas ar adapteriem, bet jāpāriet uz bezvadu tehnoloģijām un Apple, tāpat kā Google, Microsoft utt., ir viens no tiem grandiem, kas šādas lietas nosaka. Mēs taču vairs nelietojam ne mīkstās disketes, ne diskus un pat ne fleškas.

    Lapsinieks
    13.09.2016 16:21

    cilvēki tam nav gatavi. saražotas miljardiem dažādas vadu ierīces, ko vairs nevar pieslēgt. visa hifi tehnika balstās uz vadiem. nu neiztur kritiku apgalvojums, ka ligzdu izmetām, lai taupītu vietu. pēc visiem parametriem – ekrāna izmērs pret korpusu, baterijas ietilpība (par kuru pat vairs nerunā – vnk kaunās teikt), fiziskie izmēri… visos parametros pamatīgi zaudē konkurentiem. Tikai aklais to var neredzēt.

    13.09.2016 16:40
    Reply to  Lapsinieks

    Jāgaida kaut kādu iFixit tipa atjaucēju raksti, lai var redzēt kas notiek jaunā iPhone korpusā. Par baterijas ietilpību arī nemaz nav jārunā, svarīgāk ir tas, cik ilgi telefons darbojas. Un prezentācijā tika norādīts, ka jaunie iPhone turēs ilgāk nekā iepriekšējais modelis.

    Lapsinieks
    13.09.2016 16:54

    … pateicoties jaunajam procesoram bet ar to pašu bateriju. stāsts par to, ka ar to tiek pamatota “vietas atbrīvošana” tai pašai baterijai. Nejūti, ka drusku “wrong message?” Vispār Tu drusku uzvedies tā, it kā braukātu ar Teslu un būtu nolobējis benzīntanku slēgšanu kā šķiru. Tipa lepni – kamōn, tehnoloģija iet uz priekšu, kur problēma, nopērciet sev ar visi Teslas.

    13.09.2016 16:57
    Reply to  Lapsinieks

    Kur ir teikts, ka baterija ir tādā pašā izmērā/apjomā? Parasti Apple šādu informāciju vispār neizpauž uzsverot tikai stundas, ko ierīce var darboties uz vienu uzlādi.

    Bet, jā, es cenšos raudzīties nākotnes virzienā nevis ieciklēties uz gadu gadiem ierastām lietām. Tāpat arī skaidrs, ka tagad dažas nedēļas ļaudis pačīkstēs un pāris gadu laikā nomainīsies uz bezvadu austiņām. Kas nenomainīsies, pāries uz citiem viedtālruņiem. Nav jau tā, ka šobrīd nav alternatīvu.

    Lapsinieks
    13.09.2016 17:00

    nu nekad nevarēs nolikt = zīmi starp bezvadu un vadu ausīm. Vadu ausīm ir kaitinošie vadi, toties tām nav akumulātoru un tās nav jālādē! Un tām nokaut kaut kādus čipus, procesorus, raidītājus un dacus vnk nav iespējams, jo to tur vienkārši NAV! Plus vēl tās baterijas tak ir smagas.

    13.09.2016 17:06
    Reply to  Lapsinieks

    Man šķiet, ka esi savos vadu mudžekļos iestrēdzis pārāk ilgi :) Nu jau bezvadu austiņas ir pietiekami “pieaugušas”, lai nebūtu tik trakoti neērtas kā apraksti un tās būtu saistošas daļai patērētāju. Vienmēr jau ir tas jautājums, ko esi gatavs upurēt, lai iegūtu šādu vai tādu ērtību.

    Skaidrs, ka bezvadu ausīm ir savi plusi un tāpēc ir svarīgi, lai kāda liela kompānija kopumā pagrūž industriju šīs jomas attīstības virzienā. Ar laiku austiņu klāsts būs plašāks, tām būs ilgāks darbības laiks, labāks skanējums utt. Es domāju, ka ir pienācis laiks šādam grūdienam.

    Un atkārtošos, iPhone nav vienīgais telefons pasaulē, tāpēc es īsti nesaprotu cepiena būtību. Ja neder 3.5mm pieslēgvietas neesamība, tad telefonu bodē ir pilns ierīču, kam tā ir.

