Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook metas cīņā pret reklāmu bloķētājiem

    Jaunākie raksti

    Facebook plāno saņemt savus reklāmu ienākums – lai tur vai kas! Pēc sniegtās informācijas var noprast, ka Facebook bloķēs tos lietotājus, kuri uzstādījuši reklāmu bloķēšanas rīkus savos tīmekļa pārlūkos un viedierīcēs. Facebook pārstāvis uzsvēris, ka reklāmas ir sociālā tīmekļa asinsrite, bez tām Facebook nespēj pastāvēt un attīstīties.

    Facebook varot visai vienkārši apiet reklāmu bloķētājus, jo Facebook neizmanto trešo pušu sniegtos reklāmu demonstrēšanas pakalpojumus, bet būvē pašu savus. Tajā pašā laikā Facebook vēlas meklēt kopīgu valodu ar tīmekļa lietotājiem, lai reklāmu demonstrēšana nekļūtu pārāk nomācoša.

    Reklāma

    Reklāmu bloķēšanas rīki jau šobrīd nespēj izķert Facebook rādītās reklāmas, jo tās parādās līdzīgi kā jauns ieraksts Facebook sienā. Lietotājiem ir iespēja atteikties no konkrētu reklāmu demonstrēšanas, bet tas ir jāveic katrai reklāmai atsevišķi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Maris Bergz
    10.08.2016 11:28

    Facebook Lite

    Ralfs
    10.08.2016 13:34

    Cik labi ka neesu Sejasgrāmatā…

    digitalk
    10.08.2016 14:00
    Reply to  Ralfs

    purnbūkā…

    Krotow
    10.08.2016 15:17

    Pastāv arī alternatīva iztikt bez sejasgrāmatas vispār :)

    Andish Gonzalez
    10.08.2016 17:13
    Reply to  Krotow

    Jā un nē!
    Sejasgrāmata ir labs resurs tiem, kuriem ir savs bizness. Kā arī ļooooti labs resurs, kur meklēt jaunus darbiniekus. Piemēram es caur sejasgrāmatu esmu atradis dizainerus, kurus es pretējā gadījumā nekad nebūtu atradis.

    Un man jau liekas ka Sejinieki tiešām ļoti neuzbāžas ar reklāmām.. viņas kaut kā neuzbāzīgi paskrien garām!

    Kaspars
    10.08.2016 18:29

    Godīgi sakot facebook politika liecina par to, ka viņus nauda interesē daudz vairāk nekā klients, klikšķu fermas ienes grāmatai pamatīgu žūksni, svešu video pārpublicēšana tā pat – viņi gadiem neizrāda ne mazako iniciatīvu.. un nesenais izgājiens ar instogram “inovācijām” nu nepavisam neliecina, ka viņiem patiktu godīga spēle – tā ir viena no lapām, kurai lietojot addblokeri, es nepavisam nejustu sirdsapziņas pārmetumus..

    10.08.2016 18:36
    Reply to  Kaspars

    Nav pārāk precīzs novērojums. Facebook kāreiz ļoti domā par lietotāju iesaisti ilgtermiņā un visādos veidos rūpējas par to, lai lietotāji Marka Zakerberga valdījumos pavadītu maksimāli daudz laika gan šodien, gan rīt un tālāk nākotnē.

    Kaspars Lacis
    10.08.2016 20:41

    Tavuprāt facebook ir kvalitatīvs (uzbūves ziņā), pārskatāms un lietotājam viegli saprotams portāls? Daudz kas ir mainījies 10 gadu laikā? Peļņas/ieguldījumu attiecība ir ļoti laba?

    10.08.2016 21:13
    Reply to  Kaspars Lacis

    Facebook kā bizness ir prātam neaptverami veiksmīgs. Markam ar komandu ir izdevies uzbūvēt tādu komunikāciju impēriju, kas pat sapņos nav rādījusies nevienam viņa konkurentam. Šobrīd viņam nav konkurentu aptvertās auditorijas apmēra ziņā. Par to cepuri nost.

    Kas attiecas uz pārskatāmību un lietojamību, tad kopumā situācija uzlabojas un tā ir relatīvi laba ņemot vērā projekta/u globālo apmēru.

