Web Analytics
More
    Reklāma

    OnePlus 2 saņems oficiālu CyanogenMod operētājsistēmu

    Jaunākie raksti

    Tiek ziņots, ka CyanogenMod uzsācis darbu pie oficiālas OnePlus 2 paredzētas operētājsistēmas izveides, lai lietotāji varētu aizstāt esošo ražotāja uzstādīto OxygenOS. OxygenOS šobrīd pieejama gan balstīta uz Android 5.1.1 Lollipop, gan arī Android 6.0 Marshmallow.

    Neviens nevarēs iebilst, ka sākotnējie OnePlus One panākumi ir tieši balstīti uz Cyanogen OS iekļaušanu konkrētspējīgā viedtālrunī, tomēr OnePlus 2 un OnePlus X modeļos nākas iztikt ar OnePlus veidoto OxygenOS operētājsistēmu.

    Reklāma

    Iepriekš OnePlus 2 modelis bija saņēmis neoficiālus CyanogenMod būvējumus, tomēr tiem bija savas problēmas un netika nodrošināts nekāds atbalsts. Pagaidām nav izziņots, kad OnePlus 2 saņems oficiālo CyanogenMod operētājsistēmu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    52 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    30.11.2015 12:44

    Nav zināms, vai 1+ v2.0 CM ROMs būs uz karameles vai zefīra bāzēts?

    30.11.2015 12:56
    Reply to  Krotow

    Tas būs CM 13, tātad, ja nemaldos, Marshmallow.

    https://github.com/CyanogenMod/android_device_oneplus_oneplus2/tree/cm-13.0

    Frants
    30.11.2015 14:54

    Pilnīgi vienalga ko saņems telefons,kuru pie mums oficiāli netirgo!
    Ne garantijas, nekā ! Kam patīk,lai muļļājas pa interneta kantoriem !

    Purvavelns
    30.11.2015 15:10
    Reply to  Frants

    Cieti.

    30.11.2015 15:48
    Reply to  Frants

    Kāda tieši ir problēma ar iegādi un garantiju Latvijā? OP garantija darbijas gan Eiropā, gan ASV – čakarējas telefons, sazinies ar techsupportu, ja viņi saka, lai sūti viņiem, iepako, nosūti, nedēļas laikā saņem salabotu vai jaunu ierīci. Iegādāties arī nekādas problēmas nav. Kāpēc tērē laiku, lai komentētu, ja “Pilnīgi vienalga”? Dzīvo ar savu Blāsteri un priecājies – varēsi reizi nedēļā uz garantijas remontu nest tepat Latijā :)

    Kaspars
    30.11.2015 18:10
    Reply to  Roberts Bite

    +100!:)

    Frants
    30.11.2015 18:35
    Reply to  Roberts Bite

    Ja kas, lietoju LG G4, bet to sazināšanos,iepakošanu,sūtīšanu atstāšu Tavā ziņā !

    Purvavelns
    30.11.2015 19:07
    Reply to  Frants

    LG tie ir bijušie goldstar, kuri ražo visu sākot no puteļu sūcējiem un ledusskapjiem? tad nav brīnums, ka Tu tāds dusmīgs un nīgrs…

    Frants
    30.11.2015 19:21
    Reply to  Purvavelns

    Kurš teica,ka esmu dusmīgs ? Esmu ļoti apmierināts ar savu LG G4, manuprāt viens no jēdzīgākajiem aparātiem ( cena-kvalitāte-veiktspēja). LG vismaz ir liela korporācija, nevis kaut kāds pažobeles telefonu fabrīķis…

    arvix
    30.11.2015 21:19
    Reply to  Frants

    nu re ja Tev nav argumentēta viedokļa un Tu balsties tikai uz “viena tante teica”, tad nejauc te galvu pārējiem. Es personīgi esmu nopircis 4rus telefonus, visi tika piegādāti uz mājām divu dienu laikā, ar DHL kurjeru, viens no telefoniem mazliet čakarējās, bet OPO tehniskais atbalsts ļoti operatīvi probēmu atrisināja, vienīgais ko vajadzēja izdarīt bija jāpieslēdz OPO vie windows kastes un pusstundas laikā manu telefonu saveda kārtībā! un cenas-veiktspējas-kvalitātes gadīgumā LG ir ļot tāls no OPO

