Sākotnēji Apple izveidoja reklāmas kampaņu Shot on iPhone 6, lai reklamētu iPhone 6 8 megapikseļu kameras iespējas un, visticamāk, arī pārsvaru pār konkurentu daudzpikseļu kamerām. Reklāmas kampaņas ietvaros no Shot on iPhone 6 fotogrāfijām tika veidoti pat televīzijā rādīti reklāmas video. Kopumā Shot on iPhone 6 apvieno 77 augstvērtīgas fotogrāfijas no 70 pasaules pilsētām un 40 valstīm.
Visi Shot on iPhone 6 dalībnieki, kuru iesūtītās fotogrāfijas saņēmušas Apple atzinību, tik ielūgti uz grāmatas atvēršanas svētkiem. Jā! No fotogrāfijām, kas uzņemtas ar iPhone, izveidota grāmata.
Lai uzsvērtu, ka grāmata ir izsmalcināta, Apple katrai gr;amatai līdzi dod baltus cimdus. Tādējādi pirkstu nospiedumi nesabojās grāmatu laika gaitā.
Pagaidām nav zināms, vai Apple grasās Shot on iPhone 6 grāmatu pārdot Apple Store, bet nav šaubu, ka lielākie zīmola piekritēji labprāt to iegūtu savā īpašumā.