web analytics

Ernesta Štāla vadītais Dripit iegūst 100 000 eiro atspēriena investīcijas

Jaunākie raksti

“Twitter” vadītājs Džeks Dorsijs savu pirmo tvītu radījis kā NFT un izlicis izsolē

Laiks skrien straujiem soļiem, un 21. martā apritēs veseli 15 gadi kopš "Twitter" izpilddirektors Džeks Dorsijs (Jack Dorsey) uzrakstīja...

Samsung un Mastercard kopā izstrādā biometrisko bankas karti

Tehnoloģiju uzņēmums Samsung ir paziņojis par sadarbības noslēgšanu ar maksājuma karšu uzņēmumu Mastercard, lai veidotu speciālu karti ar tajā...

“Porsche” prezentē elektrisko “Taycan Cross Tourismo” modeli

"Porsche" oficiāli prezentējis ražošanas versiju "Taycan Cross Tourismo" modelim - runājot vienkāršāk, tā ir praktiskāka un lielāka izmēra versija...

ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3060 Ti OC videokartes apskats

Jaunās GeForce 30 Series videokartes Nvidia prezentēja vēl pagājušā gada septembra pašā sākumā, pagājis pusgads, un jaunumi joprojām nav...

Vai saules paneļi uz jumta atmaksājas? Pieredzē dalās Jānis Kronbergs

Klāt pavasaris un daudzi jau labprāt tīksmīgi pasildās saulītē, pirms sākusies īstā sauļošanās sezona. Taču daži saules gaismu izbauda...

Vakar uzsācējuzņēmumu konferences “Arctic15” laikā, Somijā, Latvijas jaunais uzņēmums Dripit ieguva Skandināvijas vadošās akseleratoru programmas “Startup Sauna” balvu un 100 000 eiro investīciju kapitālu. Dripit – mārketinga analītikas uzsācējuzņēmums no Latvijas un tā dibinātājs un idejas autors ir uzsācējuzņēmumu komūnai mūsu valstī labi zināmais Ernests Štāls.

“Startup Sauna” ir viens no akseleratoriem, kurā iekļūt ar katru gadu ir arvien grūtāk, tā šogad konkurence uz vienu pozīciju akseleratorā bija augstāka kā vienā no pasaules prestižākajām augstskolām Stanfordas universitātē. Kā viens pret 700 pretendentiem vietu “Startup Sauna” ieguva Dripit. Savu ceļu uzņēmējdarbībā pēc šī akseleratora jau iepriekš sākuši vairāki Latvijas jaunie uzņēmumi, pazīstamākais no kuriem – Froont dizaina rīks.

“Aizvadītās piecas nedēļas kopā ar Ernestu ļoti intensīvi esam strādājuši. Viņa pieredze vēl no tā laika, kad viņš vadīja Reachly mūs pārliecināja – tieši iepriekš paveiktais un zināšanu bagāža bija izšķiroša aicinot viņu saunā,” skaidro Panu Paljakka, “Startup Sauna” izpilddirektors.

Darbojoties akseleratorā, Dripit komanda parādīja atzīstamu izaugsmi un nonāca investīciju kompānijas “Superhero Capital” dibinātāja Ahmeda (Moaffak Ahmed) uzmanības lokā.

“Mēs ticam elektroniskās komercijas risinājumiem un šis mārketinga analītikas risinājums mums šķiet īpaši interesants. Sadarbība un sarunas šeit “Startup Sauna” mūs pārliecināja, ka Ernests un viņa komanda ir gatavi nopietnām investīcijām nākotnē,” stāsta Ahmeds.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
aste

Īsi sakot, kārtējais makaronu uz ausīm kārējs veikalinga purns, kaut viņus Pērkons saspertu!

digitalk

no otras puses analītiķi un to softs arī ir vajadzīgi. lai jau džekiem veicas, kaut gan ienākot palasīt ziņu gaidīju ko iespaidīgāku. nekas, Pērkons vēlāk sašķiros.

digitalk

tikai tagad piefiksēju smiekliņu saistībā ar tirdzniecības mārketingu
Pērk-on(s)
tad jau ne saspers, ne sašķiros…

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: