Web Analytics
More
    Reklāma

    Bite radījusi AppZini, lai atvieglotu mobilo aplikāciju uzstādīšanu

    Jaunākie raksti

    Ieguldījumi, atjaunojot klientu apkalpošanas centrus, protams, ir svarīgi. Taču ne jau to apjoms paaugstinās klientu apkalpošanas kvalitāti – svarīgi ir tas, vai investīcijas ir efektīvas. Jau pagājušajā gadā Bite atjaunoja deviņus klientu apkalpošanas centrus, katrā ieguldot aptuveni 50 000 EUR un arī šogad plāno atjaunot vēl vairākus. Taču lielākās investīcijas noris citā plaknē – konsultantu-ekspertu sagatavošanā un jaunu rīku izveidē, kas atvieglo un paātrina apkalpošanas kvalitāti.

    “Viedtālrunis vairs nav vien rīks zvanu veikšanai. Saziņa, navigācija, maksājumi – tas viss notiek internetā un tam ir nepieciešamas aplikācijas, dažādu kontu uzstādīšana. Klienti bieži vien nemaz nezina daudzas iespējas, kas atvieglotu to ikdienu, tādēļ te ir vieta mūsu konsultantiem, kuri nepārtraukti izzina jaunas iespējas un risinājumus. Mūsu ikdiena jau tā ir piepildīta ar darbu, pienākumiem un hobijiem. Un ikvienam nemaz nevajag iedziļināties jaunākajās tehnoloģiju tendencēs – tādēļ tam ir sagatavoti eksperti Bites salonos. Esam arī izveidojuši pat speciālu aplikāciju rīku AppZinis, kas palīdz daudz ātrāk un vienkāršāk sagatavot tikko iegādātu telefonu lietošanai. Un, kas svarīgi – to var izmantot ikviena operatora klients. Tas nav noslēpums, ka klienti nevēršas tikai sava operatora apkalpošanas centros – mēs itin bieži saņemam informāciju no saviem kolēģiem, ka pie viņiem vērsušies arī citu operatoru klienti. Tāpat arī pagājušajā gadā veikts TNS pētījums parāda, ka, mobilo operatoru vidū, mūsu apkalpošanu klientu centros novērtē visaugstāk – ar 8,5 ballēm 10 ballu skalā. Tātad ar fokusu uz apkalpošanas kvalitāti ejam pareizā virzienā,” komentē Bites klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

    Reklāma

    Laiks, kad viedtālruņi, gluži kā izstādē, ir salikti stikla vitrīnās, ir pagātnē. Telefons ikdienā ir uzticams sabiedrotais, tādēļ tā izvēlei ir jābūt pārdomātai. Lai to atvieglotu, Bites jaunā koncepta salonos ikviens telefons ir pieejams, ieslēgts, aptaustāms un izmēģināms. Tāpat arī klientu apkalpošanas eksperti ir gatavi palīdzēt, pastāstīt un ieteikt piemērotāko. Kā rāda dati, klienti novērtē jaunā koncepta salonus, jo tajos uz pusi palielinājusies klientu plūsma – tie izvēlas doties uz salonu, kurā viss ir izmēģināms paša rokām.

    “Klientu apkalpošanas kvalitāte vienmēr ir bijusi mūsu prioritāte. Jā, mēs esam operators, kurš savus klientus apsveic dzimšanas dienā un mēdz nosūtīt ar roku rakstītu kartiņu, taču tas nebūt nav viss. Svarīgi ir palīdzēt arī ar ikdienas jautājumiem – izvēlēties īsto telefonu, uzlikt aplikācijas, pastāstīt par drošību, ” komentē Bite Latvija klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

    Lai klientu apkalpošanu padarītu vēl vienkāršāku, ir pieejama arī īpaša aplikācija AppZinis, kas vienā mirklī ļauj sagatavot telefonu lietošanai ar iecienītākajām aplikācijām. Tā pieejama GooglePlay veikalā šeit.

    AppZinis-1 AppZinis-2 AppZinis-3

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    PurvaVelns
    18.02.2016 09:01

    ideja nav slikta. datoriem beisika instalācijai izmantou ninite.com. ātri un ērti. Bet, varētu vēlēties here.maps, airbnb.com, imdb, baltic maps, pocket, chrome, snapseed, sportstracker, endomondo, minecraft… paplašināt programmu klāstu. imho. bet doma apsveicama.

    anete
    18.02.2016 10:28
    Reply to  PurvaVelns

    Aplikācijas, kuras šobrīd ir iekļautas AppZinī, nav akmenī cirstas. Serviss veidots ar domu, ka nākotnē varam gan papildināt, gan mainīt, gan veidot jaunas tematiskās pakas, skatoties kas ir aktuāls un nepieciešams.

    PurvaVelns
    18.02.2016 10:38
    Reply to  anete

    tas skaidrs, Bitīt! es jau ar’ neko sliktu nesaku.

    Reklāma