web analytics

Par daudz Facebook reklāmu? Maini savus iestatījumus!

Jaunākie raksti

TP-Link Tapo C310 āra kameras konkurss

Viedās drošības kameras nav nekāds jaunums, esam tās apskatījuši jau vairākas reizes, bet iepriekš neesam pārāk bieži saskārušies ar...

“Google” draud Austrālijai ar meklētāja atslēgšanu, ja valsts spiedīs maksāt ziņu izdevējiem

Iespējams, kompānijai "Google" būs jāsāk maksāt Austrālijas ziņu izdevējiem, ja valdība pieņems jaunus tiesību aktus. "Google", protams, ar šādu...

Apsardzes uzņēmuma darbinieks pieslēdzies novērošanas kamerām, lai vērotu kailas sievietes

Kāds nu jau bijušais apsardzes firmas ADT darbinieks pieķerts pārkāpumos, kad izmantojot uzņēmuma resursus un iespējas, viņš ir pieslēdzies...

Microsoft Edge pārlūks informēs lietotājus par noplūdušām parolēm

Microsoft interneta pārlūkprogramma Edge, kas ir ieguvusi savu otro elpu un popularitātes pieaugumu pēdējā laikā, tagad saviem lietotājiem sniegs...

ASUS iepazīstina ar ProArt Display PA278CV monitoru

ASUS izziņojis ProArt Display PA278CV monitoru, kas spēj attēlot 100% no sRGB un arī Rec 709 krāstelpas, šis 27...



Facebook ir klikšķu valstība, un ja vien neizvēlamies būt līdz mielēm pasīvi šī sociālā tīkla lietotāji, ikviens no mūsu klikšķiem pārvērtīsies nākotnes reklāmā uz laika joslas. Kā šo situāciju pavērst sev par labu? Maini savus reklāmu iestatījumus un izvēlies, ko gribi redzēt.

Šāds šķirošanas mehānisms nebūt nav jaunums, taču liekas, ka tieši šobrīd, kad aizvien vairāk nogurstam no informācijas, šim mehānismam ir lielāka nozīme. Te nav runas par kaitinošām un mazāk kaitinošām reklāmām, bet par iespēju tās regulēt. Neatbilstošie atslēgas vārdi ir izdzēšami, turklāt tos var aizvietot ar savējiem.

Tiesa, Facebook patur sev tiesības neļaut tev pievienot tādus atslēgas vārdus, kādi nav atrodami viņu piedāvājuma klāstā. Kamēr pasaules čempionātu hokejā sarakstā atrast varēs, tikmēr līdz ‘sviestmaizēm ar brētliņām’ vēl jāpagaida.

Pirms atslēgas vārdu labošanas gan ir vērts tos pārbaudīt un izanalizēt. Galvenokārt tāpēc, ka starp tiem atrodami tādi, kas liek kā smaidīt, tā neizpratnē saraukt pieri. Kādi ir tavi interneta lietošanas paradumi un ko tie par tevi pasaka?

Es izpētīju arī savējos, un ‘banana republic’, ‘middle finger’ un ‘giant panda’ ir manu preferenču dīvainību augšgalā.  Kaut neatminos, kā esmu līdz tiem tikusi, varu paskatīties uz sevi no cita (lasīt – Facebook) skatu punkta un tādējādi būt kritiskāka pret informāciju, ko izvēlos saņemt savā laika joslā!

Esat uzmanīgi un sekojat līdzi savai dzīvei sociālajos tīklos! Starp citu, kādas ir tava profila savdabīgākās reklāmu preferences?

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
aste

Kā var tikt vaļā no uzmācīgiem jautājumiem, vai es pazīstot tādu vai šitādu? Labi, viņi man krīt spama kastē, bet tomēr.
Reklāmas mani nerausta, jo tik un tā tur nelienu bez īpašas vajadzības (galvenokārt, ja vajag kaut kur ielogoties un piedāvā ātri un ērti ar purngrāmatu vai vispār kā vienīgo opciju), patiesībā vispār nevaru aptvert, kam tas štrunts ir noderīgs un par ko pus pasaules trako.

Fakti

šo idiotu vietu Shitbook neizmantoju un brauzerī blokēju visas soc portālu pogas.
Ar kaut nedaudz intelektu apveltīti cilvēki miskastēs nelien – tas par visiem soc partāliem it sevišķi Shitbook :D

Kristaps Skutelis

Ne pārāk izdevies joks! :)

digitalk

tomēr, ne velti saka – ‘katrā jokā ir daļa patiesības’! :)

PurvaVelns

kāds lietotājs, tāds šitbox… man feisbukā ir tikai tuvākie cilvēki un sekoju divām grupām un čtrām lapām. Ļoti patīkams kontents sanāk. rubīju nost visu ko iespējams

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: