Web Analytics
More
    Reklāma

    Strauji aug vilciena biļešu iegāde telefonā un internetā

    Jaunākie raksti

    Līdz ar iespēju iegādāties pasažieru vilcienu biļetes telefonā un internetā, Latvija nostiprina savas pozīcijas inovatīvāko pasaules valstu vidū. To Latvijas iedzīvotājiem gada nogalē nodrošināja mobilo maksājumu platforma Mobilly. Iedzīvotāji novērtē iespēju ietaupīt rindā pavadīto laiku, un biļešu pārdošanas apjoms pieaug katru mēnesi.

    Kopš aizvadītā gada nogales internetā un mobilajos tālruņos varam iegādāties biļetes braucieniem ne tikai elektriskajos, bet arī dīzeļvilcienos – to Mobilly paveicis sadarbībā ar A/s Pasažieru vilciens. “Elpojam kopā ar pasaules tehnoloģiju pirmrindniekiem!”– komentē Mobilly izpilddirektors Ģirts Slaviņš un piebilst: “Kopš pagājušā gada oktobra, kad uzsākām dīzeļvilcienu braucienu pārdošanu, visu veidu vilcienu biļešu iegāde telefonā palielinājusies gandrīz divas reizes, jau janvārī mobilo biļešu pārdošanas apjomam sasniedzot gandrīz 20 tūkstošus.”

    Reklāma

    Biļetes iegādes process ir vienkāršs un ātrs. Ikviens, kam ir gudrais telefons, var lejupielādēt Mobilly aplikāciju. Tajā saprotami paskaidrots meklētās biļetes pirkšanas process. Tiklīdz biļete iegādāta, to var uzrādīt konduktoram, un ir ietaupīts rindā stāvēšanas laiks. Tāpat biļetes var iegādāties arī Mobilly mājas lapā vai vienkārši piezvanot pa tālruni 1859.

    To, vai biļešu iegādei telefonā ir arī emocionāli ieguvumi, Mobilly centās noskaidrot, aptaujājot iedzīvotājus, kuru lielākā daļa izmanto vilcienu katru dienu (33%) vai dažas reizes nedēļā (29%). Pārsvarā braucējiem biļetes iegāde stacijā aizņem 3 vai 3–5 minūtes. Uz jautājumu, ko viņi dara, stāvot rindā pie kasēm, aptaujātie atbild, ka nedara neko (33%), vēro garāmgājējus (20%) vai skaita sekundes līdz savai kārtai pie kases (17%). Daži aptaujātie min, ka šajā laikā vēro vilcienu grafikus un domā, vai paspēs uz vilcienu. Savukārt uz jautājumu “Ko jūs labprātāk darītu laikā, kamēr stāvat rindā pēc biļetes?” lielākā daļa atbildēja, ka izvēlētos lietderīgāku nodarbi, piemēram, nopirktu avīzi vai kafiju, ko baudīt brauciena laikā (32%), vai pavadītu mazliet vairāk laika ar draugiem un kolēģiem, pirms doties uz staciju (29%). Daži aptaujātie minēja, ka šo laiku labprātāk izmantotu, iepazīstoties ar meitenēm, vai arī mierīgi, nevis skriešus dotos uz vilcienu. Savukārt kāds cits aptaujātais norādīja, ka viņam patīk stāvēt rindā pēc biļetes, jo tas ir aizraujoši.

    Kā nākamo soli pakalpojumu kvalitātes un iespēju uzlabošanai vilcienu biļešu pārdošanā Mobilly plāno darbu pie dažāda veida biļešu iegādes risinājumiem, kā arī modernākiem kontroles līdzekļiem konduktoriem.

    Reklāma
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    12.02.2016 16:05

    Mobilly vilcienam ir ļoti labs risinājums. Ietaupu naudu un nav jāuztraucās par biļetes pirkšanu vai naudas ņemšanu no bankomāta. Autobusiem problēma ir laika ierobežojumi, bet arī nav slikti. Mobilā lietotne ir funkcionāla un ērta.

    davfreim
    12.02.2016 19:05

    Mobilly malači, tiešām ērti lietojams gan priekš autostāvvietām, gan arī vilcienā.

    K
    13.02.2016 20:11

    Laikam jau 75% mūsu ģimenes nav viedtelefonu, bet gan “Stulbtelefoni” ar Windows, kas gan tomēr lokāli ir atzīti par visgudrāko OS pēc visādu zaļo botu un ābolu kompāniju ražojumu izmēģināšanas. Tiesa gan, laikam Lumia 1520 ir daudz sliktāks nekā 5 gadus vecs iPhone…

    spacemen
    14.02.2016 08:58

    Gribētos redzēt sakarīgu aplikāciju, kas spētu kvalitatīvi nodrošināt lojalitšu karšu dublēšanu vienu viet, telefonā, diemžēl telefoniem ekrāni atspīd un skeneris nenolasa, te ir laba iespēja gudrām galvām padarboties, lai tas būtu ikdiena.

    Iedomajaties visas Rimi, Maxima utt lojalitates kartes aizstātu 1 aps telefonā. manu prāt ļoti ērti un makss kļūs uz pusi plānāks no svara un raizēm, kad karte atstāta mājās vai pazudusi.

    Reklāma