    Lapsinieks
    13.09.2016 22:01

    nupat tik iedomājos… tas 3,5 džeks ir jau n-desmit gadus. ok, lai tas iet pa skuju taku. Bet tas bija VIENĪGAIS standarts un Tu nopietni domā, ka lightning (kas uzbūvēts uz novecojuša usb-2) kļūs par jaunu VIENĪGO standartu? Visai industrijai? Vai Tu esi par VIENU vadu visā veida ierīcēm, sistēmām, ražotājiem? Domā, ka apple tas ir pa spēkam? Ka visi tagad stāsies rindā un pirks viņu patentu? Tas tā – retoriski…

    13.09.2016 22:21
    Reply to  Lapsinieks

    Nē, es tā nedomāju un man šķiet, ka arī Apple tā nedomā. Viņiem varētu būt pajāt, kas notiek ārpus viņu ierīcēm/ekosistēmām. Es gribētu, lai attīstās bezvadu tehnoloģijas visiem nespecifiskajiem (hi fi up my ass) gadījumiem.

    Lapsinieks
    13.09.2016 22:30

    tas labi. vienā rakstā lasīju, ka hifi industrija jau vienreiz apsvilinājās ar apples 32pina spraudni, kuru kabināja klāt stereosistēmām un ka otreiz tas vairs nenotiks. (man pašam mājās tāds yamaha mūzikas centrs virtuvē mētājas). 3,5 dzīvos vēl ilgu mūžu – mūs pārdzīvos. bezvadi rullē, bet BT patreizējā versijā ir SŪDS. No 10 ierīcēm 9 nestrādās pietiekami stabili. Ja nozarei būtu skaists risinājums – būtu skaisti. Un… nekur jau nav akmenī iecirsts, ka kādu dienu arī cilvēkiem varētu iesākties “pajāt” (vai Tu ar to domā mīkstinājumu no krievu “jebaķ”?) kas notiek ar apple ierīcēm/ekosistēmām. Kādreiz arī nokia bija neiedomājami stabila, progresīva megakompānija ar nomācošu dominanci visā pasaulē.

    13.09.2016 22:43
    Reply to  Lapsinieks

    Protams! Viss šajā pasaulē ir mainīgs.

    Raivis Rasnačs
    13.09.2016 17:02
    Reply to  Lapsinieks

    Kristapam fanbojisms spraucas pa visām vīlēm ārā…

    13.09.2016 17:07

    Fanbojisms uz ko? Uz pārmaiņām? Bezvadu tehnoloģijām? Ja teiksi, ka uz Apple tad tas ir old news, kas ir visai attālas no realitātes. Es tak vēl pavisam nesen diezgan atklāti slavēju dažu labu citu produktu.

    Raivis Rasnačs
    13.09.2016 17:19

    Saprotu. Zinu, ka ir grūti neslavēt to, ko lieto ikdienā un kas personiski šķiet ērts un neaizvietojams. Tomēr šoreiz audiofīlus tu nerespektē. Jau kopš kasešu un CD laikiem visiem ir zināms, ka vadi audio pasaulē ir neaizvietojami.

    13.09.2016 17:22

    Nav tā, ka es viņus nerespektēju, taču uzskatu, ka šādu cilvēku īpatsvars nav pārāk liels un viņi tāpat visi jau ir no galvas nokrāvušies ar zelta vadiem, dārgām austiņām un specializētiem mūzikas atskaņotājiem. Es nedomāju, ka iPhone vai jebkurš cits viedtālrunis spēj apmierināt viņu prasības.

    Lapsinieks
    13.09.2016 17:29

    Ļoti filosofisks un diskutabls jautājums. Un bezjēdzīgs – lielākā daļa izmanto mūziku kā fona troksni – patiesībā nemaz neklausās, nevar pateikt par ko iz dziesma, kādi vārdi, kādi mūzikas instrumenti tiek spēlēti utt. Pie tāda uzstādījuma tiešām visas diskusijas ir smieklīgas.

    digitalk
    13.09.2016 18:30
    Reply to  Lapsinieks

    njā, kad strādāju ofisos, CD plāceni uzlikušie cilvēki nesaprotoši uz mani skatījās, kad pēc pāris stundām pienācu klāt un teicu, ka vispār jau tas ir aizgājis uz trešo apli, vai nebūtu laiks nomainīt.