    Kaspars Lacis
    10.08.2016 21:57

    “veiksmīgs bizness”, es taču saku, ka naudas raušanas mašīna.. ;)

    Bet par to lietojamību..cilvēki ir pieraduši.
    Nemaz ne tik sen pārādījās iespēja atsekot konkētiem cilvēkiem un izvairīties no konkrētiem aplikāciju piedāvājumiem, pirms tam manās acīs tā “siena” vispār nebija funkcionāla. Pie tam arī tagad tie algoritmi, kas regulē ko un cik Tu redzi ne tuvu nav ideāli. Pamēģini manuāli izsekot kādas lapas, grupas vai konkrēta cilvēka aktivitātēm..
    Manuprāt, ir bijis gana daudz laika uzlabojumiem, bet fokuss ir uz biznesu. Tā ir klasika tādiem projektiem, kuriem vīzija un mērķis ir “raust naudu”

    10.08.2016 22:04
    Reply to  Kaspars Lacis

    Sava komentāra otrajā daļā uzskaitīji vairākus mehānismus, kas ieviesti, lai cilvēki būtu ilgāku laika posmu un aktīvāk pielipuši ziņu “sienai”. Kā jau minēju iepriekš, Facebook ir ļoti svarīgi, lai cilvēki būtu maksimāli iesaistīti šajā servisā.

    Facebook vīzija un mērķis ir ļaut savā starpā sazināties visai pasaulei. Un es teiktu, ka uzņēmums ļoti veiksmīgi virzās šī mērķa virzienā. Kā izrādās, ar to var arī labi nopelnīt, jo saziņa ir viena no cilvēku pamatvajadzībām. Gan personiskā, gan biznesa līmenī.

    Kaspars Lacis
    11.08.2016 00:13

    Pag, norādīju arī, ka tie mehānismi tomēr līdz galam nestrādā kā vajag ;)

    Atkārtošos, bet Facebook ir vairākas reizes skaļi parādījis, ka neciena ne satura autorus (ļaujot nelegāli pārpublicēt saturu un ar to necīnoties, jo jebkurš “viral” saturs ienes peļņu), gan pārdodot reklāmas iespējas, kuras mēdz būt tuvu bezjēdzīgām, jo ir “klikotāju fermas”.. gan arī instogram, manuprāt, šobrīd klaji pārkāpj saprāta normas..Man objektīvi rodas viedoklis..
    Labi, mums ir dažādi viedokļi (tā gadās – paskat, vairāk kā puse Amerikas tūlīt balsos par Trumpu), nesaku, ka Facebook ir mēsls, nesaku, ka addblokeri ir laba lieta, vienkārši es redzu kas notiek un Zukenbergs (vai arī pasarg dies, kā tas Latviskojas) nebūtu tas cilvēks ar kuru es vēlētos iesaistīties darījumos..

    12.08.2016 14:22
    Reply to  Kaspars Lacis

    Ko nozīmē nelegāli pārpublicēt saturu? Nošērot? Bet tā tak ir FB fundamentāla funkcionalitāte, par ko tur žēloties, ja pats visu publiski esi izlicis.

    Kaspars
    12.08.2016 15:25

    Nē, es nerunāju par šerošanu.. Iedomajies, ka Tu peli naudu veidojot saturu, vienkāršības pēc kaut vai youtube.
    Tu izliec saturu, bet tas nebūt nenozīmē, ka Tu to atdod (tev pieder autortiesības uz konkrēto darbu). Tu pat vari atļaut vai neatļaut šo darbu šerot (youtube funkcija), bet brīdī, kad Tu vai kāds cits šo darbu šēro no youtube uz facebook, tad tas facebook cirkulē, kā youtube video (vēljoprojām Tavs video)..tikmēr viss ok.

    Bet tad kāds Tavu darbu no youtube lejupielādē un augšupielādē facebook. Tajā brīdī tā vairs nav šārēšana!
    Cilvēks, kurš Tavu darbu ir augšupielādējis facebook gūs popularitāti (liela popularitāte pārvēršas naudā), bet facebook berzē rokas tirgojot reklāmas pie no Tevis nofenderēta video. Vienīgi Tev no tā neatlec ne centa(kā tas būtu, ja šārētu to video, kuru Tu esi augšupielādējis youtube). Tu protams raksti vēstuli youtube, un viņi, protams kā godīgs kantoris, to video izņem no portāla, vienīgi tas, kā likums, notiek tad, kad Tavs video vairs nav populārs..

    Ir runa par tādiem video, kuriem ir miljoniem skatījumu

    Reklāma