Google apgalvo, ka 2015. gada laikā uzņēmuma darbinieki un dažādi filtri atsijājuši 780 miljonus reklāmu, kas paredzētas ierīču inficēšanai ar ļaundabīgu programmatūru vai kas ved uz pikšķerēšanas lapām. Google, protams, nākas ieguldīt mežonīgu darbu, lai uzturētu kārtībā savu galveno ienākumu avotu – reklāmas.

Tehnoloģiju gigants esot pieņēmis darbā 1000 cilvēkus visā pasaulē, kuri atbild par reklāmas satura pārskatīšanu un viltus reklāmu aizliegšanu. Protams, pat 1000 cilvēku armija nav spējīga tikt galā ar visām Google demonstrētajām reklāmām, tāpēc visu laiku tiek strādāts pie reklāmu filtru izveides.

Google nākas rūpēties ne tikai par reklāmām, kas vedu uz ierīci inficējošām vietnēm, bet arī ir jāizvērtē reklāmu saturs. Google gada laikā bloķēja 12.5 miljonus melīgu reklāmu, kas centās pārdot nepārbaudītus vai aizliegtus farmācijas produktus. Vēl 2011. gadā Google nācās šķirties no pusmiljarda dolāriem, jo ASV regulatori atklāja milzīgu aizliegto vielu reklāmu apjomu Google reklāmas serveros.

Gada laikā Google ir bloķējusi arī 30 000 tievēšanas vietnes, 7000 pikšķerēšanas vietnes, 10 000 vietnes, kas uzstādīja ļaundabīgu programmatūru. Bloķētas 17 miljoni spama reklāmas, 10 000 mājaslapas un 18 000 lietotāju konti, kas būtiski pārkāpa reklāmu nosacījumus. Google Play veikals atteicās izvietot 25 000 lietotņu, kas neatbilda reklāmas nosacījumiem.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of