Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple Car izstrāde notiekot Vācijā

    Jaunākie raksti

    Frankfurter Allgemeine Zeitung ziņo, ka mītiskais Apple Car tiekot izstrādāts Vācijā. Apple Vācijā esot slepena izpētes un izstrādes laboratorija (ja kāds man prasītu – okeāna vidū, iebūvēta aktīvā vulkānā, to apsargā iNāras), kurā top Apple Car, automašīnas izstrādes komandā esot 15 līdz 20 progresīvi domātāji – inženieri, programmatūras izstrādātāji, dizaineri un pārdošanas vadītāji.

    Tiek pat apgalvots, ka Apple Car komanda sastāv no industrijas ekspertiem, kuru iepriekšējās darbavietas esot bijušas pārāk konservatīvas, un turējušas jomas ekspertus pārlieku ierobežotā ikdienas rutīnā.

    Tiek baumots, ka Apple plāno izlaist Apple Car līdz 2019. vai 2020. gada. Vairāki auto tirgus pārzinātāji jau uzskatīja, ka Apple nespēs no nulles izveidot automašīnu tik īsā laikā. Visticamāk, Apple ir ķēries klāt ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijai. Tiek norādīts, ka auto industrijā ūdeņraža degvielas šūnas ir teorētiski pazīstamas, tomēr vēl nevienam nav izdevies atrisināt visas ūdeņraža degvielas šūnu problēmas. Ūdeņraža degviela saistīta ar milzīgām izmaksām, kā arī to vēl ir jānogādā līdz uzpildes stacijai un droši jāiepilda mašīnā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    19 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    19.04.2016 12:32

    Vējā izmesta nauda, ja viņi taisa atkal privāto auto.

    Krotow
    19.04.2016 12:46
    Reply to  KKTK

    Par to i-fani atkal uzjautrinās pasauli, mēnesi guļot uz ielas rindā pie i-salona durvīm.

    KKTK
    19.04.2016 12:53
    Reply to  Krotow

    Tikko jau telsa fani nedaud uzjautrināja pasauli. Īpaši tie, kas neko tādu pašlaik nespēj atļauties.

    Uldis M.
    19.04.2016 13:07
    Reply to  KKTK

    Nekas, tie pēc tam tirgos citiem iespēju ātrāk tikt pie jaunā Model 3

    davfreim
    19.04.2016 16:36
    Reply to  Krotow

    Paraudi paraudi

    digitalk
    20.04.2016 17:51
    Reply to  davfreim

    braaains… braaains…

    Naurelijs
    19.04.2016 16:50
    Reply to  Krotow

    A ko, skauž vai?

    Krotow
    21.04.2016 00:26
    Reply to  Naurelijs

    Kādēļ? Varu atļauties arī idevici, taču nevēlos tādu.

    Krišjānis Gaiķis
    21.04.2016 17:39
    Reply to  Krotow

    Ja jau vari atļauties, tad nevajadzētu būt iemeslam izgāzt žulti.

    digitalk
    21.04.2016 17:56

    pasmieties un i-ronizēt tagad aizliegts?

    pārfrāzējot Krotow
    Par to i-fani atkal uzjautrinās i-pasauli, i-mēnesi guļot uz i-ielas i-rindā pie i-salona i-durvīm.

    Krotow
    21.04.2016 18:41

    Kādi mēs maigi… Veselīgs sarkasms un humora izjūtas esamība tikai nāk par labu veselībai. Padomā taču – vai pats būtu ar mieru pāris nedēļas gulēt rindā uz ielas dēl kaut kāda elektronikas gabala, kuru pēc 3 mēnešiem varēsi nopirkt lētāk, visur un bez rindas.

    Krišjānis
    21.04.2016 18:49
    Reply to  Krotow

    Nav svešs ne sarkasms, ne humors, vienkārši nepatīk tāda lietu vispārināšana un attiecināšana uz visiem. Bezgaumīgi. :)
    Uz mani personīgi šis neattiecas, lai gan lietoju Apple ierīces, tomēr neesmu no tiem, kurš naktīm guļ pie veikala, lai kaut ko dabūtu pirmais (vai viens no), līdz ar ko apgalvojums par maigumu arī nepamatots. Jauku vakaru!

