Reklāma

Par daudz Facebook reklāmu? Maini savus iestatījumus!

Jaunākie raksti

Latviešu 3D fotonikas un optisko risinājumu uzņēmums “Lightspace Technologies” piesaistījis 800 000 eiro

Latviešu uzņēmumi jau daudzkārt pierādījuši, ka, ja ir vēlme, pacietība un labvēlīgi apstākļi, iespējams izlolot patiesi veiksmīgus uzņēmumus, arī...

Apple iPhone 13 apskats – nekas īsti jau nav mainījies, bet tomēr…

Vēl viens gads riņķī, un Apple atkal ir izlaidis atjauninātu un uzlabotu uzņēmuma galveno produktu - iPhone viedtālruni. Apple...

“Tele2” pieslēgumu skaits pārsniedzis 1 miljonu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu,...

Kopējais Tet grupas apgrozījums šogad audzis par 7%, eksports – par 37%

Šī gada deviņos mēnešos Tet grupas kopējais apgrozījums sasniedzis 174,6 miljonus eiro, augot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu...

Luminor uzņēmumiem turpmāk atvērs norēķinu kontus attālināti

Turpinot bankas pakalpojumu digitalizāciju un pielāgošanos ārkārtējās situācijas apstākļiem, sākot ar šī gada oktobri uzņēmēji varēs atvērt Luminor jaunu...

Facebook ir klikšķu valstība, un ja vien neizvēlamies būt līdz mielēm pasīvi šī sociālā tīkla lietotāji, ikviens no mūsu klikšķiem pārvērtīsies nākotnes reklāmā uz laika joslas. Kā šo situāciju pavērst sev par labu? Maini savus reklāmu iestatījumus un izvēlies, ko gribi redzēt.

Šāds šķirošanas mehānisms nebūt nav jaunums, taču liekas, ka tieši šobrīd, kad aizvien vairāk nogurstam no informācijas, šim mehānismam ir lielāka nozīme. Te nav runas par kaitinošām un mazāk kaitinošām reklāmām, bet par iespēju tās regulēt. Neatbilstošie atslēgas vārdi ir izdzēšami, turklāt tos var aizvietot ar savējiem.

Tiesa, Facebook patur sev tiesības neļaut tev pievienot tādus atslēgas vārdus, kādi nav atrodami viņu piedāvājuma klāstā. Kamēr pasaules čempionātu hokejā sarakstā atrast varēs, tikmēr līdz ‘sviestmaizēm ar brētliņām’ vēl jāpagaida.

Pirms atslēgas vārdu labošanas gan ir vērts tos pārbaudīt un izanalizēt. Galvenokārt tāpēc, ka starp tiem atrodami tādi, kas liek kā smaidīt, tā neizpratnē saraukt pieri. Kādi ir tavi interneta lietošanas paradumi un ko tie par tevi pasaka?

Es izpētīju arī savējos, un ‘banana republic’, ‘middle finger’ un ‘giant panda’ ir manu preferenču dīvainību augšgalā.  Kaut neatminos, kā esmu līdz tiem tikusi, varu paskatīties uz sevi no cita (lasīt – Facebook) skatu punkta un tādējādi būt kritiskāka pret informāciju, ko izvēlos saņemt savā laika joslā!

Esat uzmanīgi un sekojat līdzi savai dzīvei sociālajos tīklos! Starp citu, kādas ir tava profila savdabīgākās reklāmu preferences?

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kā var tikt vaļā no uzmācīgiem jautājumiem, vai es pazīstot tādu vai šitādu? Labi, viņi man krīt spama kastē, bet tomēr.
Reklāmas mani nerausta, jo tik un tā tur nelienu bez īpašas vajadzības (galvenokārt, ja vajag kaut kur ielogoties un piedāvā ātri un ērti ar purngrāmatu vai vispār kā vienīgo opciju), patiesībā vispār nevaru aptvert, kam tas štrunts ir noderīgs un par ko pus pasaules trako.

šo idiotu vietu Shitbook neizmantoju un brauzerī blokēju visas soc portālu pogas.
Ar kaut nedaudz intelektu apveltīti cilvēki miskastēs nelien – tas par visiem soc partāliem it sevišķi Shitbook :D

Ne pārāk izdevies joks! :)

tomēr, ne velti saka – ‘katrā jokā ir daļa patiesības’! :)

kāds lietotājs, tāds šitbox… man feisbukā ir tikai tuvākie cilvēki un sekoju divām grupām un čtrām lapām. Ļoti patīkams kontents sanāk. rubīju nost visu ko iespējams

Reklāma
Reklāma
Reklāma