Pētījums norāda, ka pat Kanādas lielākie un pazīstamākie uzņēmumi sākuši tērēt mazāk izpētei un attīstībai, kad 2015. gada izdevumus salīdzina ar pagājušā gada izdevumiem. Pētījumā iekļauti Kanādas 100 lielākie uzņēmumi un tie kopumā samazinājuši izpētei un attīstībai paredzētās izmaksas par 1.6% – no 12.5 miljardiem 2014. gadā līdz 12.3 miljardiem dolāru šogad.
Lidmašīnu ražotājs Bombardier ir samazinājis izpētei un attīstībai paredzēto budžetu par 7.8%, bet BlackBerry samazinājis izpētei paredzēto budžetu par 40.7%, kad to salīdzina ar pagājušo gadu. Tiek arī norādīts, ka BlackBerry vēl arvien ir līderis, kad salīdzina ienākumu attiecību pret izdevumiem par izpēti un attīstību. BlackBerry šis rādītājs ir 21.3%, kas tik liels ir “pateicoties” zemajiem ienākumiem.
Tiek arī atklāts, ka Apple izdevumi izpētei un attīstībai 2014. gadā tika atvēlēti 6 miljardi dolāru, Microsoft iztērēja 10.4 miljardus un Samsung – 13.4 miljardus dolāru.