    bombelats
    19.04.2016 23:05

    Norādītajā avotā neko neatradu par ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģiju šim auto. Citur tiek pieminēts, ka tas, visticamāk, būs elektroauto. Protams, viens no veidiem kā nobarot elektroauto, ir šī ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģija jeb fuel cell (FC). Kaut kā nesapratu frāzi:”…auto industrijā ūdeņraža degvielas šūnas ir teorētiski pazīstamas…”. Kādēļ tikai teorētiski? Pirmais braucošais transporta līdzeklis ar FC tika radīts , laikam, ’59.gadā. Kopš 2008. gada ir nopērkama Honda FCX Clarity, 2014jā arī Toyota piedāvā Mirai https://ssl.toyota.com/mirai/fcv.html – cena 69k $, Vācijā 66k €. utt.
    Varbūt runa iet par ūdeņraža iekšdedzes motoriem. Ar tiem jau ir sarežģītāk, bet mēģinājumu netrūkst: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hydrogen_internal_combustion_engine_vehicles
    Bet tā kā īKārs pēc savas būtības uzprasās pēc daudz elektrības, tad drīzāk tam būs būt par FCV.

    Kristaps Lācis
    20.04.2016 10:33
    Reply to  bombelats

    Kursors regulāri aizmirst par citiem..
    Reku vēlviens (500 doļi mēnesī amurikā/free refills):
    http://worldwide.hyundai.com/WW/Showroom/Eco/ix35-Fuel-Cell/PIP/index.html

    bombelats
    20.04.2016 12:40
    Reply to  bombelats

    Tur jau tā lieta, ka komerciāli ražotu FCV nav nemaz tik maz.
    Bet stāsts pamatā par to, ka izlasot rakstu, un nezinot neko par FC, izklausās, ka Apple atkal ir izdomājis kaut ko revolucionāru un kosmisku, kas citam nevienam līdz šim nav izdevies.

    PurvaVelns
    20.04.2016 13:31
    Reply to  bombelats

    negrauj cilvēkiem sapni. tīrā un īstā manta tiek taisīta pēc Stīva atstātajām piezīmēm. līdzīgi kā ar daVinči, jo dzilālākā jēga, vērienīgums un nākotnes viedums vēl nav līdz galam novērtēts.

    Just
    20.04.2016 17:18
    Reply to  bombelats

    Kāds vel teoretiski? :) FC masinas uz celiem ir jau vismaz pedejos 10 gadus R&D rezima un pieejamas sabiedribai vismaz gadus 3,4. 2016. gada sakuma Honda izlaida savu jaunas paaudzes FC modeli, Toyota pagajusa gada beigas izlaida Mirai, viss notiek. Kalifornija pie tam jau sen. Protams infrastruktura ir problematiska tada zina, ka staciju skaits ir ierobezots, tacu udenraza cenas, vismaz CA ir pietuvinatas degvielas cenam, ta ka nav nemaz vairs tik dargs. Lielajaka dalu staciju CA to razo uz vietas, izmantojot elektrolizi, t.i. ar elektribu sadalot udeni. Pieprasijums ir lielaks neka piedavajums, jo auto razotaji pagaidam pardod tik vienibas, lai neparsniegtu staciju kapacitati. Tapat nemot vera zemo udenraza lobiju ASV, kam te ir izskirosa nozime, kopuma industrija tomer attistas. Tehnologijas salidzinot ar piemajam automasinu un autobusu paaudzem ir sasniegusas daudz augstaku efektivitati. Masinas ir ielas, stacijas strada un efektivitate tikai palielinasies ar gadiem. Starp citu, uz Palm Springs (kaut kas lidzigs ka Jurmala mums, tikai juras vieta karstie avoti un tuksnesis) Tesla ipasnieki nevar aizbraukt, jo nav kur uzpildit. Nav jau ta ka daudzi iedomajas, ka Teslu var iestepselet majas rozete un nu tikai bus. Bet labi, ne pa teslu te ir runa.

    Just
    20.04.2016 17:20
    Reply to  Just

    sorry, bija domats ka jauns koments, nevis atbilde.

    bombelats
    20.04.2016 22:09
    Reply to  Just

    Interesants likās fakts, kad lasīju par Mirai, ka Toyota ar katru pārdoto Mirai zaudējot 100k $. Tas varētu nozīmēt, ka Toyota saskata perspektīvu šajā FC tenoloģijā.

    Reklāma