    Kaspars
    13.09.2016 17:30

    Hmz, šeit arī sliecos Kristapa virzienā- tie ar tiem zelta vadiem jau diez vai tāpat fanoja par ābola vai kāda cita telefona piedāvāto mūzikas kvalitāti. neesmu pārāk interesējies par šo nozari, bet nu cik pa kādai reizei ziņās manīts, tur tak savi monstrozie ipod veidīgie atskaņotāji, vai ne tā?

    Lapsinieks
    13.09.2016 17:35
    Reply to  Kaspars

    tur, protams, ar baigais perebors – bet viens ir skaidrs – patreizējais 4tais zilzobis IR šaurā vieta, reāli dzirdama šaurā vieta. Piektais jau itkā būšot ok, bet tas laikam vēl jāgaida. Zelta vadi lai paliek tiem, kam tie silda, ko nu tur viņiem silda…

    Raivis Rasnačs
    13.09.2016 17:43

    Okei, ir tev sava taisnība. Tomēr Apple varēja rīkoties citādāk.

    Briedis
    14.09.2016 19:00

    Ja vadi audio pasaulē būtu neaizvietojami, tad neviens uz skatuves neizmantotu radiomikrafonus, ausu monitorus, bezvadu ģitāru transmiterus utt :)

    ProxyFromDeep
    15.09.2016 15:23
    Reply to  Briedis

    tiem skatuves bezvadu mikrofoniem ir pavisam cita pieeja .
    un tas nav Bluetooth .
    ir plusi , bet arī kaudze ar mīnusiem ( traucējumi utt )

    Briedis
    15.09.2016 15:50
    Reply to  ProxyFromDeep

    Zinu. Darbojos ar skatuves lietām. Bet nav korekti apgalvot, ka vadi nav aizvietojami. Lai arī cita tehnoloģija, bet aizvietot tos var tīri labi :)

    ProxyFromDeep
    15.09.2016 16:03
    Reply to  Briedis

    Aizvietot var , tikai jautājums ko upurējot ( kvalitāti , ērtības utt ) .
    BT ( ar saviem plusiem un mīnusiem , kas jau tika aprunāti) vs adapteru “vilcieniņš” .

    Tāteikt – 60tajos gados bija “trendīgi” māju aprīkot ar skaiduplašu mēbelēm un plastmasas aksesuāriem . protama lieta visu “veco” metot ārā . Kas no tā sanāca , paši zinat ;)

    Briedis
    14.09.2016 18:57

    Es gan Apple vietā par bateriju būtu paklusējis. 1-2h ilgāks baterijas darbības laiks pilnīgi noteikti nav lieta, ar ko lepoties, un ko pieminēt kā jaunumu.

    14.09.2016 19:38
    Reply to  Briedis

    Kā tad ne? Visi taču čīkst par to, ka telefoniem ir “īsas” baterijas. Ja tagad ierīce darbojas ilgāk, to būtu grēks nepieminēt.

    13.09.2016 20:51
    Reply to  Lapsinieks

    Izskatās, ka arī baterijas ir piedzīvojušas uzlabojumus ietilpības ziņā http://www.macrumors.com/2016/09/13/iphone-7-battery-capacity-3gb/amp/

    Lapsinieks
    13.09.2016 21:53

    nu re… 1900 mAh :D vietu ekonomē… :D padomā, cik ilgi tas aifons ietu, ja tur iestumtu P9 3000 mAh baču. Tā ka tā “vietas ekonomija”, piedod par izteicienu, ir tukša *iršana.

    13.09.2016 22:19
    Reply to  Lapsinieks

    Tu tagad runā kā zajadlijs Androīdists :) Pofig, cik tur papagaiļu, mahu vai kikimonu – galvenais, lai mazais iPhone iztur dienu un lielais vairāk.

