Kopējie Apple iPad pārdošanas apjomi turpina krist, tomēr neticami, ka Apple ir spējis ar iPad ieinteresēt uzņēmumus un biznesa tehnoloģiju lietotājus. Apple ar iPad var justies visai droši biznesa klientu tirgū, bet privātpersonas vairs uz iPad iegādi pārāk neskatās.
Apple vēl 2014. gadā apvienoja spēkus ar IBM, lai izveidotu vairākas uzņēmumiem noderīgas iOS lietotnes, tāpat noris Apple sadarbība ar Cisco un SAP. Apple pat ir spējis rast kopēju valodu, lai izveidotu Office programmatūru iPad Pro milzim. Apple vienmēr centies ieskaidrot pircējiem, ka iPad Pro ir klēpjdatora aizvietotājs.
Ierasts, ka Microsoft ierīces un programmatūra vienmēr bijusi tēmēta biznesa klientu virzienā, kamēr Stīva Džobsa laikā gandrīz visa Apple produkcija bija paredzēta patērētāju izklaidei. Apple planšetdatori ir ērtāk izmantojami, tie ir ātrāki un drošāki par Android un Windows planšetdatoriem. Windows vēl arvien nespēj atrast pareizos rīkus saskarnes sakārtošanai skārienekrāniem. It kā no vienas puses mums tiek pasniegta Windows 10 flīžu saskarne, bet tālāk tāpat būs jāsaskaras ar maziņām podziņām un sīkiem, tikai pelei paredzētiem saskarnes objektiem.
Bet, bet, bet iPad ir bezjēdzīgs….
/fandroidi
Ja nopietni, tad nopērc 1x iPad un kalpo 4-5gadus bez problēmām, tāpēc arī nav nepieciešams pirkt jaunu katru gadu. Nekas labāks priekš studijām par iPad nav.
Nu nez, pirms mainstrīma PC tipa datorus kļuva iespējams lietot kā grafikas un multimēdiju darbstacijas, dažas biznesa nozares bez Apple datoriem īsti nevarēja iztikt. Arī tagad man zināmie ābolisti savus makbukus izmanto galvenokārt darbam.