Web Analytics
More
    Reklāma

    Pat Apple ir piesardzīgi ar iPad Pro pārdošanas apjomiem

    Jaunākie raksti

    Par lielāka izmēra iPad planšetdatoru baumoja jau diezgan ilgi un baumas apstiprinājās – Apple 9. septembrī prezentēja ar 12.9 collu ekrānu aprīkotu iPad Pro planšetdatoru. Kopā ar iPad Pro Apple izziņoja arī divus jaunus aksesuārus – Smart Keyboard ar fiziskiem taustiņiem aprīkotu tastatūru, kas ar magnētu stiprinās pie planšetdatora un Apple Pencil irbuli. Smart Keyboard tastatūra kalpo arī kā statīvs un vāciņš ekrāna pasargāšanai.

    Diemžēl izskatās, ka šoreiz pat Apple nav gatavi savu naudu likt uz iPad Pro planšetdatora pārdošanas apjomiem, jo ražošanai pasūtīti vien 2.5 miljoni. Visticamāk, Apple plāno aptuveni šādu skaitu iPad Pro planšetdatoru pārdot šī gada pēdējos mēnešos un arī 2016. gada pirmajā ceturksnī.

    Vēl 2014. gada noslēgumā un pirmajos 2015. gada mēnešos Apple pārdeva 26 miljonus iPad un iPad Mini modeļus, kas liek domāt, ka ražotāja pārliecība par iPad Pro planšetdatora pārdošanas apjomiem ir ļoti zema, tomēr jāatzīst, ka milzīgais iPad Pro planšetdators ir uzskatāms par pavisam citas kategorijas produktu.

    iPad Pro pārdošanā nonāks novembrī un maksās sākot no 799 ASV dolāriem par mazāk ietilpīgo 32 GB versiju. 128 GB Wi-Fi modelis maksās 949 dolārus, bet, ja gribēsim arī vēl LTE mobilo tīklu atbalstu, tad nāksies šķirties no 1079 dolāriem. Tastatūra maksās 169 ASV dolārus un Apple Pencil irbulis – 99 dolārus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    mednios
    27.10.2015 11:11

    Manuprāt ir pienācis brīdis kad mēs kļūstam liecinieki tam kā Apple no līdera pakāpeniski kļūst par sekotāju. Stīva Džobsa ğeniālā vizionāra uzlāde ir praktiski izsmelta un tas tikai pierāda cik nozīmīgs ir personības faktors jaunradē. Kolektīvs principā radīt neapēj, tas var pilnveidot, attīstīt, uzturēt. Kaut kā tā.

    Uldis M.
    30.10.2015 09:08

    Nu tam nav arī jābūt dižpārdoklim kā iPhone. Tas ir Nišas produkts gluži kā Mac Pro vai Mac mini, kas nav gluži ikdienas lietotāju masām. Arī pēc šiem produktiem cilvēki nedrūzmējas garās rindās… Izgatavojot jaunu produktu nekad nevar 100% paredzēt cik pieprasīts tas būs. Nu nebūs super populārs, nu un? Ne jau no tā viņi cietīs zaudējumus vai pēkšņi sāksies neizbēgama kompānijas lejupslīde. Tā ir prece piedāvājuma daudzveidībai, nevis izmisuma solis grimstošā kompānijā kā to te daži nez kāpēc saskata…

    Reklāma