Reklāmu bloķēšanas bizness mūsdienās ne ar ko neatpaliek no pašu reklāmu biznesa. Cēlais bruņinieks nemaz nav tik balts, jo pēdējos mēnešos izskan aplami daudz apsūdzību par tā dēvējamo “white-list” ieviešanu maksājošiem klientiem. Caur reklāmas bloķēšanu varot tikt cauri tādi giganti kā Apple, Microsoft un Google.
Tiek ziņots, ka populārākais reklāmu bloķēšanas rīks Adblock Chrome pārlūka paplašinājums ir nonācis citās rokās, turklāt no Adblock komandas aizgājis tā īpašnieks un arī Adblock ilglaicīgs vadītājs. Pagaidām nav zināms, kurš vai kas iegādājies tīmekļa populārāko reklāmu bloķēšanas rīku.
Adblock turpmāk varēs parādīt tā dēvējamās “pieļaujamās reklāmas”, kuru satura parādīšanu, visticamāk, nopircis reklāmas devējs. Tiek minēts, ka šobrīd vēl arvien pastāv iespēja bloķēt visas reklāmas, bet pēc noklusējuma Adblock laidīs cauri “pieļaujamās reklāmas”.
Iekš FireFox Adblock Plus vietā nāca Adblock Edge. Kas adblock vietā būs priekš Chrome un Safari?
Edge vietā nu ir zemāk pieminētais uBlock Origin
Adblock Edge nebeidza savu pastaaveeshanu? Vai arii es kljuudos. Un kursh tad lieto vairs Adblock Plus? Loti laba alternatiiva ir uBlock Origin.
Visus AdBlock jau neviens nevar nopirkt. Tiks radīti jauni, nopirkto vietā.
Tāpēc pērk populārāko, laiž cauri reklāmas, kamēr visas masas attopas, gana reklāmu parādīts. Pērk nākamo adbloku utt. Vajag tikai piķi starta pirkumam.
Domāju, ka visi šeit, ieskaitot raksta autoru, grib saņemt atlīdzību par savu darbu. Mūsdienu internets lielā mērā balstās uz to, ka atlīdzība par saturu veidojošo vai pakalpojumus uzturošo cilvēku darbu rodas no baneru parādīšanas reizēm vai klikšķiem uz tiem. Banāli vienkārši – mūsu uzmanība reklāmai ir samaksa cilvēkiem, kuri rada virtuālās pasaules vērtības. Un tagad konkurss! Kā būtu jāsauc darbību, kuras rezultātā kāds indivīds kaut ko izmanto, apzināti apejot samaksu?
to sauc par ineta reklāmas industrijas atpalicību visā tās krāšņumā.