Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple Music pusgada laikā iegūst 10 miljonus lietotāju

    Jaunākie raksti

    Apple Music ir sasniedzis 10 miljonus lietotāju tikai sešu mēnešu laikā pēc mūzikas straumēšanas servisa darbības sākuma. Spotify šāda rezultāta sasniegšanai bija nepieciešami seši gadi. Šobrīd Apple Music var izmantot OS, Mac, PC, Android un Apple TV lietotāji.

    Apple Music tādējādi ir kļuvis par otru liekāko mūzikas straumēšanas servisu pasaulē aiz Spotify, kam pirms Apple Music darbības sākuma bija 20 miljoni maksājuši klienti un vairāk nekā 75 miljoni aktīvu lietotāju. Spotify savu darbību Eiropā uzsāka 2008. gadā, bet tikai 2011. gadā mūzikas straumēšana nonāca arī ASV.

    Sākotnēji analītiķi uzskatīja, ka Apple Music pirmā pusgada laikā savāks ne vairāk par 8 miljoniem lietotāju. Šobrīd jaunie Apple Music dati parāda, ka mūzikas straumēšanas serviss līdz 2017. gada beigām spēs piesaistīt 20 miljonus maksājošu klientu.

    Arī Spotify steidzies paziņot, ka straumēšanas servisam strauji audzis klientu skaits, vien aizmirsa piebilst jaunākos datus par klientu skaitu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jack
    11.01.2016 20:16

    1. Pirmā versija Apple music bija neērti lietojama. Viena no neērtajām lietām bija, ka, lai novilktu mūziku offline klausīšanai, bija jāveic virkne klikšķu utt. Un tad arī nevienmēr strādāja. 2. versija šo opciju padarījusi vienkāršu un loģisku. 2. Sākumā, kad izmēģināju Apple Music, tad tomēr nepatika un pārgāju atpakaļ uz Spotify. 3. Pēc tam apnika tas, ka Spotify vajadzēja minūti, lai pārietu online režīmā pēc ieslēgšanas. Uz 2 iPhoniem šī problēma bija. Pieļauju, ka Apple darbiņš. :D Tad šis bija viens no iemesliem, kāpēc pārgaju atpakaļ uz Apple music. 4. Ja lieto Android, tad jālieto tikai Spotify, ja lieto iPhone, tad tikai Apple music, jo Apple produkts, kā parasti ir ļoti integrēts Apple sistēmā, kas padara tā lietošanu vienkāršāku. Piemēram, kad varu palūgt Siri, lai uzspēlē man kādu konkrētu dziesmu vai mākslinieku un pēc 5 sekundēm jau to klausos. Kā arī nevajag Shazam. Paprasu Siri, kas tā par dziesmu, kas skan (radio, auto utt.) un viņa man to pasaka un pie tam uzreiz piedāvā atvērt Apple music, tālāk šo dziesmu uzreiz pievienoju kādai no savām playlistēm un klausos. Nu tādas manas pārdomas un pieredze. Varbūt kādam palīdzēs izlemt, kuru servisu izmantot. P.S. Tie, kas raud, ka 6,99 € ir vājprātā… Read more »

    Žans
    11.01.2016 20:42
    Reply to  Jack

    Tas laikam ir labākais komentārs kādu es jeb kād esmu lasījis, salīdzinājumi ir vienkārši desmitniekā!

    Es ilgi gaidīju, kad Apple izveidos ko līdzīgu Spotify(šo es biju sen sen atpakaļ divas dienas premium kontu palietojis un atmetis viņam ar roku, bet pati ideja bija lieliska). Pašu Apple Music lietoju no pirmās dienas, kad tika publiski pieejams, tā kā esmu arī aktīvs iTunes Match lietotājs, es kaut kā ātri vien pieradu pie Apple Music, jo nosacīti dabūt dziesmu offline bija vienādi abos servisos. Protams ar katru iOS atjauninājumu Apple Music un pati Music aplikācija kļuva ērtāka. Personīgi lietoju ģimenes abonementu, sanāk lētāk un ērtāk. Tā kā iepriekš vidēji biju tērējis ap ~10 EUR mēnesī par mūziku, īpaši finansiāli neizjutu nekādu atšķirību doties atklāju priekš sevis tagad vēl vairāk jaunas mūzikas.

    davfreim
    11.01.2016 22:32

    Man Apple Music likās ok, bet tā kā ikdienā nav laika īsti klausīties muziku, tad maksāt neredzēju jēgu. Ģimenes paka tiešām izdevīga. Man vislabāk patik iespēja nospiest Siri un pateikt lai play kaut kādu konkrētu dziesmu vai albūmu. Tas man nedaudz pietrūkst tajās retajās reizēs, kad braucu auto un pa radio neiet ziņas vai kaut kas labs.

    kristaps194
    13.01.2016 19:10

    Dziesmas ielādējas lēnāk, nav lieliskā Connect, neredzu, ko klausās draugi, nepierasta saskarne.
    Bet. Jauna mūzika, ko piedāvā “For You”, mazās pleilistes, kuras ir cilvēku veidotas un ar īsu aprakstošu tekstu, kas tām piešķir jēgu. B1 radio, kur varu izvēlēties autorraidījumu, kas ierakstīts kaut pirms mēneša. Runas par mākslinieku daiļradi kopā ar viņiem. Videoklipi. Ja tuvāko divu mēnešu laikā nepazūdīs “wow!” efekts, tad atteikšos no Spotify. Jūtos kā no Maximas aizgājis uz Stockmann.

    Reklāma