Flightradar24 vēlas nākotnē nodrošināt ne tikai civilās aviācijas lidojumu tiešsaistes karti, bet arī pievienot tai informāciju par dronu jeb bezpilota lidaparātu lidināšanos. Lai panāktu iespēju attēlot dronu lidošanu, Flightradar24 ir apvienojis spēkus ar bezpilota lidaparātu drošības risinājumu uzņēmumu Skysense.

Flightradar24 un Skysense vēlas, lai turpmāk bezpilota lidaparātus aprīkotu ar ADS-B sistēmām, kas ļauj jau šobrīd vērot civilās aviācijas lidaparātus savos datoros un viedierīcēs. ADS-B sniedz informāciju par lidojošā objekta atrašanās vietu, augstumu, ātrumu un lidaparāta identifikāciju.

ADS-B izmantošana lidmašīnās Eiropā ir obligāta no 2017. gada, ASV viesām lidmašīnām ADS-B būs obligāts no 2020. gada. Skysense piedāvās savu versiju par ADS-B Out tehnoloģiju, ko dēvē par BCON. Tā būs mazākā, vieglākā un enerģiju minimāli tērējoša ADS-B versija, kas paredzēta droniem.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
pile

ASV viesām lidmašīnām, izlabo lūdzu.

KKTK

ADS-B svars?

Krotow

Šaubos, vai būs zem 20g. Un tas nozīmē, ka 90% rotaļlietu klases lidoņu, ar kuriem niekojās lielākais vairums, to nespēs panest. Nerunājot par BCON raidītāja jaudu, ko mazo lidoņu baterijas pat nevarēs nodrošināt. Bet visdrīzāk izskatās, ka BCON taisās uzspiest lielo lidoņu īpašniekiem, kuri tāpat pēc FAA priekšrakstiem skaitās obligāti reģistrējami.