    Frants
    30.11.2015 22:27
    Reply to  arvix

    Un ko tad Tu tādu ar savu OPO vari izdarīt,ko es nevaru ar savu LG G4 ??? Palaid raķetes un koordinē satelītus izplatījumā ??? Ā,laikam Tev ir tā megaekstra – pirkstu nospiedumu lasītājs, vau,nu bez tā gan neiztikt…

    arvix
    01.12.2015 15:56
    Reply to  Frants

    :D drīzāk jāprasa kas tavam LG ir tāds lai par viņu maksātu >400 EUR???

    Frants
    01.12.2015 17:35
    Reply to  arvix

    Vienkārši labs,ērts telefons,varu izdarīt visu,ātri un smuki,bez citu nolikšanas(ko te dažs labs spečuks regulāri piekopj)Bērnudārzs, bļin, es rakstīju,ka esmu apmierināts ar savu telefonu,bet gribējās uzzināt,kas tam jūsu OPO tāds pārāks,lai šitik traki sajūsminātos! Kaut kā neredzu nekur jūsu OPO nepārspējamo funkciju uzskaitījumu – tātad, arī subjektīvs viedoklis – vienkārši patīk…

    Purvavelns
    30.11.2015 22:01
    Reply to  Frants

    Draudziņ, mosties! Paskaties global sales – LG gandrīz ir statistiskā kļūda (stat.kļūda ir viss, kas ir līdz 2%) Vēl ir, kā pēdējais ar 3% bet saglabājot lejupslīdošo tendenci nākamajos datos būs pie “Others”. Neviens šodien vairs negrib pirkt plastmasas hlamus. Tava apmierinātība nav arguments.

    Frants
    30.11.2015 22:40
    Reply to  Purvavelns

    OnePlus taču arī ir plastmasas hlams ar visādu kokam līdzīgu aizmugures apdari :), turklāt ar karstošo 810.procesoru !

    arvix
    01.12.2015 15:59
    Reply to  Frants

    jā un LG G4 ir alumīnaija unibody.. nav jēgas diskutēt ar cilvēku kuram nav argumentēta viedokļa ir tikai viedoklis ka visi aparāti ir sūdi tikai viņa LG G4 ir manta.. Frants neķer kreņķi viss ir labi… turpini lietot LG un dzīvo laimīgs..

    Frants
    01.12.2015 17:27
    Reply to  arvix

    Jūs gan esat zābaki, ne jau es sāku nolikt citu firmu ražojumus,tikai gribējās zināt – kas tam OPO tik īpašs, nevienā vārdā neesmu savu LG G4 saucis par labāku,nekā citi, tikai teicu,ka esmu ar viņu pilnībā apmierināts ! Jūs,pirms aprejiet citus,iemācieties lasīt un saprast lasīto, lašaras!!!

    Purvavelns
    01.12.2015 18:09
    Reply to  Frants

    Visprms iemācies pareiz latviski rakstīt un tad varēsi citus apsaukāt par lašarām.

    Frants
    01.12.2015 19:39
    Reply to  Purvavelns

    Pats jau arī neizcelies ar pareizrakstību (tik sarežģītu jēdzienu vispār saproti?) ! Kur tad man tās kļūdas bija ? Gribētos zināt !

    Purvavelns
    02.12.2015 09:26
    Reply to  Frants

    kad es sak pareiz, es domā pareiz. ja savas kļūdas neredz: man prātā viens no slikt izglītības rādītājiem ir īstenīb un pavēl izteiksms nepareiz lietošn, sāprot?

    Frants
    02.12.2015 09:32
    Reply to  Purvavelns

    Pamatskolu vismaz pabeidzi ?

    Purvavelns
    02.12.2015 12:09
    Reply to  Frants

    iedzer drapes un marš uz vakarskolu mācīties!

    arvix
    30.11.2015 21:14
    Reply to  Roberts Bite

    100% piekrītu ( pie tam piegādi viņi veic 2vu dienu laikā ar DHL kurjeru uz mājām.. nav pat liaks jatere stavot veikal rindas..

    Frants
    30.11.2015 22:09

    Nu skaidrs,ko man parastam lietotājam ar gīkiem un ūbertehnoloģiju spečukiem te diskutēt…Manis pēc-pērciet un sūtiet atpakaļ,iepakojiet,izpakojiet,apdeitojiet un apgreidojiet,slēdzot pie datora utt…, es nopērku veikalā un lietoju !

    30.11.2015 23:04
    Reply to  Frants

    Nu kas tas par cepienu? :D Mēs (OK, es) te tā diezgan skeptiski raugāmies uz visādiem “ķīniešiem”, bet balstoties uz savu personīgo pieredzi varu teikt, ka ar OnePlus viss ir labi. Ja telefonu izdodas nopirkt, tas visdrīzāk sagādās tikai pozitīvas emocijas. Visu novembri ik pa laikam uznāk vājuma brīži, kad roka tā vien stiepjas pasūtīt OnePlus Two.

    Kaspars
    01.12.2015 00:59

    Nu, nu..
    Šķita jau ka iPhone “vienkārši strādā”
    Ir kāda īpaša odziņa kas OPT vilina?

    01.12.2015 09:00
    Reply to  Kaspars

    Protams, iPhone ir un paliks mana pamata mobilā ierīce ilgtermiņā raugoties, taču ja pieturas tikai pie patīkamām un stabilām vērtībām, var iesūnot. Dažkārt gribas padarboties ar citām tehnoloģijām un ja runājam par Android, tad tur man OnePlus interesē. Kvalitatīvi produkti un uzņēmums ar stāstu.

    Janka
    01.12.2015 10:32

    Mums (t.i.man:) visādi ķīnieši kā reiz sāk iepatikties – nopirkt par 100-150 Eiro ierīci ar interesantu dizainu un šejienes neseno flagmaņu un šodienas vidējā segmenta specifikācijām, tas tiešām ir ķēriens.

    Kaspars
    01.12.2015 10:53
    Reply to  Janka

    +100!!

    Janis
    01.12.2015 23:02

    KO Tu ar to domāji “OK es” Man arī nepatīk visādi “ķiniešnieki” :D

    01.12.2015 23:07
    Reply to  Janis

    Tas bija domāts tā, ka es diemžēl nevaru runāt visu Kursora komandas biedru vārdā :)

    Es
    01.12.2015 12:46

    Bija interesanti palasīties iekarsušo diskusiju. Bet man nepatīk Kursora pozīcija – visādi “ķīnieši“.

    01.12.2015 12:54
    Reply to  Es

    Ļoti normāla pozīcija. Kādam taču ir skeptiski jāpieiet jaunumiem, lai lasītājiem var vēstīt par pārbaudītām vai vismaz kaut cik uzticamām tehnoloģijām. Nevar taču sajūsmināties par katru draņķa produktu, kas nāk no Ķīnas un šarmē tikai ar savu zemo cenu.

    Kaspars
    01.12.2015 16:35

    Lai varētu spriest par dranķīguma pakāpi, aparāts ir jāpalieto/jāpatestē. Cik tad tādi “ķīnieši”ir bijuši? Kristap tukša runa, bāzēta uz novecojošiem stereotipiem. Man pat uzreiz būtu pagrūti nosaukt, kādu ķīnieti, kas būtu dranķis… mums mājās visiem ir “ķīnieši” un nebūt ne pirmo reizi. Lai gan par ko te diskutēt…

    01.12.2015 16:48
    Reply to  Kaspars

    Es pilnībā piekrītu apgalvojumam, ka pēdējo 5 gadu laikā “ķīnieši” ir ļoti auguši kvalitātes ziņā.

    Janka
    01.12.2015 16:43

    Kristap, Tev ļooti subjektīvs viedoklis:)
    Šarmē ne jau ar pliku zemo cenu, lai arī tādus var atrast, bet ar laba viedtālruņa izveidi un pārdošanu par saprātīgu cenu. Par tādu cenu un faktu, ka ķīnieši pārbauda pirms nosūta preci, var īpaši neiespringt arī par ģeogrāfiski attālinātajām garantijām un tml sekundārām lietām.
    Tāpat jau kameras šiem ražo piem. Sony, procesorus Mediatek, ekrānus – LG , Samsung un citi. Bet ar kaut ko pircējus jāuzrunā arī viedtālruņu pārpildītajā tirgū debitējošām firmām un tās cenšas neaizrauties ar uzcenojumu.
    Un ar to ķīnieti kabatā var smīnot paiet garām visiem tiem stendiem, kas apkarināti ar to trīs četru vietēji pieejamo “pārbaudīto” firmu dizainiski garlaicīgajiem veidojumiem par uzpūstām cenām.

    es
    01.12.2015 18:35
    Reply to  Janka

    Piekrītu. Kādam nepatīk visādi “ķīnieši”, bet man visādi Sony, LG, HTC liekas garlaicīgi un dārgi.

    Sifōnists
    01.12.2015 20:34
    Reply to  es

    Atslēgas vārds tevis rakstītajā ir : dārgi.
    Varbūt ir padārgi,bet laba manta labi maksā, lēto sūdu kvalitāte atbilst cenai…

    es
    01.12.2015 20:54
    Reply to  Sifōnists

    Atslēgas vārdi ir garlaicīgi un dārgi. Nezinu, ko tu domā ar lētiem sudiem, bet nu lai nu paliek.

    Janka
    02.12.2015 12:52
    Reply to  Sifōnists

    Nestāsti nu senlaiku leģendas par labo dārgo mantu. Salīdzināšanai, cik maksā viens un tas pats autiņš ASV un cik Eiropā. To’ta’!
    Un nevajag par lukturiem un tehnisko prasību atšķirību ietekmi uz cenu, izrādās, ka ASV tās ir vēl augstākas.
    Un kāpēc viedtālruņu cenas pat šejienes tirgū krīt divreiz? Diez vai ar to ražotāji cieš lielos zaudējumus. Vnk menedžments – sākumā uzskrūvē cenu un nopērk tie, kam cenai nav nozīme un vajag uz karstām pēdām, tad samazina, lai varētu nopirkt arī pārējie. Arī pircēja psiholoģijai ir nozīme – aizpriedums, typa dārgs – tātad labs…

    02.12.2015 14:00
    Reply to  Janka

    Hm, Tu tiešām, tiešām domā, ka Eiropā elektronika maksā divreiz (tiešām tieši divreiz?) dārgāk, lai to varētu pa lēto tirgot Āzijā un ASV? Man šāds apgalvojums izklausās pēc ar faktiem neapstiprinātas sazvērestību teorijas :)

    Purvavelns
    02.12.2015 15:21

    b***, nesaprotu, kad cilvēki vienreiz nomierināsies par to āmuriku… tur viss ir lētāks, jo ir ļoti mazi nodokļi. toties, tur par visu – PAR VISU cilvēkam jārūpējas pašam (soc. apdrošināšana), tur publiskais sektors praktiski netiek subsidēts. Ja ir darbs – tad ir leiputrija. Ja nav darba – dzīvo kartona kastē ar lētu aifonu kabatā. Sasiti kāju – brauc ar ātrajiem uz slimnīcu un maksā par šo pakalpojumu štuku :D

    Janka
    02.12.2015 15:39
    Reply to  Purvavelns

    Nestāsti mītus – nodokļi Ūsā diez vai kvalificējas par “ļoti maziem”. Nupat pasērfoju pa internetu…Nodokļi kā nodokļi.
    Drīzāk ameri ir šausmīgi atkarīgi no dzīvošanas uz parāda, tāpēc arī ja krīt, tad ļoti zemu.

    Purvavelns
    02.12.2015 15:49
    Reply to  Janka

    neesi baigais sērferis?

    Purvavelns
    02.12.2015 21:33
    Reply to  Janka

    nesāc… ļoti vulgāri un aptuveni – shēma tāda: iedomājies sevi kā darba devēju – te un tur. Tev kontā ir štuka algai darbiniekam A. Šeit officiāli A saņems ap 400. Aifons ar pvn – 900. Tur tu izmaksā darbiniekam 1000, viņš pats nomaksā apm. 28%, paliek uz rokas 720, par ko iegādāt aifonu bez pvn pa 600. Ir starpība drusku? Rīgā var pa 500 rubļiem mēnesī izdzīvot? Var. Amerikā var?

    bombelats
    03.12.2015 00:22
    Reply to  Purvavelns

    Kaut ko Tu te stum bišķiņ. ASV PVN nav pārtikai (varbūt arī medikamentiem, vairs neatceros), pārējām precēm no 7 – 12% atkarībā no štata, kā arī savu paycheku tu saņem ar jau atvilktiem nodokļiem – 15% federālais un ~10% štata (atkarībā kāds).
    Un kā Tu saki -izdzīvot – easy. Ja nu vienīgi visa Amerika ietilpinās NY, tad grūtāk ?

    Purvavelns
    03.12.2015 09:34
    Reply to  bombelats

    nu bet gala cipars ta nemainās…

    Purvavelns
    03.12.2015 09:38
    Reply to  bombelats

    es baigi novulgarizēju – šito man tā pa vienkāršo uz papīra uzlika viens āmurikānis, kas tagad dzīvo eiropā. Galvenā doma bija tāda, ka pērkot mantas 1000 rubļu amerikā ir 2x vairāk kā eiropā. Tikai pašam jāparūpējas par dažādiem savas dzīves sociālajiem aspektiem – medicīna, izglītība, pensiju fondi utt.

    Janka
    02.12.2015 15:27

    Par šādu sakarību – ” Eiropā elektronika maksā divreiz (tiešām tieši divreiz?) dārgāk, lai to varētu pa lēto tirgot Āzijā un ASV” gan neko neteicu:) Vien to, ka cenas tiek uzpūstas peļņas nolūkos un senā likumsakarība – dārgs, tātad labs, vairs nav spēkā.

    Zini kā tirgo lupatas – tieši tas pats mehānisms, sākumā uzskrūvēta cena, un tad sāk pielietot atlaides -visas tās līdz 70%. Mehānisms izveidots tā, ka nevienā posmā pārdevējs necieš zaudējumus. Jo preces pašizmaksa esot vnk neiedomājami zema.

    Bet par sazvēresību teoriju nevajadzētu vīpsnāt, sazvērestības ir cilvēku dzīves ikdienas sastāvdaļa – vai tā būtu partiju sazvērestības ar mēŗki tikt ievēlētiem vai intrigas darbavietā par paaugstinājumu utml:)

    02.12.2015 17:52
    Reply to  Janka

    Paga, tad es nesapratu kāpēc ASV pārdodot elektroniku uzņēmumiem nekas nav jānopelna, bet Eiropā tas jāatgūst ar milzu uzcenojumu?

    Janka
    03.12.2015 12:11

    Nu tu kaut ko jauc.
    Rakstu par vispārēju tendenci uzpūst cenas un ar tām manipulēt,
    kamdēļ klasiskais princips – dārga prece, tātad laba, vairs kā likums nepastāv…
    Piem.uzlieku viduvējam produktam lielu uzcenojumu, un tie, kas iepriekšminētajam mītam vēl tic, uzreiz nopriecāsies – tas noteikti ir kas labs:)

    bombelats
    03.12.2015 12:16
    Reply to  Janka

    Ir tāds teiciens:” Viss, kas ir ļoti lēts nevar būt labs, bet dārgs ne vienmēr ir labs”.

    Reklāma