Web Analytics
More
    Reklāma

    Fitbit ir valkājamo ierīču pārdošanas līderis, bet Xiaomi jau min uz papēžiem

    Jaunākie raksti

    Fitbit jau vairākus gadus ir uzskatāms par valkājamo sporta ierīču tirgus līderi, bet tiek ziņots, ka Xiaomi ar agresīvo cenu politiku drīzumā varētu aizsteigties garām Fitbit pārdošanas apjomiem. 2015. gadā Fitbit spēja pārdot 21 miljonu valkājamo sporta aproču, kas ir gandrīz divkāršs (precizitātei 93.2%) kāpums pret 2014. gadu.

    Tomēr šāds pārdošanas apjomu kāpums nav pasargājis Fitbit no tirgus daļas zaudēšanas, jo Xiaomi ir pamanījies audzēt valkājamo aksesuāru un sporta aproču pārdošanas apjomus desmit reizes. Xiaomi pagājušajā gadā ir pārdevis 12 miljonus sporta aproču un atbilstoši ieņēma 15.4% no viedo sporta aksesuāru tirgus. Xiaomi ieņem otro vietu viedo sporta aksesuāru tirgū aiz Fitbit.

    Reklāma

    Abiem tirgus līderiem piekāpjas Apple, Garmin un pat Samsung viedo sporta aksesuāru pārdošanas apjomi. Jau iepriekš varēja lēst, ka Fitbit zaudēs tirgus līdera vietu, jo katru gadu konkurenti arvien vairāk noēd no Fitbit tirgus daļas.

    Apple ir spējis ieņemt 14.9% no viedo sporta aksesuāru tirgus, kas ir pamatīgs pārsteigums. Apple uzsāka Watch tirdzniecību tikai 2015. gadā, turklāt Apple Watch cena ir būtiski augstāka par Fitbit un nesalīdzināma ar Xiaomi aprocēm, kas maksā ap 15 un 25 eiro.

    screen-shot-2016-02-23-at-9-12-56-pm

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma