Web Analytics
More
    Reklāma

    LG sadarbībā ar Bang & Olufsen piedāvās pilnīgi jaunu audio pieredzi jaunajā LG G5 viedtālrunī

    Jaunākie raksti

    LG Electronics (LG) paziņo par sadarbību ar premium audio sistēmu ražotāju B&O PLAY. Pateicoties uz Bang & Olufsen 90 gadu pieredzei audio un dizaina izcilībā, meistarībā un produktu inovācijās, B&O PLAY atbalsts ļaus LG piedāvāt  viedtālruņu lietotājiem jauna līmeņa audio pieredzi.

    Abi uzņēmumi cieši sadarbojušies pie jaunā LG G5 flagmaņa viedtālruņa izstrādes, lai klientiem nodrošinātu augstāko iespējamo audo kvalitāti. LG būs pirmā kompānija, kas viedtālrunī piedāvās jaudīgu Hi-Fi skaņas funkciju.

    Reklāma

    “Mēs esam gandarīti sadarboties ar LG. Ņemot vērā LG aizraušanos ar premium viedālruņiem, šī sadarbība sniedz mums iespēju nodrošināt B&O PLAY skaņas izcilību vēl plašākam klientu lokam,” norāda B&O PLAY prezidents Henriks Taudorfs Lorensens.

    “Sadarbojoties ar B&O PLAY, mēs uzskatām, ka mēs varam ne vien apmierināt, bet arī pārspēt patērētāju cerības iegūt nākamās paaudzes uzlabotu audio pieredzi savos viedtālruņos,” uzsver LG Electronics Mobile Communications Company prezidents un vadītājs Juno Čo.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Uldis M.
    19.02.2016 14:34

    Sākumā domāju ka runa varbūt iet par telefona skaļruņiem, bet lasot rakstu tālāk, sapratu ka laikam jau par Hi-Fi kvalitāti no austiņu izejas… pret ko savukārt man dalīta attieksme. Jā, ir jau forši ja telefons nodrošina izcilu skaņas izeju, bet… cik daudzi to tiešām spēs novērtēt? Lielākajai daļai Mūzika uz telefona beidzas ar Youtube, Spotify vai pašiestiepta MP3 klausīšanos uz plastmasas austiņām… Mūsdienās gandrīz visiem viedtālruņu flagmaņiem ir pietiekoši laba skaņas izeja, lai apmierinātu vidusmēra klausītāja dzirdi caur vidusmēra austiņām. Vai tiešām ir jēga grūst telefonā kaut ko Ūber krutu kas sadārdzinās tā cenu, bet ko novērtēt spēs vien retais?
    Nē, ok, ja par to pašu cenu, tad lai tik liek!

    Reklāma