Bite ir vienīgais mobilo sakaru operators Latvijā, kas saviem klientiem piedāvā lietot populāras aplikācijas, netērējot internetu telefonā. No šī gada maija Bite ir uzsākusi sadarbību ar lielāko saziņas aplikāciju WhatsApp, mikroblogošanas vietni Twitter, kā arī Latvijā lielāko ziņu portālu Delfi, piedāvājot arī šīs aplikācijas saviem klientiem lietot neierobežoti.
“Jau līdz šim mēs saviem klientiem piedāvājām lietot populāras aplikācijas, netērējot internetu telefonā. Un, lai gan klienti ļoti pozitīvi vērtē piedāvāto aplikāciju klāstu, mēs aizvien ieklausāmies ieteikumos par to, ko vēl būtu nepieciešams pievienot. Mūsu klienti izteica vēlmi mūsu aplikāciju piedāvājumam pievienot arī WhatsApp, jo īsziņu sūtīšana vairs nenodrošina visu, kas mūsdienu cilvēkiem nepieciešams. WhatsApp ir aplikācija, kas piedāvā vairāk, nekā tikai saraksti – tajā var sūtīt attēlus, atrašanās vietu, veidot grupu sarunas un daudz ko citu. Tā ir aplikācija, kuru teju ikviens viedtālruņa lietotājs izmanto kā galveno saziņas līdzekli. Tādēļ arī esam vairāk, nekā priecīgi, ka tagad mūsu klienti to varēs darīt neierobežoti, netērējot mobilo internetu, ” saka Bites klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.
WhatsApp saziņas aplikāciju izmanto jau aptuveni viens miljards lietotāju visā pasaulē. Katru dienu tajā tiek nosūtīti vairāk kā 30 miljardi ziņu – gan teksta, gan video, gan balss ieraksta formātā.
Papildus neierobežotām sarunām WhatsApp, Bites klienti varēs arī bezgalīgi čivināt Twitter, kopā ar 310 miljoniem aktīvo lietotāju ik mēnesi, izsakot savu viedokli, sekojot līdzi jaunumiem un piedaloties diskusijās. Tāpat, aplikāciju komplektā iekļauts arī Latvijas lielākais ziņu portāls Delfi, kura tikko pilnveidotā aplikācija piedāvā ne tikai Delfi ziņu saturu, bet arī plašu klāstu ziņu, padomu un rakstu dažādām interesēm no Cālis.lv, Skats.lv, Tasty.lv, Rutks.lv utt.
“Mūsu tarifu plānos iekļautās bezmaksas aplikācijas klienti ļoti aktīvi izmanto un patērētais datu apjoms strauji aug. Piemēram, ja pirms gada aprīlī Bites klienti iztērēja 14 TB interneta bezmaksas aplikācijās, tad šogad jau šis apjoms ir dubultojies līdz 30 TB. Protams, savs nopelns tajā ir arī interneta ātrumam – Bites klientiem ir pieejams ātrākais 4G internets Latvijā, kas nodrošina iespēju vienā mirklī sazināties, dalīties ar iespaidiem vai, piemēram, atrast nepieciešamo maršrutu Waze,” turpina Oksana Stankeviča.
Neierobežots interneta apjoms WhatsApp, Twitter, Delfi, kā arī Facebook, Draugiem.lv un Waze ir pieejams ar Bites jaunajiem tarifu plāniem Mākonis un Mazais mākonis. Vairāk informācijas par tiem – www.bite.lv.
Tās ir tikai uz 6 mēnešiem
A kā ir ar trešo pušu Twitter aplikācijām? Tām trafiku skaita vai neskaita?
Es domāju, ka skaita. Kāda vaina defaultai twitter aplikācijai?
Ņem vērā, ka esmu Windows lietotājs. :) Vainas nav, bet funkcionalitāte citām ir krietni plašāka.
Vaina tajā, ka cits Twitter klients (aplikācija) var Tev visu plūsmu nodrošinot to caur citiem serveriem utt, līdz ar ko, tad vairs nav zināms, ka izmanto Twitter, Tāpēc tikai caur oriģinālo Twitter aplikāciju vai mājas lapu pa tiešo.
Sanāk vaina ir tajā, ka oficāla twitter aplikācija sūta datus caur saviem serveriem, nevis caur citu klientu serveriem. Perfekta loģika tev. Identisks bezsakars, kā tev.
Izslasi vēlreiz ko es iepriekš uzrakstīju. Pilnīgi divi nesaistīti teikumi.
Viens ir tas, ka uzrakstīju, ka es domāju ka skaita.
Otrs ir vispārīgs jautājums kāda vaina oficiālai twitter applikācijai?
NEIEROBEŽOTS INTERNETS – neierobežoti ierobežots (100 GB).
APLIKĀCIJAS, KAS NEĒD INTERNETU – maksas bezmaksas (2 €).
Bite kā jau bite.. nepasaka visu līdz galam..
1) jauni tarifu plāni, dārgāki; 2) aplikācijas bezmaksas tikai uz pusgadu..
Citāda Kompānija!
Visā šajā sakarā gan es gribētu pacelt jautājumu par to, cik vispār ir labi, ja mobilo sakaru operators ar savām darbībām “nosaka” kādus servisus tā klienti izmanto. Vai tas gadījumā neiet pret spalvu tīmekļa neitralitātes pamatprincipiem? Skaidrs, ka vidusmēra lietotājs izvēlēsies lietot to servisu, kas izmaksās lētāk/bez maksas un tādējādi tiks apgrūtināta citu servisu nonākšana līdz lietotājiem.
redz, Fedja ar mašīnīti skinhedus pirms 9.maija cērp pa vienu rubli. a man ausekļa sukājumu pirms 11. novembra pa dvacāru. un kāda tur vairs neitralitāte sanāk?
internets nav anonīms un kas tie tādi par ‘tīmekļa neitralitātes pamatprincipiem’? visu nosaka līgums ar pakalpojuma sniedzēju – negribi, tad neparaksti un nelieto.
Es runāju par šo tīmekļa neitralitāti: https://en.wikipedia.org/wiki/Net_neutrality
paskatījos pa diagonāli, nē, Bite šeit ir tiesīga tā izpildīties – piedāvāt viņuprāt populārākos servisus bez maksas kā bonusu. viņi jau neierobežo tevi par maksu lietot visu, ko sagribas.
Bet fabulas jēga ir tāda, ka pirms līguma parakstīšanas tas ir jāizlasa. Un tikai virsraksts.
‘ne tikai virsraksts’ :)
reizēm jālasa arī ko postē :)
Nav pateikts galvenais, ka maksa ir no 4.8 uz 5.5 un 7.80 uz 8.00. Turklāt pēc pusgada būs jāmaksā vēl 2€ klāt.