    Lapsinieks
    13.09.2016 22:22

    nē, man bija slinkums rakstīt atrunu… man ir pofig papgaiļi – tos nekad nevēretēju. kā arī ikdienā citus neizvērtējamus parametrus kas ir bejound uztveramajam (ppi un šit laik zet). skaidrs, ka iosam vajag mazāk, bet varētu tak lepni paziņot – re, mūsu mazulis strādā divas dienas, kamēr andris parastais – tikai vienu…

    Kaspars
    13.09.2016 16:34

    Es pilnībā piekrītu, ka adapteri ir tikai kā ugunsdzēšamais un reāli būtu jāpāriet uz bezvadu tehnoloģiju, bet vai Tev tiešām liekas, ka visa mūzikas industrija šodien ir tā gatava vienkārši nogriezt vadu? Es par sevi tā, man nebija nekādu super uber hi end austiņu, vecās beats jau tāpat nošņurkušas un tāpēc tā, priekš tīri mūzikas klausīšanās, jaunās Beats X izskatās pieņemams risinājums un to visticamākais arī pagādāšu kad kļūs pieejami. Bet visi tie, kuriem jau ir dārgas un labas austiņas.. tādu tak ir daudz, tiem ir pamatīgs uzmetiens šobrīd.

    13.09.2016 16:41
    Reply to  Kaspars

    Mūzikas industrija kā tāda varbūt arī nav, bet visa veida audio tehnikas ražotājiem gan uz šo Apple soli būtu jāskatās ar pozitīvu skatienu. Kā nekā, tagad beidzot atkal “visi” skries pirkt jaunas austiņas.

    Lapsinieks
    13.09.2016 16:57
    Reply to  Kaspars

    jā, un tieši tāpēc, ka man ir beyerdynamic ausis – es nekad nepirkšu trubu bez 3,5 mm ligzdas. jo reizi vai divas mēnesī es tomēr klausos mūziku ar austiņām.

    ProxyFromDeep
    13.09.2016 16:35

    Jautājums :
    Skābols vispār FLAC`u spēlē ?

    13.09.2016 16:43
    Reply to  ProxyFromDeep

    Man šķiet, ka natīvi nespēlē. Jāmeklē kaut kādas citas aplikācijas. Kas arī loģiski, jo Apple ir pašam savi formāti, ko atbalstīt un promoutēt.

    ProxyFromDeep
    15.09.2016 23:58

    Diez kas jau nav (c) …

    banana
    13.09.2016 21:29

    Join the brainwashed innovative i-army!!!! Where 10 year old stuff is NEW AND INNOVATIVE!

    Roberts
    13.09.2016 22:11
    Reply to  banana

    Godīgi sakot tiešām tāda sajūta kā pirms desmit gadiem. Jo pat ja visi nepāries uz bezvadu ausīm, tad nabaga ausu ražotājām tagad būs ar vienu modeli jāapmierina 3,5mm, Zibeņportu un vēl USB-C tiem kas no neābolu puses plānos atteikties no 3,5.
    Tas jau 3,5 ir lielākais plus – tas der visām ierīcēm, kas atskaņo audio no Walkman laikiem un mūsdienās. No Nash pleijeriem no tirgus un ārprātējām Sehnnheiser Morpheus 50 000$ ausīm.

    Roberts
    13.09.2016 22:12
    Reply to  Roberts

    Pašam Audio-Technica M50x un nevaru pat iedomāties dzīvi, ja vajadzētu tās lādēt, nemaz nerunājot, cik maksātu bezvadu analogas ausis tādām.

    Uldis M.
    14.09.2016 13:58
    Reply to  banana

    Njā, pašam man arī kādreiz tāds komplekts (kā augšējā bildē) bija :) baigi neizturīgās tās neoriģinālās pārejas bija. Tas tievais vadiņš ātri vien nolocījās. Es visu laiku cepos – kāpēc nevar uztaisīt 3.5 ligzdu jau pašā SE spraudnī?
    Vēlāk gan parādījās,
    http://img.dxcdn.com/productimages/sku_24094_2.jpg
    bet tad jau bija par vēl – tad jau biju pārgājis uz Nokia N sēriju kas piedāvāja normālu 3.5 ligzdu.
    Tagad šajā sakarā aizdomājos par kruto, analogo austiņu lietotājiem, un iedomājos ka arī Apple varēja to pāreju taisīt monolītu, bez vada starpā – un ar ligtning spraudni adaptera sānā, lai austiņu štekeris stāvētu paralēli telefona apakšējai malai (bilde lejā, uz ātru roku uztaisīju).
    Bet tad radās vēl labāka ideja – krutajām ausīm taču parasti vads ir atsevišķa komponente un tiek pievienots atsevišķi, parasti ar to pašu 3.5 spraudni. tad lūk – pārejas vietā lai Apple, vai paši Ausu ražotāji piedāvā gatavu vadu ar Lightning spraudni vienā galā un 3.5 džeku otrā!
    http://cdn.macrumors.com/article-new/2016/01/lightningheadphonejack-250×260.jpg
    Var pat uz vada izvietot arī mikrafonu un pāris vadības pogas!

    Ingus Keivs
    14.09.2016 08:46

    Hih, ir parādījies viena uzparikte, kura neļauj pazaudēt tās aboļa austiņas – bleķo 10 zaļos. Visi tie blūpupi un citi pričindāļi, par kuriem Skuteļā kungs ir baigā starā ir vēl zaļi un prasa masīvu pieslīpēšanu., kā arī nelielas investīcijas (ja autiņā var ielikt 1DIN maģi)

    Niks
    14.09.2016 22:14

    No mana pointa viss ir labi. Mašīnā ir gan BT gan USB. Arī 3 1/2 mm Džeks ir, bet neatceros, kad es to izmantoju.
    Ja brauciens uz 5 min – klausos Dz. Kolātu / E. Liniņu :)
    Ja ilgāk jābrauc – skatos pēc baterijas atlikuma – slēdzu BT vai metu pie USB. Caur USB gan skan gan lādējas. Viss labi
    Mocim gan ipons no usb kaut kā neiet. Moča dziesmiņas man salēdētas flešiņā. Sanāk tik maz braukt, ka nepaspēj apnikt. Nu un vnm var arī BT ķiverē ielaist.
    Nesaprotu tās spazmas ar BT nestabilitāti. Mašinā NEKAD nav nogļukojis, mājās pie resīvera 1 reizi negribēja savienoties, pārstartēju telefonu. Bet tas ir tiešām intensīvi lietojot

    Ceļojumos man ir Denon Globemaster BT. Protams, ir tas tizlais moments, ka jāatceras vēl arī ausis uzlādēt, bet nu ir jau arī ieguvums.

    Agris
    15.09.2016 09:36

    Cik esmu dzirdējis neesot baigi labi ilgi runāt pa telefonu, jo šie mobilo sakaru viļņi kautkā ietekmējot smadzenes. Ir pat dzirdēts no cilvēkiem, ka ilgi runājot pa telefonu mēdz sāpēt galva. Tad nu lūk tāpēc, ja man priekšā ir stundu gara saruna, parasti runāju caur austiņām. Droši vien no veselības viedokļa šī bezvadu tehnoloģija visu dienu ausīs raidīdama BT viļņus ir neveselīgāk par vadu alternatīvi :D Vispār jau man patīk tās jaunās austiņas un pats tādas gribētu, taču headphone jack likvidēšanu galīgi neatbalstu, jo skaidrs ka šis apple standarta lighning ports nebūs nekāds universālais. Mēdzu austiņas spraust pie visādām ierīcēm un būs jānēsā līdzi pārejas, kuras aizmirsīsies un būs besis. Būs jāsapērk šīs pārejas vairumā tāpat kā pildspalvas, jo arī tās laika gaitā pazūd.

    kristaps
    25.09.2016 22:09

    Labs video, kur izskaidro īsto patiesību kapēc apple nonavēja 3.5mm savā ierīcē.

    https://www.youtube.com/watch?v=PmTSN4zWeQ0

    (Spoileris – ne jau tapēc, ka kompānija ir inovatīva kura iet laikam uz priekšu!)

    25.09.2016 22:23
    Reply to  kristaps

    Izklausās prātīgi spriedumi. Apple tiešām iemanās nopelnīt naudu visur un pircējos radīt vēlmi labprātīgi upurēt dažas ērtības.

    Reklāma