Web Analytics
More
    Reklāma

    Twitter rada Engage – palīgu slavenībām un citiem aktīviem servisa lietotājiem

    Jaunākie raksti

    Šis gan ir noderīgi! Twitter ir izlaidis jaunu mobilo aplikāciju Engage, kas kalpo kā noderīgs palīgrīks cilvēkiem, kas aktīvi lieto šo saziņas servisu. Engage aplikācija pagaidām ir pieejama tikai iOS ierīcēm un to slavenības, kā arī citi aktīvi Twitter lietotāji var izmantot, lai labāk saprastu kāds saturs vislabāk “darbojas”. Proti, uz kādiem tvītiem, attēliem vai video cilvēki visvairāk reaģē atbildot, retvītojot, vai “laikojot” ziņu.

    Diemžēl Engage neatradīsim kopējo ziņu plūsmu, jo aplikācija koncentrējas uz darbībām ar mums uzdotajiem jautājumiem, kā arī mūsu pašu veidoto saturu.

    Reklāma

    Lietotnes saturs ir sadalīts trīs kategorijās. Engage sadaļā mēs atradīsim informāciju par to kādi cilvēki mums ir sākuši sekot, kādos tvītos citi mūs ir pieminējuši un kā ar mums ir komunicējuši verificētie lietotāju konti. Understand sadaļā redzēsim statistikas informāciju par mūsu aktivitātēm un varēsim novērtēt, cik iesaistošu saturu esam radījuši pēdējā laikā. Savukārt, Posts sadaļa ļauj analizēt katra konkrēta tvīta (fotogrāfijas vai video) iesaistes līmeni.

    Žēl, ka Engage pagaidām nav pieejams Android ierīcēm, jo joprojām nespēju nolikt skapī Huawei P9 un atgriezties pie iPhone, bet ar divām ierīcēm žonglēt nav diez ko ērti.

    Starp citu, kā tu lieto Twitter? Lasi un atbildi no Twitter tīmekļa vietnes vai izmanto kādu datora/mobilo aplikāciju? Ja atbilde ir apstiprinoša, tad kādu? Es pats esmu pārliecināts paša Twitter oficiālās aplikācijas fans uz Android un iOS mobilajām ierīcēm, bet datorā gan izmantoju lielisko Tweetbot.

    IMG_3142 IMG_3141 IMG_3143

    AvotsTwitter
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    22.06.2016 15:20

    Slavenībām būs vēl viens iemesls arvien vairāk attālināties no realitātes.

    22.06.2016 15:40
    Reply to  Krotow

    Kāpēc? Definē kas ir realitāte.

    Krotow
    22.06.2016 15:45

    Skatoties, ko raksta tikai viņiem un par viņiem, ar laiku par sevi radīsies viedoklis, kas ir atšķirīgs no tā, ko par viņiem domā patiesībā. Īpaši, ja blakus nebūs neviena, kas uz šo faktu norāda īpaši.

    PurvaVelns
    22.06.2016 16:39

    Jūties slavenība?

    tak nes apakaļ uz LMT to aifonu… nafig zemē katru mēnesi nosviest pussimc rubļu?

    Briedis
    23.06.2016 21:02
    Reply to  PurvaVelns

    Man Kristaps ir slavenība. “Kursorjomas” slavenība :) Kursorā iegriežos katru dienu. Katrā ziņā daudz biežāk, nekā RedTube.

    PurvaVelns
    24.06.2016 19:39
    Reply to  Briedis

    kas ir redtube?

    Krotow
    24.06.2016 23:42
    Reply to  PurvaVelns

    Ak naivais nesamaitātais jaunietis :D

    drunk sausage
    25.06.2016 13:21

    Dildo atkarīgajiem twitterastiem?

    25.06.2016 14:04
    Reply to  drunk sausage

    Drīzāk noderīgs rīks tiem, kam svarīga analītika, lai saprastu kāds saturs “strādā” labāk. Tipiski tie ir uzņēmumu konti vai “slavenības”, kam Twitter ir nozīmīgs saziņas kanāls ar savu auditoriju.

    Usinss
    25.06.2016 22:09

    Ķipa šis ir tam, lai Tu savu viedokli pakārtotu tam, kā patīk tautu masām pelēkajām un sāktu trendot? Nezinu vai tas ir tas kas vajadzīgs. Tad jau tādām kardašinām tik pašbildes ar pēcpusi jāliek un misija izpildīta….

    PurvaVelns
    26.06.2016 00:30
    Reply to  Usinss

    very very wrong. ir daudz gītākas pēcpuses ko aplūkāt.

    26.06.2016 07:24
    Reply to  Usinss

    Protams, mīlīt, Kardašjanām ir jātvīto to, ko sagaida (un saprot) viņu auditorija. Tas ir bizness.

    Reklāma